DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault, Daewoo, GM, Logan, etc

laur
post 27 Sep 2004, 22:34
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Tuca a citit pe scurt stirile din Jurnalul National de miine: Renault vrea sa cumpere Daewoo Craiova....si sa faca Logan acolo....stirea cica provine tocmai de la oficialii Renault din Franta si discutiile sint f. avansate...am ramas masca.....si asta pt ca nu ma gindisem la o asemenea varianta cu Craiova. Eu ziceam ca o desfasurare convenabila pt. toata lumea (aproape) era: cei de la GM mai stau putin si-i tin in sah pe creditorii Daewoo ca sa mai scada din pretul fabricii de la Craiova, apoi o cumpara f convenabil pt. ei si incep sa produca printre altele Kalos acolo. Astfel se reduc costurile la Kalos si asa se alege Loganul cu un concurent ffff serios, din aceeasi gama de pret si dimensiuni. Si uite asa aparea si concurenta in segmentul asta de piata si toata lumea avea de cistigat (mai putin Renault, bineinteles smile.gif ). Dar.....asta-i viata....Renault vrea musai sa nu aiba concurenta in acest segment....
Culmea e ca cica vinzarile la Logan au depasit previziunile....si ca exista un f mare interes si in vest pt el. Sa-mi iau si eu Logan laugh.gif ???

Na ca am devenit si raspindac !


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 27 Sep 2004, 23:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




cred ca Renault incearca macar sa forteze mana GM sa ia fabrica scumpt daca nu reuseste sa i-o cumpere...

...sau poate e zvon de la Jurnalu' National sa se vanda mai bine wink.gif


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ckristi
post 28 Sep 2004, 07:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 June 04
From: botosani




QUOTE

Renault vrea sa cumpere Daewoo Craiova....si sa faca Logan acolo....

Si sa vezi atunci dilema: care este mai bun, LGN-ul de Pitesti sau LGN-ul de Craiova :?:


--------------------
Laureate 1.4
Nu-i masina ca Loganul decat, poate, doar Mertanul. Sau ..invers ??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 28 Sep 2004, 09:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




Renault ar vrea Daewoo Craiova


Cererile de Logan au depasit asteptarile. “Renault poarta discutii cu Executivul roman pentru a achizitiona o uzina care a apartinut Daewoo“, a declarat ieri Patrick Devedjian, ministrul Industriilor din Franta, citat de AFP. Paradoxal, producatorul francez neaga informatiile date publicitatii de ministrul francez.
Renault ar vrea Daewoo Craiova
Renault este in discutii cu Guvernul roman pentru achizitionarea uzinei Daewoo de la Craiova, unde intentioneaza sa produca modelul Logan.
Cererea mare a Daciei Logan pe piata i-a determinat pe francezii de la Renault sa se gandeasca la o solutie pentru marirea capacitatii de productie a noului model.

PROPUNERE. Ministrul Industriilor din Franta, Patrick Devedjian, a declarat ieri, in timpul unei vizite in tara noastra, ca Renault poarta discutii cu Guvernul roman pentru preluarea uzinei Daewoo de la Craiova. "Logan are un succes nebun in Romania, iar Renault va avea mari probleme cu onorarea cererilor, putandu-se produce o rupere in productie.

Din acest motiv, Renault poarta discutii cu Executivul roman pentru a achizitiona uzina de la Craiova, care a apartinut Daewoo", a declarat Devedjian, citat de

AFP. Desi informatiia a fost negata de reprezentantii Renault, surse care au participat la intalnirea dintre ministrul francez si premierul Nastase ne-au confirmat ca s-a discutat preluarea uzinei de la Craiova.

Reprezentantii Dacia nu s-au pronuntat in legatura cu aceasta informatie, invocand faptul ca aceasta problema depaseste atributiile constructorului de la Pitesti si tine de compania-mama Renault.

CERERE. In alta ordine de idei, Dacia Logan este un succes in continua crestere pe plan european. Dupa ce saptamana trecuta Renault a anuntat ca va comercializa masina produsa la Colibasi si in Europa de Vest, la un pret de pornire de 7.500 de euro, reactiile occidentalilor nu au intarziat sa apara.

Ziarul scotian The Scotsman a titrat ca "masinile fara zorzoane sunt viitorul", prezentand Dacia Logan drept automobilul care va schimba istoria.

"Logan nu are sistem de aer conditionat, scaune incalzite, sistem de navigatie prin satelit sau CD player, dar cu toate acestea mii de soferi britanici se pregatesc sa cumpere acest automobil cu un nivel redus de accesorizare, refuzand oferta de masini mai scumpe", scrie cotidianul scotian, care face referire la varianta de baza a Loganului.

REVOLUTIE. Potrivit expertilor auto, reorientarea clientilor occidentali catre automobilele mai putin sofisticate reflecta modificarea stilului de viata al acestora, transformare similara celei din industria aviatica, unde companiile care practica preturi scazute castiga din ce in ce mai mult teren.

"Cererea in crestere pentru autoturismele ieftine, cu un nivel redus de accesorizare, ar putea reprezenta unul dintre marile momente de cotitura ale industriei auto. In prezent, daca vrei sa cumperi o masina la un pret scazut, te astepti sa arate ca o caruta, asa incat Logan are toate sansele sa fie un model de succes in tarile in curs de dezvoltare.

Proiectul Logan ar putea fi la fel de original precum Modelul T al lui Henry Ford, care a transformat autoturismul intr-un bun accesibil", a declarat pentru The Scotsman Garel Rhys, profesor la Universitatea din Cardiff, specialist in industria auto. Dezvoltarea segmentului autoturismelor ieftine se va produce pe seama celor care detin deja o masina si vor fi tentati sa mai cumpere una.


