DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum scot pistonul din pompa de frână?, Înlocuirea garniturilor pompei de frână.

adrian.peter
post 28 Apr 2007, 15:15
Post #1


struggling passionate


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 07
From: București, România




Am demontat pompa de frână, ca urmare a deprecierii considerabile a perfomanțelor sistemului de frânare. Anterior, am schimbat garniturile de la etriere, curățat și verificat frânele față + spate, aerisit complet circuitele.
Acum, după ce am constat că nu mă mai ține nici la a treia pedală, m-am hotărât să schimb garniturile în pompă. Am demontat-o și am rămas uitându-mă la ea. Cum se scoate pistonașul? Pompa e cu două conducte laterale, care duc, fiecare, la câte o roată de pe față, și o conductă frontală, care duce la distribuitorul de la roțile din spate. Corpul pompei pare a fi dintr-o singură bucată. Pistonul se mișcă destul de liber și are o mică indentație pe suprafața de acționare. Am încercat să mă folosesc de ea, pentru a-l roti, în diverse poziții, dar nu merge.
Anyone?


--------------------
Dacia 1300 1984 - NT 06 JMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 28 Apr 2007, 16:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Cand ai sa scoti, daca nu ai scos deja borcanasul de pe corpul pompei, prin tragere apropo, sa te uiti in orificiile unde intra acest borcan si o sa vezi capetele unor stifturi pe care trebuie sa le scoti cu o sarma de diam pana intr-un milimetru. Aceste stifturi au o mica gaurica in varful lor, tocmai buna pentru a baga o sarma pe acolo.

P.S. sunt doua stifturi, unul in fiecare gaura.

Spor.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.peter
post 28 Apr 2007, 18:26
Post #3


struggling passionate


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 07
From: București, România




am văzut știfturile. găurile nu le-am văzut, dar o să încerc. mă gândeam eu că trebuie să fie o metodă de a trage știfturile alea afară.
mersi fain.


--------------------
Dacia 1300 1984 - NT 06 JMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.peter
post 30 Apr 2007, 19:41
Post #4


struggling passionate


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 07
From: București, România




gata, s-a rezolvat. întradevăr, erau găurelele alea acolo, dar mi-a ieșit sufletul până am scos știfturile. un meseriaș, care a umblat, probabil, la pompă, le-a bătut de erau aproape obturate complet. ca să nu mai zic că unul din ele era orientat cu gaura spre perete. a fost un exercițiu de contorsionism să bag o sârmă pe acolo.
mulțumesc mult


--------------------
Dacia 1300 1984 - NT 06 JMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.peter
post 30 Apr 2007, 19:45
Post #5


struggling passionate


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 07
From: București, România




ca o remarcă: cine a putut să fie așa de tâmpit să inventeze un astfel de sistem, pentru extragerea știfturilor? și, dacă se rupe buza aia, a știftului, ce faci? arunci pompa?
LolLolLo.gif


--------------------
Dacia 1300 1984 - NT 06 JMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 May 2007, 07:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De fiecare data cind se umbla in pompa se recomanda schimbarea stifturilor elastice. Eu nu le scot cu sirma, e chin; folosesc o surubelnita compromisa si profilata la virf asa incit sa intre in gaurica aia sau, la nevoie un cleste pentru inele "Seiger" care are virfurile deja profilate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.peter
post 2 May 2007, 07:48
Post #7


struggling passionate


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 07
From: București, România




da, bună idee. dar mie tot stupidă mi se pare abordarea cu găurelele. oricum, sper să nu mai umblu le ea o vreme îndelungată. mersi de sfat.


--------------------
Dacia 1300 1984 - NT 06 JMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 22:53
Forum Renault