DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme si circoteli vazute la Logan

bunicu
post 12 Sep 2004, 21:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 12 September 04




Salut. Acum ca am vazut cu totii Logan va propun sa ne impartasim "problemele" descoperite "la rece". Sper din tot sufletul sa fie cit mai putini posesori de Logan care sa ne impartaseasca problemele lor.

Deci, ce am observat (sper sa revin si cu foto):
1. La deschiderea/inchiderea AMBELOR portiere fata acestea agata de fiecare data chederul exterior exact in locul unde portiera face primul unghi !
2. Roata de rezerva este ingropata in porbagaj dar "gaura" respectiva nu are un "capac". Asa ca atunci cind pui ceva mai greu un porbagaj mocheta nu sta dreapta, faca valuri, urmind forma rotii si a "gaurii"
3. Capetele chederul interior al usilor nu se "pupa" perfect. (imbinarea se gaseste jos, pe mijloc)


--------------------
Renault Megane 2.1 Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 12 Sep 2004, 21:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Fratilor, vad ca vi s-a pus pata pe roata de rezerva. Nu are Clio nimic peste roata de rezerva in afara de mocheta si voi vreti sa aiba loganu care e cu 2000 Euro mai ieftin? treba este ca roata vine la nivel cu podeaua porbagajului iar mocheta este destul de groasa, plasticata (sau plastifiata, nu stau sa ma gandesc care e corect acum) si de aceea nu este nevoie ca la cielo de placa aia sa o acopere. Oricum detaliul asta il iau in consideratie doar cei care nu prea au ce sa comenteze. O sa apara in curand unii care o sa spuna ca masinile erau expuse fara sofer. Haideti sa fim seriosi si sa criticam doar ce este de criticat, ca avem ce critica oricum.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 12 Sep 2004, 21:54
Post #3


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




Se poate, cred eu, pune o placa din ceva lemn, carton, sau ceva mai dur, sub mocheta care sa impiedice mocheta sa se valureasca. Din punctul asta de verede este bine ca roata este la acelasi nivel cu restu' "podelei".


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 Sep 2004, 22:46
Post #4


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Haideti sa fim seriosi si sa criticam doar ce este de criticat, ca avem ce critica oricum.


Asteptam cu interes criticile tale :twisted: ca vad ca ai multe... :mrgreen:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 13 Sep 2004, 00:05
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




:arrow: o alta problema la rece la una din masini maneta de semnalizare trebuia impinsa destul de fortat pentru a cupla semnalizarea pentru la dreapta, cei drept numai la aia am vazuta asta asa cum tot la acea masina am vazut si zgarieturile vopselei in partea din spate langa luneta :arrow: cat priveste mocheta eu cred ac este destul de groasa, bien acum daca intorci roata invers (cu golul in sus) normal ca bagajele sa intre acolo :!: (decat sa ami fi pus la pret 10-50 euroi pt bucata de plastic, mai bine nu ca o sa gasesc eu un carton mai gros (daca ma va deranja acest lucru) sa il pun acolo!


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lynu
post 13 Sep 2004, 06:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 9 April 04
From: Iasi




lasati ca roata se rezolva, dar ce spuneti de faptul ca in showroom la dealer era o masina cu lumina de avarie defecta, semnalizarea dreapta fata batea slab fata de restul lampilor de semnalizare


--------------------
A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 13 Sep 2004, 07:04
Post #7


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




Dupa un studiu ceva mai amanuntit al masinii, o singura chestie pot spune ca m-a deranjat ceva mai mult si anume rezervorul de benzina care mi s-a parut cam expus, mai ales ca este dintr-un material asemanator plasticului (seamana cu un fund de butoi de varza - laugh.gif ) Sper totusi sa fie mai rezistent decat arata!