RENAULT NEAGA
"Nu exista discutii intre Renault si autoritatile romane pe aceasta tema. Nu se pune problema sa achizitionam fabrica de la Craiova. Daca va fi nevoie, vom studia posibilitatea maririi capacitatii de productie de la uzina Dacia din Colibasi" - Declaratie Renault


RIVALII TREC LA FAPTE
Renault nu este singura companie care a intuit potentialul noii piete auto, conturata deja in Occident. Asa-numitele automobile de intrare in gama (entry level cars) devin din ce in ce mai populare in randul constructorilor care le pot produce pe scara larga.

Astfel, Peugeot, in parteneriat cu CitroIn si Toyota, dezvolta proiectul 107, un autoturism ieftin din clasa supermini, care va avea un pret de pornire mai redus de 8.800 de euro, ce va fi lansat in vara anului 2005.

Volkswagen se inscrie in aceeasi tendinta, urmand sa introduca pe piata modelul Fox, construit in Brazilia, la un pret mai mic decat al celui mai ieftin model al sau – Lupo, care costa aproape 11.700 euro. (jurnalul nat)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 28 Sep 2004, 09:57
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




Daca-i adevarat e rau de tot! As fi dorit GM-ul aici sau o alta firma mare de ex Pgt sau Hyuday Suzuki etc :cry:


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 28 Sep 2004, 10:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Ceva e putred aici ... a mai aparut si in alte ziare stirea asta? sau la agentiile de presa?
De cind cu alianta electorala PSD-PUR, JN a ajuns ziarul de partid si de stat, asa ca varianta santajului asupra GM s-ar putea sa fie reala ... nu de alta, dar dupa vizita lui Adelu in USA a aparut o stire in Romania libera cum ca s-ar fi batut palma cu GM pentru uzina din Craiova ... acum o vind din nou, dar lui Renault ... draq sa-i pieptene!

Pina una-alta, nu a aparut nnici o informatie oficiala din partea GM, Daewoo Romania sau Renault, in afara unor dezmintiri nu prea convingatoare ... amara alegee am avea, intr-adevar ... Logan de la Craiova sau de la Pitesti ... adio concurenta, adio promotii, adio gama de produse accesibile ... traiasca automobilul unic!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 28 Sep 2004, 20:28
Post #7


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Eu pana nu se termina cu alegerile, promit sa nu mai citesc decat revista BOBO, si sa ma uit la TV doar pe Discovery si Minimax. Macar acolo povestile sunt interesante.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 28 Sep 2004, 20:40
Post #8


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE
QUOTE

Renault vrea sa cumpere Daewoo Craiova....si sa faca Logan acolo....

Si sa vezi atunci dilema: care este mai bun, LGN-ul de Pitesti sau LGN-ul de Craiova :?:


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Cea mai tare chestie care am auzit-o in ultime vreme, pe bune: Logan de Craiova... Sa vezi ce tuneaza oltenii nostri Loganu ala al lor si ce mandri vor fi de el :!:

OnTopic: F bine frate, sa cumpere tot francezii, sa creeze locuri de munca, lumea e fericita ca are posibilitatea sa isi ia masina in rate, bancile sunt si ele ca sugativele, statu are de castigat: impozite etc.., intr-o singura idee toata lumea are de castigat :!: Monopol exista deja, tocmai se contureaza... Go Renault, go :!: :!: :!:


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 28 Sep 2004, 21:14
Post #9


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Adrian_Solenza, toata lumea are de castigat daca ar cumpara GM-ul fabrica de la Craiova, nu Renault. Concurenta care s-ar face intre Logan si Kalos ar aduce numai beneficii pt. noi, cumparatorii. Cum a zis si FLEX : "adio concurenta, adio promotii, adio gama de produse accesibile". Io nu zic ca Reno va face prapad neavand concurenta, dar nici promotii, ieftiniri si alte asemenea nu va avea de ce sa faca.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi - - 2002
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 28 Sep 2004, 22:42
Post #10


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Ashu are perfecta dreptate, dar personal cred ca ne batem gura degeaba. Nu cred ca legislatia romana ar permite asa ceva. Parca aveam si noi o adunatura care se cheama "Consiliul Concurentei" sau cam pe-acolo.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ckristi
post 29 Sep 2004, 07:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 June 04
From: botosani




QUOTE

Nu cred ca legislatia romana ar permite asa ceva.

Adica cum? Daca fabrica de la Craiova nu va mai avea nici un viitor (adica nu intra in calculele GM), find in situatia de a se inchide, hop apare Consiliul Concurentei si spune ca decat sa o cumpere Renault mai bine inchide portile?
Si nu cred ca Romania va reprezenta cea mai importanta piata pentru LGN (in sensul ca exporturile vor fi mai mari decat productia catre intern).
Daca aveam un singur producator de autoturisme ce faceam, mai cream unul ca sa nu fie monopol?
Intr-adevar, ar fi benefic pentru piata romaneasca sa se produca la Craiova Kalosul, ar fi cel mai important concurent pentru LGN.


--------------------
Laureate 1.4
Nu-i masina ca Loganul decat, poate, doar Mertanul. Sau ..invers ??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 29 Sep 2004, 08:37
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

Si sa vezi atunci dilema: care este mai bun, LGN-ul de Pitesti sau LGN-ul de Craiova  

Cu siguranta Loganul de Craiova va fi mai bun, numai si pt. faptul ca va avea in dotare de serie compartiment de refrigerare, special conceput pt. ca prazul sa se mentina proaspat. smile.gif


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 18:54
Forum Renault