Turatie ridicata, nu se poate regla
![]() ![]() ![]() |
Turatie ridicata, nu se poate regla
codrin_ando |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm... daca ai spus ca a fost curatat si reglat ... de acolo este ... la astea duble ... relantiul este dat de mai multe chestii ... cum ar fi electrovalva ... functioneaza bine ... (nu mai imbla la surubul de TR2 ca nu are nici o treaba) vezi jiclorul de amestec ... cel din talpa ... vezi daca supapa de dezinecare (actionata de soc functioneaza) ...
carburatorul tau sta turat pentru ca este alimentat excesiv cu benzina sau poate nu ai gasit inca pe unde trage aer fals ... ai verificat cele doua stuturi din fata unde intra avans si reciclare gaze ... eu personal tin relantiul la 1100 si cu consumatori sta la 900 sau 1000 rpm ... daca se incalseste asa de repede ... in max 10 - 20 sec nu este bine , nu este bine deloc ... mult prea repede ... un motor de dacie nu se poate incalzi in 20 de sec ... abia ai timp sa pleci de pe loc ... el incepe sa se incalzeasca bine cam in 3 sau 4 min ... si asta in mers ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
bertro |
![]()
Post
#3
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
avansul e pus la punct? chiar daca surubul e desfacut, socul e deconectat, ai verificat vizual inchiderea clapetelor sa vezi de nu se opresc aiurea ? La suruburile alea de la spate ai umblat cumva? NU trebuia sa umbli nici la surubul de reglaj TR2!
teoretic, electrovalva nu ar influenta turatia relantiului in sens ascendent. Problemele ei sunt de obicei ori ca nu opreste amestecul cand e decuplata, ori ca nu vrea sa cupleze, etc. nu cred nici ca ai aer fals. PS: eu in locul tau m-as bucura ca am relanti mare stabil pe 2corp ![]() ![]() This post has been edited by bertro: 8 May 2007, 08:44 |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
E un 2corp mai hibrid (cu piese de pe unu defect + un carb mono...mai multe).Nu cred ca clapeta sa stea deschisa pentru ca am modificat putin inchiderea lor in raport cu orificiile alea de progresiune, astfel incat sa stea "ca la carte".
In spate am reglat surubul din talpa (de aer)-mergea extrem de prost cu reglajul din fabrica, la progresiune de langa EV nici nu ma ating ca e capsulat si nici macar nu face probleme de progresiune. Avansul e pus la punct dupa ce l-am pus personal dupa o mica interventie in motor. La tr2 doar am desfacut jumate de tura si am pus la loc cum era, dar degeaba. Cu EV am avut probleme (scrisesem intr-un post anterior) dar am rezolvat-o prin punerea unei garnituri mai subtiri. Cu surubul de relanti desfacut la maxim si motor cald sta pe la 1050 rpm si nici nu mai pomenesc sa dau avansul mai mare(daca trebuie) ca urca cu vro 200 rpm. Asta e cu 2corpurile trebuie putin bibilite inaite de a fi puse pe masina (dar si filtre bune de combustibil); personal nu stiu daca de nou era asa dar cand am desfacut 2 corpul sa-l curat, bila de la cui pontou se plimba liber prin CNC, plutitorul stand doar in arc-si culmea ca mergea PS:Pot sa va dau care nu aveti vro 200-300 de rpm (da nu mai mult ![]() Ma bucur ca am relanti asa de stabil si de ridicat pentru ca noaptea cu consumatori coboara in limitele normale, dar ma tem sa nu se intample altceva(consum ridicat-inca nu am obs-, sau stiu si eu ce alte bube) ALTE SUGESTII??? |
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
bertro |
![]()
Post
#5
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
ia detaliaza aia cu "hibridul" monocorp-dublucorp. sunt curios (desi tocmai am sacapat de tot de 2corpul scos de pa masina)
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:36 |