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 13 Sep 2004, 08:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




n-am reusit sa ma dau cu un Logan ca sa-mi dau cu parerea vis-a-vis de modul in care se misca dar, vizual, l-am scanat:
remediabile:
- portbagajul: eu zic ca trebuie regandit; ce-s cu balamalele alea mari care, la inchiderea capotei fura o gramada de spatiu? dar arcurile? chiar nu s-a gasit alt sistem de tinut capota deschisa mai "ascuns"?; cricul pe o aripa si levierul pe cealalta: ce era daca le-ar fi pus langa roata de rezerva, lasand portbagajul mai liber? desi la prima impresie portbagajul pare inalt, am senzatia ca nu e (probabil din cauza rotii de rezerva)
-bordul: are butoane/manete butucanoase iar unele dintre ele prost amplasate; in ansamblul lui, nu da aspect de bord tocmai "finut".
-usi: buzunarele unde sunt?
neremediabile:
- designul destul de colturos.
Dar ce ma deranjeaza cel mai mult e ca am o 1300 si nu un Logan.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 13 Sep 2004, 08:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Probleme observate in drive-test:
-In primul rand: cauciucurile Montana sunt de c*c*t! Am frant brusc de la 60km/h-0 si chiar daca avea ABS-ul Bosch am lasat o dara pe asfalt de vreo 4m. Tot datorita cauciucurilor care incep sa piarda aderenta imediat, ABS-ul e nevoit sa intre in actiune foarte des chiar pe asfalt curat si la frane nu foarte violente.
- Actuatorul de la usa dreapta spate functiona doar cand avea chef.
- In rest nu am ce sa-i reprosez.


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 13 Sep 2004, 09:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




partea nasoala cu portbagajul este ca face ca dracu cand il deschizi!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif prima oara am crezut ca o sa sparga luneta --- noroc cu tamponul ala de cauciuc. oricum s-a oprit milimetric. Flambeaza ca dracu :roll:


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 13 Sep 2004, 09:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




partea nasoala cu portbagajul este ca face ca dracu cand il deschizi!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif prima oara am crezut ca o sa sparga luneta --- noroc cu tamponul ala de cauciuc. oricum s-a oprit milimetric. Flambeaza ca dracu :roll:


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 13 Sep 2004, 09:04
Post #12


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Dar ce ma deranjeaza cel mai mult e ca am o 1300 si nu un Logan.


looooooollll. bine spus...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rasatus
post 13 Sep 2004, 09:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 13 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
partea nasoala cu portbagajul este ca face ca dracu cand il deschizi!!!  :lol:  :lol:  :lol:  prima oara am crezut ca o sa sparga luneta --- noroc cu tamponul ala de cauciuc. oricum s-a oprit milimetric. Flambeaza ca dracu :roll:


la fel e si la clio; flambeaza de 3-4 ori pana se stabilizeaza...totusi, cred ca nu e un efort prea mare sa deschizi usa aia ...gentil, tinand eventual o mana pe portbagaj


--------------------
Logan Laureat 1.6 - AG-07-MSU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 13 Sep 2004, 09:14
Post #14


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Cel mai deranjant până acum mi s-a părut la interior fețele de uși... în rest joi după ce o probez pe "șușea"! laugh.gif


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Sep 2004, 09:18
Post #15


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am vazut pe jentile unui logan (d'ala ieftin, cu jenti de tabla) niste plumburi de echilibrare cat n-am avut io pe 1300 cu jenti de 20 de ani si cauciucuri victoria. Ce-o fi nene asa de greu sa faca jentile un pic mai bine echilibrate (din fabrica) si sa puna naibii cauciucuri ACCEPTABILE, nu gunoaiele alea de montana :vmad:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 13 Sep 2004, 09:20
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




Mie mi-a placut muuult de tot... Am simtzit in perioada in care am stat in spate un pic de curent, dar nu m-am prins de unde - oare de la aerisirile din spatele usilor?


