DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PROBLEME CU APRINDEREA, Motorul intrerupe(zgaltie puternic)din cand in cand

adyhansolo
post 28 May 2007, 11:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 May 07




Desi am lucrat mult cu motoare si masini acum am o problema care efectiv imi da batai de cap.Poate cineva a avut o problema asemanatoare si poate sa-mi dea un sfat.
Simptome: De vreo saptamana motorul are intreruperi si zgaltie puternic de parca i s-ar taia alimentarea cu curent dar partea ciudata este ca nu face tot timpul. Uneori merge perfect si 10-20km ,incepe sa intrerupa, apoi iar merge bine 1 km si iar incepe sa intrerupa. Dar nu face numai cald. Intr-o dimineata nu am putut sa pornesc datorita acestor intreruperi. DECI NU ARE NICI O REGULA: FACE ASA SI LA RECE SI LA CALD LA ORICE TURATIE. Mi-am dat seama ca este o problema de aprindere deorece atunci cand incepe sa intrerupa, mai ales in turatie ,da rateuri in esapament. Am verificat platina,bujii.Am incercat si cu alta bobina de inductie-aceeasi problema.Am alimentat direct bobina pentru a vedea daca este vreun scurtcircuit in circuitul electric de alimentare a bobinei-acelasi rezultat.Nu mai stiu ce sa incerc!


--------------------
Dacia Berlina 1997 - VL-37-ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 May 2007, 11:51
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poate sa fie si o mizerie in carburator.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 May 2007, 12:01
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




sau poate o fisa care fura curent ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 May 2007, 14:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Esti pe aprindere "clasica" sau ai cumva o Malvina pe ea? Daca da, e din platina combinata cu Malvina, asa se manifesta. O sa gasesti pe platina ceva negru subtire, ca un fir de funingine dar dur. Cureti, merge, apoi in cam 100 km reapare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyhansolo
post 28 May 2007, 15:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 May 07




Multumesc pentru sugestii. Carburatorul este exclus,l-am curatat si suflat. Aprinderea este clasica. Acum am schimbat condensatorul. Deocamdata totul este bine.Trebuie sa-i fac o proba mai lunga. Va tin la curent caci din chestiile astea invatam toti.


--------------------
Dacia Berlina 1997 - VL-37-ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 30 May 2007, 05:53
Post #6


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Exact la fel am patit si eu, si da din cauza condensatorului era...sper ca si la tine sa fie tot de la ala smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostyka
post 1 Jun 2007, 17:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 October 06
From: Irun, Guipuzkoa, Spania




Dezvolta putin subiectul. La ce turatii face asa? Intr-o plaja de turatii anume, sau indiferent de turatie? Problema ti-a aparut pe fondul vreunei schimbari recent facuta la motor? Ai scos cumva delco-ul din locasula sau si l-ai repus?
Oricum eu as incepe sa fac urmatoarele verificari:
-stare platina;
-stare capac delcou;
-stare condensator - desi asta daca nu merge, nu mai pornesti deloc motorul!
-existenta ansamblu arc+carbune in capacul delcoului;
-stare uzura lulea distributie curent (ce care vine montata pe axul delcoului);
Asta pe parte electrica, pentru ca rateuri pot fi datorate si anumitor parti componente ale motorului.
Astfel, trebuie verificat ca pinionul de la distributie sa nu aiba vreun dinte rupt sau uzat si sa fi scapat un dinte peste. In acest caz ar trebui sa faca foarte urat (rateuri la greu!) motorul si constant. Practic nu ar trebui sa mai poti porni.
Trebuie verificat ca nu cumva sa se fi rupt vreun arc la supape (admisie si evacuare) sau sa se fi depus calamina pe sediile de supape datorita unei proaste arderi sau a unui combustibil de calitate inferioara.
Rateurile apar ca rezultat al aprinderii amestecului nu atunci cand ar fi trebuit sa se aprinda, adica se aprinde ori prea devreme, caz in care rateuile ar trebui sa se intoarca pe calea de admisie si sa se simta in carburator, ori mai tarziu - se aud in toba, iar daca e foarte prost dereglata aprinderea se poate acumula amestec combustibil in toba intermediara si la urmatoarea detonatie sa iti explodeze toba intermediara. Asta o spun din experienta!
Insa la ceea ce ai semnalat, inclin sa cred ca este un arc de supapa rupt, sau o depunere de calamina pe sediiile supapelor.
Din punct de vedere electric nu ar trebui sa fie deoarece ar trebui sa se manifeste constant.

This post has been edited by kostyka: 1 Jun 2007, 17:46


--------------------
RENAULT MEGAN GRAND SCENIC LUXURY PRIVILEGE 2004 / 1,9 DCI / 120 CV - 4118CXH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:53
Forum Renault