DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mi s-au dereglat distantele la bujii, masina merge foarte "oval" si se opreste la relanti

tzepesch
post 5 Jun 2007, 22:24
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




bai fratilor, cum se poate,

mi s-au inclinat contactele la bujii... sunt relativ noi, n-au nici 2000km...

le-am desfacut ca mergea masina "oval"... culmea... lamelele acela de la bujii erau inclinate fata de punctul central si distanta era de 0,9 , nicidecum 0.6 cat ar fi trebuit.

Sunt Sinterom.

Odata cu bijiile am schimbat si contactele platinate, capac delcou, pipa aceea care se invarte. Dist intre contactele platinate e de 0.4 , iar avansul vaccumatic e de asa maniera reglat incat daca suflu/aspir pe furtunasul in cauza se misca contactul platinat f putin. E corect, sau tre sa fie mai mare cursa? Sau fix?

Le-am rereglat bujiile dar tot merge din 2-14.... am curatat si jiglorul carburatorului, am mai marit relantiul.... nimic

WTF???

multumesc


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 5 Jun 2007, 22:45
Post #2


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




in primul rand distanta optima la bujii este de 0,8!! distanta la platina este intre 0,2 si 0,4 totusi cam mare 0,4. avansul se regleaza nu dupa auz nu la ochi ci cu stroboscopul.daca nu ai stoboscop iei un bec de pozitie ii pui 2 fire si faci in felul urmator:
-dai motorul la zero (pistonul 1 in compresie) (se numara de la volanta ,dinspre bord) asta se face scotand masina pe liber si invarti de paletii de la radiator astefel incat sa se invarta si motorul.la volanta este un locas in care se vede aceasta invartindu-se invarti pana coincide crestatura de pe volanta cu semnul de pe carcasa acesteia.
-vezi ca motorul vine de doua ori la semn ,asta nu inseamna ca pistonul 1 este sus(poate sa fie si 4) asa ca dai capacul de delcou jos di lasi pipa.cand a ajuns motorul la semn te uiti ca pipa sa fie indreptata catre avansul vacumatic de pe delcou.
-pui platina la distanta de 0,2-0,4 vezi sa calce perpendicular daca nu calca asa o mai indoi cat sa fie bine.
-faci distanta la bujii de 0,8
-seglezi avansul cu becul astfel: iei becul confectionat mai sus, pui contanctul , pui un fir al becului pe surubul unde vine firul de la condensator si de la ruptor si celala;t fir pe delcou.invarti delcoul spre stanga , iar apoi spre dreapta pana se aprinde becul. aceea este pozitia ideala a avansului.
dupa asta pornesti masina care te asigur ca va merge frumos, o incalzesti la 85 de grade sau aproape si reglezi relantiul si aerul.
Mult succes si daca vei respecta intructiunile mele va merge ok masina.daca nu te descurci da un PM


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 5 Jun 2007, 23:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Eu cred ca (si nu numai eu smile.gif ), distanta optima la platina este 0,4mm, 0,2 e prea putin.
Verifica platinile sa nu fie impuscate, desi dupa 2000km n-ar trebui. Schimba si bujiile cu altele, chiar si folosite numai sa stii ca sunt bune.
Alta cauza ar putea fi carburatorul infundat.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 6 Jun 2007, 00:12
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




0.2 pentru aprindere tranzistorizata, dar cam incinge bobina. 0.3 - 0.4 normal.

Eu as schimba bujiile, ca par prea calde. Am luat chiar azi Bosch w7bc de la praktiker cu 23 de lei, nu mi se par scumpe mai ales ca par facute in Germania. Multi recomanda w8bc adica mai calde...

chestia cu suflat/tras in/din furtunas se face pentru verificarea integritatii membranei avansului vacumatic dar mai trebuie astupat cu un deget micul orificiu de sub "clopotelul" acela. Cursa se regleaza in functie de cum trage la accelerare brusca si frana de motor, in principiu se pune cam pe mijloc. Daca arcul este mai moale masina este mai naravasa si daca este mai comprimat se simte mai putin frana de motor si accelerarea brusca. Pe GPL e de-a dreptul soft.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 06:43
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tzepesch @ 5 Jun 2007, 22:24)
bai fratilor, cum se poate,

mi s-au inclinat contactele la bujii... sunt relativ noi, n-au nici 2000km...

*



ghici ghicitoare ce-i?!

ti-ai dat singur raspunsul la problema:

QUOTE(tzepesch @ 5 Jun 2007, 22:24)
Sunt Sinterom.
*



LA unele e asa prost materialul incat se modifica distanta dintre electrozi de la caldura. Bucura-te ca nu ti-a picat vre'un electrod de masa in cilindrii rolleyes.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 12:06
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sinterom asa de varza sunt ... ca toata lumea le lauda blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 6 Jun 2007, 13:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Si eu am"Sinterom",sunt chiar varza,dupa 8.000 km am observat ca a inceput sa se sparga materialul acela care sta in jurul electrodului.Sper sa nu fie vreo problema daca au intrat acele mici particule in cilindrii. smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Jun 2007, 14:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cum ti-o fi norocul. Acele "particule" sint foarte dure, zgirie usor camasa si/sau pistonul. Daca ai ghinion, se pot incastra in inerenta calamina existenta pe supape, tinind una deschisa partial.

De spart, s-or sparge si de proaste dar nu cumva ai [si] detonatii?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 6 Jun 2007, 21:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Nu cred ca am detonatii,greseala mea a fost ca nu m-am uitat imediat ce le-am scos,am observat abia dupa ce le-am curatat...cu peria de sarma,am auzit ca nu-i bine,dar asta e.Si...ramane sa sper ca nu se va intampla nimic. icon_mrgreen.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 9 Jun 2007, 01:57
Post #10


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




masina mea de cand se stie a papat numai bujii sinterom si nu am avut probleme cu ele.le schimb cand aproape nu mai au electrod deloc. am acum pe ea unele relativ noi nu au decat 12000 si de cand le am nu am avut probleme. tot de 12000 am si GPL ,am montat si aprindere tranzistorata AT01 fise , platini si capac de delcou noi. tot atunci am reglat si carburatia. de 12000 de km nu am ridicat capota decat sa verific uleiul si sa ii fac schimbul, in rest masina merge ok. gaz sa aiba in butelie ca are un dor de duca...


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 9 Jun 2007, 07:54
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Sinterom chiar sunt cele mai proaste bujii. Sunt facute din material prost. Si la mine, dupa forja am constatat electrozi deformati sau izolator crapat. Mai au si prosul obicei sa se defecteze prematur, in sensul ca ori nu merge cate una la rece sau la cald, sau pierde scantei. Toate astea in conditiile in care motorul era in stare perfecta.
Eu am fost multumit de Bosch si Brisk.

This post has been edited by cristidb: 9 Jun 2007, 07:55


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 17:11
Forum Renault