DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bordul Cn, aeroterma

adumitrachy
post 13 Oct 2004, 19:12
Post #1


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Am o problema cam nasoala. Poate se gaseste cineva sa ma scoata din ceata. Dupa cum stiti, la cn aerul poate fi dirijat in mai multe directii. Daca il las numai pe geam, nu este nici o problema. Merge caldura de sparge. Dar, daca vreau sa directionez aerul in orice alta pozitie, aeroterma imi revine in pozitia initiala (adika baga aer pe geam, fara ca parghia aceea de jos sa fie actionata). Acest lucru se intampla numai cand accelerez sau merg constant cu o turatie de 2000-3000 de ture. In momentul in care merg cu frana de motor, sau merg cu o turatie de genul 1500, aeroterma imi dirijeaza aerul cum trebuie.

Inca o chestie ciudata ar mai fi faptul ca atunci cand am aerul in alta pozitie decat pe geam si schimb treptele de viteza, in aeroterma se aude un trancanit, ca si cum as directiona aerul spre mijlocul masinii (zgomotul ala care se aude cand vrem sa dam drumu la caldura prin gaurile alea doua de deasupra la casetofon).


Care ar putea fi oare problema.Sa fie oare din vacum? ph34r.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 14 Oct 2004, 07:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




adumitrachy defectul se afla la capsulele vacuumatice, mai precis capsula degivrarecare care pierde de vacuum. Sistemul de comanda prin capsule vacuumatice este facut in asa fel incit daca ramine fara vacuum fluxul de aer cald sa fie dirijat catre parbriz si astfel vei avea dezaburire in timpul condusului.
Pr grup se afla 3 capsule vacuumatice
1 capsula dubla ptr dirijat aer sus-jos pozitionata jos in stg grupului
2 capsula recirculare aer habitaclu pozitionata sus in dr grupului
3 capsula degivrare pozitionata tot in dr dar un pic mai jos decit capsula 2
Spui ca la turatii mai mari iti face beleaua, este si normal ptr ca vacuumul mare
( ~ -80 mbar) se realizeaza la turatii mici, cind motorul intra in deceleratie sau la schimbat viteze scade turatia creste vacumul si actioneaza capsulele
In concluzie trebuie sa schimbi capsula 3 - capsula degivrare.
Pentru asta dai jos mai intii cutia de acte ( alta solutie nu ai ). Capsula este fixata prin patru pinteni elastici , si o poti da jos cu ajutorul unei surubelnite

This post has been edited by Dyda: 14 Oct 2004, 07:29


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Oct 2004, 22:39
Post #3


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Deci, este capsula din partea dreapta a bordului. Nu? Capsula aeea in care intra cele 3 vacumuri ar trebui sa bie buna, nu?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 15 Oct 2004, 07:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Nu, aceasta "capsula " este de fapt un repartitor si alimentare vacuum ptr capsule vacuumatice si se gaseste pe comanda climatizare.
O luam de la inceput - demontezi cutia de acte (torpedou) trebuie sa ai si o sursa de lumina caci nu prea ai vizibilitate, vei observa un burduf de cauciuc forma asemanatoare ca la acordeon, acet burduf face legatura intre grup si cutia degivrare ,deci urmezi traseul in sus al burdufului vei gasi cutia degivrare unde este montata aceasta capsula.
Deci demontezi capsula care se afla pe aceasta cutie nu pe grup


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 18 Oct 2004, 20:01
Post #5


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Aha.Acuma am inteles. Am schimbat capsula nr 2(o aveam deja) pt ca era si aeea busita. Urmeaza sa schimb capsula nr 3.O sa revin cu informatii.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:40
Forum Renault