Sistemul de racire pierde antigel si nu stiu ce sa-i fac
![]() ![]() ![]() |
Sistemul de racire pierde antigel si nu stiu ce sa-i fac
ccristian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Verifica daca scurgerea nu este de la piesa din duraluminiu care incalzeste amestecul. este sub carburator, are forma flansei de prindere carburator si are doua "stuturi" pe care se prind doua furtune.. ori un furtun e fisurat sau are probleme de etansare, ori colier nestrins.. ori acea piesa (numita uneori "pata calda"..desi pata calda este in alt loc) este fisurata..
Merita verificat pina sa te apuci sa declari blocul fisurat A, lichidul pe care-l vezi tu acolo, daca are gust dulceag e antigel |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|
calin.c |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
de obicei unde ai spus se sparg blocurile dar trebuie sa se vada rugina
ce vezi tu e posibil sa fie ulei verifica furtunul de sub pompa de apa |
-------------------- |
|
ccristian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu am gustat likidul ala insa daca era ulei s-ar fi vazut altfel si ar fi fost lucios. Am sa ma uit in pauza de masa la furtunele alea de sub carburator. Initial am crezut ca problema era de la T-ul ala fisurat si apa era aruncata / pulverizata de ventilator pe bloc, insa nu e de acolo sad.gif .
Daca, cauza e bloc fisurat care ar fi solutia? Exista lianti pt asa ceva? Tind sa cred ca se poate lipi cu ceva, insa mai mult munca sa dau jos carburatorul si galeria.... |
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
oarecum off topic: roaga-te sa nu fie nevoie de lipit bloc, de regula nu tine, si atunci sa vezi munca la demontat TOT, nu numai galeria si carburatorul
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Dyda |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Ai verificat si radiatorul climatizare ? Daca ai bord CN asta este in grup climatizare, daca ai bord clasic radiatorul este sub parbriz in exterior si trebuie sa desfaci grila climatizare
|
-------------------- Kox
|
|
ccristian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
bordul e normal, masina e destul de veche. Am sa ma uit si la calorifer, insa ma gandesc ca apa scursa ar intra in masina si as depista-o (in int nu prea are cum sa se evapore ca nu e cald asa cum e blocul). Trebuie sa vad de ce am blocul ud, nu e normal la cat se incinge el... si ulei nu e. Sunt aproape sigur ca acolo e problema si ma rog sa nu fie fisurat. Motorul a fost facut in august si am 3200 km rulati deja. Am vb cu cei care l-au facut si au spus ca nu l-au vazut sa fie fisurat.
|
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005
|
|
calin.c |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
nu de atunci iti pierde apa?
poate nu au curatat bine gaurile la prezoane si ei au fisurat blocu |
-------------------- |
|
ccristian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
tot ce e posibil. Am sa fac o vizita in service ca ma depaseste. Blocul este ud pe partea dreapta, e destul de inaccesibil acolo sub carburator si tevile de evacuare.
Miine ma duc si la revizia la GPL, poate stiu si aia care ar fi o posibila cauza. |
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca n-ai depistat inca (sau nu esti sigur) pe unde piezi lichid, procedeaza in felul urmator:
1. desfa grila de la calorifer (pentru a putea vizualiza compartimentul) 2. scoate furtunul de la vasul de expansiune (lasa legatura cu radiatorul) si umple-l cu lichid de racire tinandu-l cat mai vertical; 3 cu pompa de roti baga presiune in instalatie pe la capatul acestui furtun; poti baga 1atm fara probleme, la aceasta presiune nu trebuie sa se intample nimic rau; 4.obtureaza sau stranguleaza furtunul 5. urmareste tot traseul si vezi pe unde sunt neetanseitati. 6. atentie la scoaterea presiunii din instalatie si verifica sa fie aerisita. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu zic sa iti schimbi furtunele si colierele aferente, pentru orice eventualitate.
Eventual, vorbeste si cu altii, e o idee - pune un colorant puternic pe care il vei vedea oriunde ar putea iesi. Fluorescent/fosforescent ar fi si mai bun, seara, dai cu o lanterna pe la motor, si o sa il vezi |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ccristian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005 Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
RIon |
![]()
Post
#13
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
ccristian
vezi de poti vb. cu un chimist... This post has been edited by RIon: 6 Oct 2004, 15:46 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(ccristian @ 6 Oct 2004, 14:43) desi eu raman la idee ca pierde prin zona unde se uda blocul. Nu zic ca nu ai dreptate. Eu pierdeam prin partea de jos a radiatorului, era stutul rupt din radiator. Dar mi-a luat multa vreme ca sa gasesc, fiindca nu facea balta sub masina, locul e destul de inaccesibil, si pierdea destul de putin astfel incat sa se evapore pana sa ajunga jos. Si completam cam un litru pe saptamana. Am schimbat radiatorul si acum mi s-a spart cel de incalzire ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
ccristian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
nici eu nu gasesc balta sub masina, insa de ce e ud blocul din moment ce el se incinge? Ala e locul cel mai suspect ca sa zic asa, insa o cercetare amanauntita nu strica.
|
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005 Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
RIon |
![]()
Post
#16
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
nu se face doar condens acolo?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ccristian |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 7 Oct 2004, 20:27) Am studiat mai atent radiatorul si am vazut ca e umed sub el in partea dreapta, in dreptul ventilatorului. Poasibil ventilatoul sa antreneze si umezealal de pe bloc. Am sa il dau jos si am sa il duc la cositorit. Stiti pe undeva unde se face aceasta operatiune repede si bine? Se poate lipi cu ceva la rece cumva? |
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005 Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
cromo |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pe piață se comercializează unele soluții sau pulberi care se adaugă în lichidul de răcire din radiator (recomand citirea atentă a instrucțiunilor de pe ambalajul acestora). O vreme o să te țină dacă fisurile sunt relativ mici.
This post has been edited by cromo: 10 Oct 2004, 13:58 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
|
|
ccristian |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 29 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cromo @ 10 Oct 2004, 13:57) Pe piață se comercializează unele soluții sau pulberi care se adaugă în lichidul de răcire din radiator (recomand citirea atentă a instrucțiunilor de pe ambalajul acestora). O vreme o să te țină dacă fisurile sunt relativ mici. 1L pe saptamana se poate cataloga ca fiind fisura relativ mica? |
--------------------
VW
Passat
2010, 2.0 TDI 140CP
- 2005 Ex: Kangoo 2005 dci65/ Megane Sedan 1.5 dCi/ 60 kw CPriv, 2005/ Berlina 1.4L 1998/ Berlina 1.3L 1984 / Seat Leon 2002 1.9TDI 110CP
|
|
RIon |
![]()
Post
#20
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Mai frate...du-te in serivice, eventual ia-ti un second hand si schimba-l...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:25 |