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 13 Sep 2004, 09:21
Post #17


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Personal sint deranjat de faptul ca DACIA MINTE cind spune ca in spate pot sta bine 3 adulti ! NU este adevarat, mai corecta ar fi exprimarea "incap" 3 adulti!
Am fost la drive teste si abea am intrat 3 in spate!
Este adevarat ca nu stiu cum :twisted: s-a nimerit dar eu eram cel mai mic ( 180cm inaltime si 85 Kg)


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcidMan
post 13 Sep 2004, 09:22
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 July 04




Parerea mea:
e mai bine finisata ca orice model dacia de pana acum dar...
capacul la portbagaj se tine cu doua arcuri ( e in jur de 10 euro un piston cu gaz )
plastic de cea mai proasta calitate.
se vad lipiturile de cum a fost turnata piesa ( ex spoilerul are ditamai urma exact in fat a
o sa vedeti maine poze
suruburi care ies aiurea
nici macar un maner la usi n-au facut - e o scobitura

Am condus ambitionul de 8.000 euro
avantaje: se inchid usile bine, e bine ermetizata
se simte abs la frane - frane destul de bune.
volanul cu servo e ok ,
reglare pe inaltime a scaunului
interior ok . .sa-i spunem
dezavantaj major - motor extrem, de puturos . Aveam pretentii de la un 1.6 90CP dar e dezamagitor. in treapta a 3-a la 40 pe ora am turat=o la 4.000 de ture cu greu .. mi-au luat 2-300 de metri sa o duc la 4.000 si deabea urca spre 60 extreem de puturos.am inteles ca ar fi cutia de vina... ma rog
tipul de la dealerul la care am fost mi-a zis ca au urcat-o la 195km/h .. greu de crezut/
cand imi mai aduc aminte mai scriu
am si ceva imagini cu defecte.
Sa ma scuzati ca nu le pun pe toate ci va dau un link sad.gif
http://www.autoextrem.ro/imagini/thumbnail...ls.php?album=30


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 13 Sep 2004, 09:27
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

am vazut pe jentile unui logan (d'ala ieftin, cu jenti de tabla) niste plumburi de echilibrare cat n-am avut io pe 1300  

eu chiar m-am minunat cand am vazut chiar pe poza de pe pliantul lor de prezentare ditamai carboava de plumb la roata din spate!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaston
post 13 Sep 2004, 09:33
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 June 05
From: Bucuresti




Portbagajul cu arcuri e si la Symbol. Nu a vazut nimeni sad.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005 1.5 dCi
In politics stupidity is not a handicap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcidMan
post 13 Sep 2004, 09:35
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 July 04




un amortizor cu gaz de la portbagajul de dacie breack e 300.000 deci pretul crestea cu 20 de euro daca puneau amortizoare in locul arcurilor
dar asta nici macar cheder in partea de jos a lunetei nu avea tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 13 Sep 2004, 09:36
Post #22


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Personal sint deranjat de faptul ca DACIA MINTE cind spune ca in spate pot sta bine 3 adulti ! NU este adevarat, mai corecta ar fi exprimarea \"incap\" 3 adulti!
Am fost la drive teste si abea am intrat 3 in spate!
Este adevarat ca nu stiu cum  :twisted:  s-a nimerit dar eu eram cel mai mic ( 180cm inaltime si 85 Kg)

Sunt curios când o să stau eu în spate 1,92 și 140 kg și alții cum o să fie...


