DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor, problema motor

BAC
post 3 Jul 2007, 20:17
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Am plecat de ieri spre mare, am luat motorina de la Petrom dieseleuro4(de 3.14), am inoptat la Brasov la niste rude. Azi dimineata cand reiau parcursul la urcusul pe serpentinele spre Sinaia simpt la un moment dat ca motorul o lasa mai moale ca apoi sa-si revina imediat. Zic ca poate mi s-a parut dar mai tarziu pierde din nou putere si se aprinde martorul cu masina si cheie care apoi se stinge. Dupa catva timp revine din nou motorul ca mai apoi sa se aprinda din nou acel martor si abia mai puteam urca. Am oprit m-am uitat la motor, evident nu se vedea nimic, dar la relanti motorul mergea cu trepidatii, ca si cum ar fi mers in trei cilindrii. Am continuat drumul, nu s-a mai aprins beculetul in bord si am remarcat ca de la 2000 de ture in sus mergea motorul rotund, sub aceasta turatie suna ca un tractor, cu un fel de tacanit. Am mai oprit pe parcurs masina, pt nevoile copiilor si pt o gustare si parca isi revenise motorul, mergea la relantii mai bine, cand si cand dadea rateuri. Pe autostrada am mers bine, 120-140 dar uneori aveam impresia ca nu trage uniform ca si cum ar fi rafale de vant din fata. Catre Cernavoda insa s-a aprins din nou acel martor iar motorul abia tragea, nu puteam face nici un fel de depasire. Noroc ca traficul era aglomerat si am mers cu 80 in a 4-a in spatele unui tir. Am oprit undeva din nou ca sa se stinga beculetul. Acum motorul incepea sa traga abia de la 2500-2700 rot iar relantiul era din nou instabil. Am luat din Constanta motorina de la Mol, zicand ca poata toata distractia o fi de la motorina si in final am ajuns in statiune la Jupiter. Ce sa fac, stie careva unde sa ma duc la un service sa-mi curete injectoarele, cred ca de acolo provine problema. Poate cinva sa ma ajute. sa-mi recomande o solutie? Mi-e groaza sa stiu ca trebuie sa ma intorc in aceleasi conditii. Precizez ca filtrul de motorina a fost schimbat in mai anul trecut, Mann.

This post has been edited by BAC: 4 Jul 2007, 11:44


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 3 Jul 2007, 21:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Foloseste toata putoarea aia de motorina pe care o ai in momentul de fata in rezervor, apoi alimenteaza (plinul) de la o benzinarie cu nume, (exclus rompetrol) sortimentul cel mai bun de motorina pe care il au la pompa, iesi pe sosea, da-te putin la masina (viteza mare, turatie ridicata) si eu zic ca se rezolva totul de la sine.
Bafta, ca succesu-i asigurat!


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 4 Jul 2007, 11:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Trebuie sa rectific, am luat motorina de la Petrom nu Rompetrol.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Jul 2007, 13:25
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ia intreaba-l tu pe lucian vlaicu ce am gasit in egr-ul lui wink.gif
eventual da si tu o raita pe clubopel ca ai acolo explicatii si tutoriale


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 4 Jul 2007, 13:31
Post #5


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




ov zice foarte bine, cauta acolo unde ti-a zis tutorial despre curatarea valvei EGR


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 4 Jul 2007, 13:39
Post #6


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Si filtrul de motorina cred ca ar fi cazul sa-l schimbe, daca in cartea masinii e precizat la revizii maxim anuale.


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Jul 2007, 15:12
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




imi pare rau ca nu am la mine poza cu egr-ul infundat (si cu teava aia mare care vine din egr si intra in admisie). Diametrul normal al tevii era de ~7cm si asa cum era infundata, mai trecea aer prin ~2-3cm. EGR-ul dupa ce l-am tinut vre-o ora in decarbusolv am constatat ca mai avea si niste canale p'acolo, ca noi nu stiam 04.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 4 Jul 2007, 15:32
Post #8


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




s-ar putea sa fie totusi motorina botezata... Eu am patit ceva asemanator cu aprinderea martorului de la bord cand am bagat de la Mol din Turda.... am crezut ca rup masina . Bine ca nu am bagat multa si cand am ajuns in cluj am bagat iar tot de la mol dar de data asta nebotezata...

Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 4 Jul 2007, 15:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




mda dupa ce povestesti suna a valva EGR,s-au colmatat conductele

am fost si eu patit cu un turbo diesel mai demult,dar reusisem sa gasesc o rezolvare temporara,am deculpat o mufa de pe la motor(cineva mi-a zis ca ar fi socu automat) si masina se comporta normal dupa aia,daca cuplam la loc mufa masina incepea sa lase fum negru in spate ca la tractor si era puturoasa rau se accelera foarte incet,pedala era la fund iar motoru abia daca urca in 2000 de ture

am citit cam tot ce tine despre valva egr de pe forumul opelclub si am observat ca e o boala foarte intalnita la astra,care se rezolva doar cu simpla curatare a ei cum a zis si un coleg mai sus


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 5 Jul 2007, 11:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Curat anual valva EGR, am cont si pe Clobopel. Am postat aici in speranta ca cineva din Constanata ma poate ajuta sau indruma.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Funny
post 5 Jul 2007, 11:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.272
Joined: 7 October 04




Ca sa nu te tepuiasca vreun particular iti recomand sa incerci la service-ul Daewoo aflat la intrare in Constanta!

Ce motor ai pe masina , Isuzu cumva?

This post has been edited by Funny: 5 Jul 2007, 11:13


--------------------
Dividae et impera!
Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 5 Jul 2007, 18:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Am fost la service Opel in Constanta, Kansas SRL, n-au gasit nimic sa-i faca. Cu toate ca vorbisem inainte si au spus ca la oara 13.30 sa fiu acolo, abia la 14.30 au bagat masina in service si dupa alta ora au inceput sa se ocupe de ea. Au citit codul de eroare, care spunea ca sunt probleme pe partea de vacuum si au masurat depresiunea pe circuitele de vacuum. Cum totul era OK au schimbat debimetrul si mi-au dat-o sa fac un test. Cum m-am suit mi-am dat seama ca relantiul este toto asa, ca la accelerare sub 2000 de rotatii motorul bate. Au pus inapoi debimetrul origonal si la 17.30 mi-au dat masina inapoi. Nu m-au taxat dar mau rugat sa vin ziua urmatoare la 8.30 pt ca e de cercetat la masina. Daca erau parolisti puteau sa se ocupe de la inceput de ea si s-i curete injectoarele asa cum le-am propus eu. Mecanicul care se ocupa de masina mea, un baiat tanar, am vazut ca tot sarea de la o masina la alta si facea pauze dese stand de vorba cu colegii. Ma steptam la mai mult profesionalism si la mai multa solicitudine, fiind un turist care a dat de necaz.
Ca o paranteza, pe timpul vijeliei care s-a abatu aici, unul din catargele cu steagul Opel din fata reprezentantei, s-a rupt si a cazut pe un Astra H venit si el la service. Teava catargului a cazut pe capota din fata lasand o adancitura.

P.S. Dupa cum se vede in informatiile din avatar e motor de 2.0 DTI. Aia de la Daewo se pricep la diesel, ca ei nu au astfel de motoare?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 8 Jul 2007, 08:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Cum nu mai am cand sa o repar pe aici, mai e luni si marti ma intorc acasa, colegii din Mures si Cluj pot sa-mi recomande un service unde sa fac o curatare de injectoare?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 10 Jul 2007, 00:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 4 Jul 2007, 13:25)
ia intreaba-l tu pe lucian vlaicu ce am gasit in egr-ul lui wink.gif
eventual da si tu o raita pe clubopel ca ai acolo explicatii si tutoriale
*


Pentru poza aia vreau drepturi de autor tongue.gif

Cauta pe club opel si vezi ca sunt 2 topice mari, unu pt masina cu cheita si altu pentru becul cu motorul..citeste tot ce e acolo, gaseste un prieten curajos (multumesc ov) si baga-te si rezolva problema wink.gif

Bafta smile.gif


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 01:49
Forum Renault