Probleme si circoteli vazute la Logan
![]() ![]() ![]() |
Probleme si circoteli vazute la Logan
bunicu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|||
TheSaiLor |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Fratilor, vad ca vi s-a pus pata pe roata de rezerva. Nu are Clio nimic peste roata de rezerva in afara de mocheta si voi vreti sa aiba loganu care e cu 2000 Euro mai ieftin? treba este ca roata vine la nivel cu podeaua porbagajului iar mocheta este destul de groasa, plasticata (sau plastifiata, nu stau sa ma gandesc care e corect acum) si de aceea nu este nevoie ca la cielo de placa aia sa o acopere. Oricum detaliul asta il iau in consideratie doar cei care nu prea au ce sa comenteze. O sa apara in curand unii care o sa spuna ca masinile erau expuse fara sofer. Haideti sa fim seriosi si sa criticam doar ce este de criticat, ca avem ce critica oricum.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
Valentine |
![]()
Post
#3
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Se poate, cred eu, pune o placa din ceva lemn, carton, sau ceva mai dur, sub mocheta care sa impiedice mocheta sa se valureasca. Din punctul asta de verede este bine ca roata este la acelasi nivel cu restu' "podelei".
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#4
|
||
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Asteptam cu interes criticile tale :twisted: ca vad ca ai multe... :mrgreen: |
||
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|||
vad |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
:arrow: o alta problema la rece la una din masini maneta de semnalizare trebuia impinsa destul de fortat pentru a cupla semnalizarea pentru la dreapta, cei drept numai la aia am vazuta asta asa cum tot la acea masina am vazut si zgarieturile vopselei in partea din spate langa luneta :arrow: cat priveste mocheta eu cred ac este destul de groasa, bien acum daca intorci roata invers (cu golul in sus) normal ca bagajele sa intre acolo :!: (decat sa ami fi pus la pret 10-50 euroi pt bucata de plastic, mai bine nu ca o sa gasesc eu un carton mai gros (daca ma va deranja acest lucru) sa il pun acolo!
|
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
Lynu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 April 04 From: Iasi ![]() |
lasati ca roata se rezolva, dar ce spuneti de faptul ca in showroom la dealer era o masina cu lumina de avarie defecta, semnalizarea dreapta fata batea slab fata de restul lampilor de semnalizare
|
-------------------- A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
|
|
LucVer |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
Dupa un studiu ceva mai amanuntit al masinii, o singura chestie pot spune ca m-a deranjat ceva mai mult si anume rezervorul de benzina care mi s-a parut cam expus, mai ales ca este dintr-un material asemanator plasticului (seamana cu un fund de butoi de varza - laugh.gif ) Sper totusi sa fie mai rezistent decat arata!
|
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
OCEBE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
n-am reusit sa ma dau cu un Logan ca sa-mi dau cu parerea vis-a-vis de modul in care se misca dar, vizual, l-am scanat:
remediabile: - portbagajul: eu zic ca trebuie regandit; ce-s cu balamalele alea mari care, la inchiderea capotei fura o gramada de spatiu? dar arcurile? chiar nu s-a gasit alt sistem de tinut capota deschisa mai "ascuns"?; cricul pe o aripa si levierul pe cealalta: ce era daca le-ar fi pus langa roata de rezerva, lasand portbagajul mai liber? desi la prima impresie portbagajul pare inalt, am senzatia ca nu e (probabil din cauza rotii de rezerva) -bordul: are butoane/manete butucanoase iar unele dintre ele prost amplasate; in ansamblul lui, nu da aspect de bord tocmai "finut". -usi: buzunarele unde sunt? neremediabile: - designul destul de colturos. Dar ce ma deranjeaza cel mai mult e ca am o 1300 si nu un Logan. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
13nov |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Probleme observate in drive-test:
