Bujia dinspre sofer....
![]() ![]() ![]() |
Bujia dinspre sofer....
gcristi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai o problema la respectivul cilindru.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Slider |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Cu siguranta ai o problema. Nu iti consuma ulei? Da si tu mai multe detalii. Cum merge motorul?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
gcristi |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai ulei nu consuma iar setul motor nu cred ca a implinit un an de zile inca asa ca nu stiu ce sa cred curios lucru e ca la dacia 1300 a lu taicamiu este exact aceeasi problema . Nu inteleg care e explicatia de se intimpla fix la bujia aia. Si vazand pe doua dacii acelasi lucru ma gandesc ca se intimpla pe mult mai multe poate a rezolvat cineva chestia asta sau are o explicatie....
Aaa si motoru merge ok aproape perfect la relanti adica aproape rotund iar cu 100 la ora in a 4 a merg fara probleme nam decat 4 viteze. Buba e ca dupa vreo 300 de km se duce naibii bujia asta o curat o pun la loc iar merge bine cineva zicea ceva de un reductor da nu stiu la ce sa referit. |
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#5
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Daca ai servofrana de aia se ancraseaza!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu are nici o treaba servofrana. Incearca sa schimbi bujiile intre ele , fisele la fel, capacul de delcou. Ar putea fi si de la axul delcoului.
Cel mai probabil ai probleme cu segmentii sau supapele de la cilindrul ala. Ar putea fi reglate gresit supapele, dar in cazul asta mergea neregulat. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Ciudat. Si mi "mi s-a spus" (adica zvonul de cartier) ca bujia a patra se ancraseaza tot timpul. Va trebui sa cer opinii calificate, daca tot mi-ati amintit de subiectul acesta. :!:
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#8
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Hai mai .....e de la aerul fals pe care il trage de la servo shi aeratoarele alea actionate de capsulele alea vaccumatice. Conducta prin care e tras aerul din servo e chiar in dreptul cilindrului 1, adica ala cu bujia dinspre sofer laugh.gif .
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
paul_damian |
![]()
Post
#9
|
||
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Si ce te faci cu motoarele fara servo? Ca si la ele se manifesta... Inca n-am apucat sa intreb, dar o sa revin! :roll: |
||
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021
|
|||
gcristi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mda ei bine nu am servofrana ca sa lamurim si aspectul asta , apropo sa inteleg ca exista un zvon de cartier ?:wink: .
Deci care e explicatia totusi servofrana nam si dupa cum am zis am mai intilnit chestia asta si la alte masini. |
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|
cristidb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am berlina cu 1400 (a mai avut tata una cu 1300), ambele cu servofrana si la nici una nu am avut problema asta. Oricum tragand aer din servo amestecul ar fi mai sarac, iar bujiile se afuma de la amestec bogat sau ulei.
La motoarele 4 in linie cilindrii din mijloc se uzeaza mai repede din cauza temperaturilor mai mari la care lucreaza. E o simpla intamplare ca cilindrul ala are probleme. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
fnp |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica daca distanta la platina este egala pt. toti cilindrii.
Eu stiam ca vacuumul pt. servo este luat doar de la cilindrii din mijloc 2si 3 (mi-a aratat odata mecanicul ca bujiile de la ei erau un pic mai afumate decat celelalte 2 si a zis ca e de la servo). |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Slider |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
fnp cum adica "Verifica daca distanta la platina este egala pt. toti cilindrii..." ?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
fnp |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Se uzeaza inegal camele de pe arborele ala din delco pe care aluneca pintenul platinei si ajunge sa fie distantele inegale.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
wo_name |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
Slider - desfaci delcul (capacul), scoti luleaua, si capacul ala alb (la mine) din plastic, si vezi platina.
Partea fixa si aia mobila. Partea mobila este tinuta tensionata de un arc, si este deschisa de un ax cu came (pe ax este pus-tunat un profil patrat - pt. fiecare ciliundru, un colt ). Distanta pt. fiecare o vezi rotind de paleta ventilatorului (rotesti motorul) pana cand colturile apasa la maxim platina, verifici pt. fiecare din cele 4 colturi in parte distanta. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
Slider |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
wo_name stiam lucrul asta...oricum mersi!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
wo_name |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
welcome
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
gcristi |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Firear ea de platina ca niciodata na-m stiut so pun stiintific :oops: chiar nu-mi dau seama cum se face lucru asta eu totdeauna o pun dupa ureche:(.
Poate de asta se intimpla asa , si totusi de ce merge motorul bine ...... Unde gasesc si eu niste explicatii detaliate cu poze eventual sa reglez platina bine are cineva? Merci de raspunsuri. |
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|
Slider |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Pai daca iti merge motorul bine inseamna ca ai platina reglata!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 06:58 |