Apa in dreapta sofer, Apa in dreapta
![]() ![]() ![]() |
Apa in dreapta sofer, Apa in dreapta
nicckos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 December 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
tgg2k |
![]()
Post
#2
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
o solutie mai de "coltul blocului" e sa faci o gaura mica in usa, partea de jos, spre exterior, sa se scurga apa in afara si nu inauntru. problema mare e ca va aparea rugina in locul unde dai gaura.
solutia clasica: schimba chederul exterior de la geam si verifica macaraua sa se ridice pana sus. astfel nu prea mai poate intra apa in usa sa se infiltreze. bafta |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
FLP |
![]()
Post
#3
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Curata si desfunda gaurile care se afla sub grila aia cu aeratoarele... aia intre stergatoare si parbriz....la mine a functionat....
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Si eu am aceeasi problema. Am cumparat perii noi si imi intra apa intre perie si geam (se poate vedea clar din interior), se prelinge si intra in masina prin diversele gauri din interior. Am impresia ca puful ala de la perii e ori prea lung, ori prea rar, ori ambele variante
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(nicckos @ 3 Jun 2007, 12:43) Ceea ce se pare ca nu stiti voi este ca acele gauri de acces in usa trebuie sa fie acoperite. Din fabrica, masina are niste bucati de polietilena lipite cu prenadez. La ultimele interventii, la masina mea am renuntat la prenadez si am trecut la Power Tape pt lipirea bucatilor din plastic. E mult mai rapid, mai eficient si mai elegant cu banda adeziva. Bucatile le confectionati dintr-un sac de polietilena negaurit si transparent. Sprijiniti bucata de plastic pe gaura, trasati cu markerul conturul si apoi taiati cu foarfeca. Tot din cauza apei care se infiltreaza prin acele gauri aveti si capitonajele usilor valurite. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am dat toata portiunea de sub capitonaj cu prenadez si am lipit saci menajeri
![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
os |
![]()
Post
#7
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
vorbim de 2 lucruri difrite:
1. gaurile de vizita din panoul interior al portierei. acestea se acopera cu folie. 2. gauri de scurgere in partea de jos a portierei, la imbinarea fetei usii (chiar in faltuire). acestea au forma alungita, de cca 4x25 mm. ele trebuie sa fie libere pentru lichid. se pot monta fisii de burete, care impiedica intrarea prafului. Daca aceste orificii au fost obturate, evident ca apa isi va cauta alta iesire. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
omegabear |
![]()
Post
#8
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
legat de acele gauri de scurgere, pot spune ca desi le-am desfundat cu sirma, tot murata era mocheta la fiecare ploaie mai lunga, pana am observat (pe o ploaie de nu se mai termina) ca apa venea din gaurile de vizitare la praguri! Decupaturile acelea rotunde pe dublura pragului, sub mocheta pe laterale. Nu stiu pe unde ajungea apa in praguri, dar dupa ce-am desfundat cele cate doua orificii de scurgere de pe fiecare parte, curgea apa din prag ca la robinet. Nu s-a mai udat mocheta niciodata de atunci.
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
E greu de spus pe unde intra apa in praguri. Pragurile comunica(,)cu structura de rezistenta a masinii, inclusiv stalpii. S-ar putea sa iti fi ruginit tabla de sub chederul de la parbriz si sa-ti intre apa pe acolo
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
omegabear |
![]()
Post
#10
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu-s ruginite. Nici in fata nici in spate. Chiar nu stiu cum ajunge apa in praguri, dar nu mai are importanta atata vreme cat sint desfundate gaurile de scurgere (care se pare ca nu degeaba au fost facute) asa ca apa nu mai sta in praguri sau intra pe mocheta. Am mai avut o problema care s-a rezolvat cu un pic de silicon pe garniturile de la lampile spate (stopuri) si de-atunci am scapat complet de udatura.
![]() Sint curios daca nicckos a rezolvat problema si cum. Poate ne spune. |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
CaliN_08 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut.Si mie imi intra apa in praguri si nu stiu pe unde.Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?
|
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
MECCA |
![]()
Post
#12
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
am si eu probleme cu apa in masina.Dupa ploaie sau spalare se umeseste tapiteria din dreapta ramei de la parbriz si ajunge sa curga prin coltul dreapata jos al parbrizului.Cineva mi-a zis sa-i pun un furtunas la canalul acela din coltul parbrizului din exterior dar tot degeaba.Cand ploua tapiteria exact din coltul dreapta sus si pana in coltul dreapta jos e ud.Ce ma sfatuiti sa fac.Daca ii pun sub cheder de jur imprejur niste silicon transparent crede-ti ca rezolv problema, asa am vazut la cineva si nu mai are treba cu apa.Astept niste sfaturi va rog.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
chiar e o problema. am observat si eu azi, curge pe la aeroterma , mai ales la demaraj.
trebuie sa fie vreo garnitura de etansare prost pusa, o sa dau jos aeroterma sa vad, cred ca de acolo e vina |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
marinush99 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 May 07 ![]() |
la o ploaie mai serioasa... imi baga apa prin fata pe undeva pe sub bord ajungand in torpedou. mai bine zis imi pica pe sub tot bordul.. nu am probleme la instalatia electrica dar imi intra la casetofon si deja mi-a ars finalul de 2 ori. ce e de facut???
|
--------------------
dacia
berlina
1300
|
|
MECCA |
![]()
Post
#15
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
cum am spus mai sus si eu am avut problema asta.Ca sa fii sigur de unde vine apa da jos grilajul de pe bord si palsticele alea din colturi si pune furtunul, sau asteapta o noua ploaie serioasa sa vezi exact pe unde vine apa.Daca curge prin colturi este aceeasi problema ca la mine.Eu am facut asa.Am curatat sub cheder bine cu o carpe inmuiata in alcool, dupa care am cumparat un tub de silicon sanitar transparent si am bagat varful tubului sub cheder si am dat de jur imprejurul parbrizului, iar dupa ce se aseaza chederul la locul lui, stergi cu o carpa excesul de silicon.La mine dupa operatia asta nu mai baga pic de apa in masina.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 09:17 |