-In primul rand: cauciucurile Montana sunt de c*c*t! Am frant brusc de la 60km/h-0 si chiar daca avea ABS-ul Bosch am lasat o dara pe asfalt de vreo 4m. Tot datorita cauciucurilor care incep sa piarda aderenta imediat, ABS-ul e nevoit sa intre in actiune foarte des chiar pe asfalt curat si la frane nu foarte violente. - Actuatorul de la usa dreapta spate functiona doar cand avea chef. - In rest nu am ce sa-i reprosez. |
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
aviasol |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
aviasol |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Dsign |
![]()
Post
#12
|
||
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
looooooollll. bine spus... |
||
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|||
rasatus |
![]()
Post
#13
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
la fel e si la clio; flambeaza de 3-4 ori pana se stabilizeaza...totusi, cred ca nu e un efort prea mare sa deschizi usa aia ...gentil, tinand eventual o mana pe portbagaj |
||
--------------------
Logan
Laureat 1.6
- AG-07-MSU
|
|||
dragOn |
![]()
Post
#14
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai deranjant până acum mi s-a părut la interior fețele de uși... în rest joi după ce o probez pe "șușea"! laugh.gif
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am vazut pe jentile unui logan (d'ala ieftin, cu jenti de tabla) niste plumburi de echilibrare cat n-am avut io pe 1300 cu jenti de 20 de ani si cauciucuri victoria. Ce-o fi nene asa de greu sa faca jentile un pic mai bine echilibrate (din fabrica) si sa puna naibii cauciucuri ACCEPTABILE, nu gunoaiele alea de montana :vmad:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ziggy2k1ro |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 April 04 From: Constanta ![]() |
Mie mi-a placut muuult de tot... Am simtzit in perioada in care am stat in spate un pic de curent, dar nu m-am prins de unde - oare de la aerisirile din spatele usilor?
|
--------------------
Laureate 1.4MPI
- CT-__-___ Nihil Sine Dero
|
|
miki |
![]()
Post
#17
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.248 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Personal sint deranjat de faptul ca DACIA MINTE cind spune ca in spate pot sta bine 3 adulti ! NU este adevarat, mai corecta ar fi exprimarea "incap" 3 adulti!
Am fost la drive teste si abea am intrat 3 in spate! Este adevarat ca nu stiu cum :twisted: s-a nimerit dar eu eram cel mai mic ( 180cm inaltime si 85 Kg) |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
AcidMan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 July 04 ![]() |
Parerea mea:
e mai bine finisata ca orice model dacia de pana acum dar... capacul la portbagaj se tine cu doua arcuri ( e in jur de 10 euro un piston cu gaz ) plastic de cea mai proasta calitate. se vad lipiturile de cum a fost turnata piesa ( ex spoilerul are ditamai urma exact in fat a o sa vedeti maine poze suruburi care ies aiurea nici macar un maner la usi n-au facut - e o scobitura Am condus ambitionul de 8.000 euro avantaje: se inchid usile bine, e bine ermetizata se simte abs la frane - frane destul de bune. volanul cu servo e ok , reglare pe inaltime a scaunului interior ok . .sa-i spunem dezavantaj major - motor extrem, de puturos . Aveam pretentii de la un 1.6 90CP dar e dezamagitor. in treapta a 3-a la 40 pe ora am turat=o la 4.000 de ture cu greu .. mi-au luat 2-300 de metri sa o duc la 4.000 si deabea urca spre 60 extreem de puturos.am inteles ca ar fi cutia de vina... ma rog tipul de la dealerul la care am fost mi-a zis ca au urcat-o la 195km/h .. greu de crezut/ cand imi mai aduc aminte mai scriu am si ceva imagini cu defecte. Sa ma scuzati ca nu le pun pe toate ci va dau un link sad.gif http://www.autoextrem.ro/imagini/thumbnail...ls.php?album=30 |
-------------------- |
|
OCEBE |
![]()
Post
#19
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
eu chiar m-am minunat cand am vazut chiar pe poza de pe pliantul lor de prezentare ditamai carboava de plumb la roata din spate! |
||
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|||
gaston |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 13 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Portbagajul cu arcuri e si la Symbol. Nu a vazut nimeni sad.gif
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005 1.5 dCi In politics stupidity is not a handicap
|
|
AcidMan |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 July 04 ![]() |
