DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intrebare, Pedala acceleratie

lights
post 23 May 2007, 19:24
Post #1


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




De ce cand motorul este rece pedala de acceleratie este moale si masina trage bine iar cand motorul se incalzeste pedala de acceleratie se intareste si merge in trepte(pedala)iar masina isi pierde din putere(cam 30% isi pierde)???


Am si un exemplu:Azi,pe ploaie,am prins aglomeratie in oras,motorul sa incalzit,masina prezenta simptomele de mai sus iar cand am prins o portiune destul de mare libera am putut sa iau viteza cam 70 la ora pe o distanta de 3km(pe ploaie puternica),acul de la temperatura a revenit cam pe la jumatate iar pedala a inceput sa mearga cursiv si masina si-a recapatat puterea!!

Care ar fi explicatia?ce angrenaje sunt pe la pedala de acceleratie pe la cablu si implicit acolo unde acesta intra in ''motor''?

Cu respect! mad.gif mad.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 23 May 2007, 19:44
Post #2


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Poate trebuie unsa pedala cu putina vaselina sau parghiile alea din poza , poza e de mai de mult dar acceleratia nu s-a schimbat oricum tongue.gif . poate fi si sufa din cablul de acceleratie cu o sarmultia rupta care opreste sufa sa intre si sa iesa . Dar avand in vedre ca merge " in trepte " asta inseamna ca nu e uns ceva prin angrenajul pedala - sufa si cablu -parghii - corp clapeta . DSC02943.jpg ( Size: 39.01k ) Number of downloads: 231


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 23 May 2007, 19:59
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Cablul de acceleratie face legatura intre pedala si corpul cu clapeta (un tub cilindric care se gaseste sub carcasa filtrului de aer). Apasarea pedalei de acceleratie duce la deschiderea clapetei (cu cat se apasa mai mult pedala cu atat se deschide mai mult clapeta) si implicit la intrarea aerului in motor.


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 23 May 2007, 20:01
Post #4


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Bun bun,dar principiul functionarii il stiam cat de cat,problema la mine cred ca este alta....am scris mai sus,e ceva ciudat


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 23 May 2007, 20:09
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Incearca prin curatarea acelor doua contacte de pe corpul-clapeta (unul este al motorasului pas cu pas iar celalalt este de la potentiometrul clapetei).


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 23 May 2007, 20:18
Post #6


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




E o idee buna dar masina mi-am luat-o de curand, inainte am avut o Nova.

La motorul asta ma uit si nu inteleg nimic,poti fi un pic mai explicit, te rog!


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 23 May 2007, 20:47
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Se demonteaza carcasa filtrului de aer:
- se desface capacul (5 suruburi si 4 cleme)
- se scoate filtrul de aer
- se scoate furtunul prin care intra aerul
- se scoate furtunasul acela prin care ies vaporii de ulei din motor (in partea dreapta pe fundul carcasei)
- se scoate cu grija partea de jos a carcasei (dupa desfacerea celor 4 suruburi)
Acum se poate vedea corpul clapeta care are doua mufe. Le scoti si le cureti cu un spray de contacte.
Daca tot ai ajuns aici poti curata si corpul-clapeta (il poti spala cu putina benzina). Nu se intampla nimic rau.
Daca ai facut toate astea poti monta totul la loc dar mare grija la montarea corpului-clapeta pentru ca acesta este tinut numai de carcasa filtrului de aer.


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 23 May 2007, 21:32
Post #8


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Multumesc!


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 May 2007, 07:56
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sau mai poate fi si angrenajul de la fixarea pedalei pe panoul para foc ...

PS : Cum este trecerea de la Nova la SuperNova 04.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 25 May 2007, 10:36
Post #10


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Nu exista termen de comparatie intre Nova si Supernova! Ultima este indiscutabil mai buna ....deja sunt pe langa subiect!Sorry


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 May 2007, 17:46
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




cheers.gif de acord dar eu nu ma refeream la motor ... ma refeream la masina in general aceleasi troncaneli si aceleasi probleme ...sau sunt ceva ameliorari


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 25 May 2007, 19:36
Post #12


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Eu am avut noroc de am luat-o cu toate amortizoarele si arcurile noi,i-am pus cui de solenza pe spate si nu am absolut nici un zgomot nici pe fata nici in spate,oricum e clar mai inchegata fata de nova care mi-a mancat banii si nervii.

Cu asta am facut deja 5000 de km si nu am deschis capota la motor(doar schimb de ulei,apa la parbriz) Acum am problema asta la pedala de acceleratie maine sa fac operatiunile de mai sus!


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 30 May 2007, 19:26
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Salut.
Nu am intrat de cateva zile pe forum.
Ai rezolvat problema cu acceleratia?


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 30 May 2007, 21:18
Post #14


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Pai am incercat dar capacul filtrului de aer are niste suruburi mai ciudate si nu am cheie pt ele!!! sad.gif Cred ca ma duc la service sau daca ma poate ajuta cineva!







Help


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 30 May 2007, 21:21
Post #15


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Incearca cu o tubulara de 10 , la mine merge . Un set de chei din alea e in jur de 35 ron (set mic ) .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 30 May 2007, 22:02
Post #16


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Cu o cheie inelara de 10 merge perfect. Are mai multe laturi nu doar un hexagon.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:21
Forum Renault