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 13 Sep 2004, 09:36
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




" dezavantaj major - motor extrem, de puturos . Aveam pretentii de la un 1.6 90CP dar e dezamagitor. in treapta a 3-a la 40 pe ora am turat=o la 4.000 de ture cu greu .. mi-au luat 2-300 de metri sa o duc la 4.000 si deabea urca spre 60 extreem de puturos.am inteles ca ar fi cutia de vina... ma rog "..... :shock: :cry: Deja incep sa ma gindesc daca imi voi mai lua Logan sau nu... :?: chiar asa de puturoase sa fie? ce naiba si cu Dacia mea din '85 merg mai repede.... :x


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 13 Sep 2004, 09:38
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




DragOn ..pai pentru din astia de alde voi trebuie microbuz nu Logan... :roll:


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 13 Sep 2004, 09:42
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




M-am uitat pe dedesupt la sistemul de evacuare iar ce am observat este ca sub scut motor nu se vede nici un catalizator, catalizatorul (banuiesc ca acela era pt ca difera ca forma de cel de pe slz) este undeva mai in spate total neprotejat.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 13 Sep 2004, 09:51
Post #26


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
Personal sint deranjat de faptul ca DACIA MINTE cind spune ca in spate pot sta bine 3 adulti ! NU este adevarat, mai corecta ar fi exprimarea \"incap\" 3 adulti!
Am fost la drive teste si abea am intrat 3 in spate!
Este adevarat ca nu stiu cum  :twisted:  s-a nimerit dar eu eram cel mai mic ( 180cm inaltime si 85 Kg)


Eu cred ca ar trebui sa te gandesti mai bine cand aduci acuzatii subliniate cu majuscule pe care le mai si contrazici in acelasi post. N-a afirmat nimeni ca pe bancheta din spate se pot lafai trei elefanti. Asa cum pentru cei cu 52 la picior se gasesc pantofi la comanda de trei ori mai scumpi , tot asa se pot gasi si masini cu banchete spate de doi metri dar ..costa. In mod normal ca masina de familie, Loganul e facut pentru o familie normala, in care in spate in 90% din cazuri ar trebui sa stea cel mult doi adolescenti si bunicu'.
Mie chiar mi s-a parut Loganul din acest punct de vedere un mare pas inainte fata de DSN/SLZ


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irina LOGAN
post 13 Sep 2004, 09:53
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 3 June 04




oarecum offtoic:
ieri, pe Realitatea TV au dat imagini de la drive-testul din Turcia. Doua chestii mi-au atras atentia:
- au filmat ceasurile din bord shi am vazut foarte clar 180km/h! e drept ca imaginea n-a durat foarte mult, asa ca n-am apucat sa ma uit si la cate rotatii erau, dar se poate;
- la un moment dat reporterul a mentionat ca gumele erau Barum. sa-nteleg ca doar noi suntem "norocosii" cu Montana.


--------------------
Peugeot 406 hdi
hdi/2 litri/110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcidMan
post 13 Sep 2004, 09:54
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 July 04




tipul de la latin efe se lauda ca au atins 195 pe DN1 la ~ 6.000 ture in viteza a5-a .. greu de crezut


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 13 Sep 2004, 10:19
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




QUOTE

nu stiu cum  s-a nimerit dar eu eram cel mai mic ( 180cm inaltime si 85 Kg)

Estem loc destul, incap bine 3 oameni in spate! Gandeste-te la medie... de ex. ce gabarit au cei din echipa nationala de fotbal :twisted:

Este SIGUR mai mult loc in spate decat la SLZ sau Cielo


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 13 Sep 2004, 10:20
Post #30


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Faza misto la RealitateaTV (singurul reportaj coerent de la drive test-ul din Cappadochia), a fost ca au aratat accelerarea de la 0 la 120km/h (suficient de rapida, cu toate ca turometrul aproape rupea cadranul ala, ceea ce inseamna ca ii daduse talpa, nu gluma), apoi au... TAIAT imaginea, si au aratat doar vreo 3 secunde cu masina la 180 km/h, dar se cam legana imaginea...

De ce oare or fi taiat imaginea exact in plaja de viteze unde se plange mai toata lumea? O fi murit acolo motorul, si apoi o fi durat 3-6 minute pana au ajuns la 180km/h? Ca ma gandesc ca daca erau doar 20-30 de secunde intre 120 si 180, ar fi aratat... :roll:


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 15:06
Forum Renault