un amortizor cu gaz de la portbagajul de dacie breack e 300.000 deci pretul crestea cu 20 de euro daca puneau amortizoare in locul arcurilor
dar asta nici macar cheder in partea de jos a lunetei nu avea tongue.gif |
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#22
|
||
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Sunt curios când o să stau eu în spate 1,92 și 140 kg și alții cum o să fie... |
||
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|||
Slider |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
" dezavantaj major - motor extrem, de puturos . Aveam pretentii de la un 1.6 90CP dar e dezamagitor. in treapta a 3-a la 40 pe ora am turat=o la 4.000 de ture cu greu .. mi-au luat 2-300 de metri sa o duc la 4.000 si deabea urca spre 60 extreem de puturos.am inteles ca ar fi cutia de vina... ma rog "..... :shock: :cry: Deja incep sa ma gindesc daca imi voi mai lua Logan sau nu... :?: chiar asa de puturoase sa fie? ce naiba si cu Dacia mea din '85 merg mai repede.... :x
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Slider |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
DragOn ..pai pentru din astia de alde voi trebuie microbuz nu Logan... :roll:
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
M-am uitat pe dedesupt la sistemul de evacuare iar ce am observat este ca sub scut motor nu se vede nici un catalizator, catalizatorul (banuiesc ca acela era pt ca difera ca forma de cel de pe slz) este undeva mai in spate total neprotejat.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Ake |
![]()
Post
#26
|
||
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa te gandesti mai bine cand aduci acuzatii subliniate cu majuscule pe care le mai si contrazici in acelasi post. N-a afirmat nimeni ca pe bancheta din spate se pot lafai trei elefanti. Asa cum pentru cei cu 52 la picior se gasesc pantofi la comanda de trei ori mai scumpi , tot asa se pot gasi si masini cu banchete spate de doi metri dar ..costa. In mod normal ca masina de familie, Loganul e facut pentru o familie normala, in care in spate in 90% din cazuri ar trebui sa stea cel mult doi adolescenti si bunicu'. Mie chiar mi s-a parut Loganul din acest punct de vedere un mare pas inainte fata de DSN/SLZ |
||
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4
|
|||
irina LOGAN |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 3 June 04 ![]() |
oarecum offtoic:
ieri, pe Realitatea TV au dat imagini de la drive-testul din Turcia. Doua chestii mi-au atras atentia: - au filmat ceasurile din bord shi am vazut foarte clar 180km/h! e drept ca imaginea n-a durat foarte mult, asa ca n-am apucat sa ma uit si la cate rotatii erau, dar se poate; - la un moment dat reporterul a mentionat ca gumele erau Barum. sa-nteleg ca doar noi suntem "norocosii" cu Montana. |
--------------------
Peugeot
406 hdi hdi/2 litri/110 cp
|
|
AcidMan |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 July 04 ![]() |
tipul de la latin efe se lauda ca au atins 195 pe DN1 la ~ 6.000 ture in viteza a5-a .. greu de crezut
|
-------------------- |
|
Ziggy2k1ro |
![]()
Post
#29
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 April 04 From: Constanta ![]() |
Estem loc destul, incap bine 3 oameni in spate! Gandeste-te la medie... de ex. ce gabarit au cei din echipa nationala de fotbal :twisted: Este SIGUR mai mult loc in spate decat la SLZ sau Cielo |
||
--------------------
Laureate 1.4MPI
- CT-__-___ Nihil Sine Dero
|
|||
maddan |
![]()
Post
#30
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Faza misto la RealitateaTV (singurul reportaj coerent de la drive test-ul din Cappadochia), a fost ca au aratat accelerarea de la 0 la 120km/h (suficient de rapida, cu toate ca turometrul aproape rupea cadranul ala, ceea ce inseamna ca ii daduse talpa, nu gluma), apoi au... TAIAT imaginea, si au aratat doar vreo 3 secunde cu masina la 180 km/h, dar se cam legana imaginea...
De ce oare or fi taiat imaginea exact in plaja de viteze unde se plange mai toata lumea? O fi murit acolo motorul, si apoi o fi durat 3-6 minute pana au ajuns la 180km/h? Ca ma gandesc ca daca erau doar 20-30 de secunde intre 120 si 180, ar fi aratat... :roll: |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 15:06 |