Scade lent in turatie, Proportional cu viteza
![]() ![]() ![]() |
Scade lent in turatie, Proportional cu viteza
StefanT |
![]()
Post
#1
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
ATM |
![]()
Post
#2
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Problemem de relanti, din cate mai stiu si eu:
bujii afumate/ancrasate? reglaj defectuos al amestecului/emulsiei aer/combustibil din carburator? (eventual jiglerul infundat partial?) avans dereglat? Zic si io, nu dau cu parul... |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
GPL-ul are cifra octanica mai mare decat benzina.Din cauza asta suporta si avans mai mare,fara sa detoneze.-Si raport de compresie mai mare.Daca ai aceleasi simptome pe ambele(gaz,benzina),verifica f bine aprinderea.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 7 Jul 2007, 13:44) GPL-ul are cifra octanica mai mare decat benzina.Din cauza asta suporta si avans mai mare,fara sa detoneze.-Si raport de compresie mai mare.Daca ai aceleasi simptome pe ambele(gaz,benzina),verifica f bine aprinderea. eu zic ca teoretic da, ar trebui sa fie mai mare...dar din pacate depinde mult de compozitie.. practic GPL auto e un amestec de propan, butan si alte gaze.. cifra octanica minima e intr-adevar 89 asa cum scrie si aici: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/GPL%20AUTO.pdf daca mergi la o statie gpl roaga baietii de acolo sa iti arate o copie dupa buletinul de analize.....iti spun din experienta ca, am gasit si cu 90 dar si cu 95, 98 etc.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu cumva doza aia mica de plastic care vine in furtunul dintre galeria de admisie si carburator nu mai este daca face si pe gpl si pe benzina la fe problema este la carburator sau la aprindere distanta platinei condesatoul (din proprie experienta motorul merge bine dar cind accelerezi si il bagi in sarcina tinde sa se opreasca si ai senzatia ca nu trage) sau trage aer fals pe undeva
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
KidTx |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
cand accelerezi usor dupa 1500 rpm motorul trepideaza?
ambreajul patineaza? cand accelerezi progresiv in sarcina da in nas? normal pe gaz relantiul sta la 900 rpm dracia de care zici tu ca se incalzeste rau este plamanul...este normal sa se incalzeasca deoarece este conectat la instalatia de apa a masini nu mai da fff mult la automat ca il paradesti |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
StefanT |
![]()
Post
#7
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 8 Jul 2007, 01:32) nu cumva doza aia mica de plastic care vine in furtunul dintre galeria de admisie si carburator nu mai este daca face si pe gpl si pe benzina la fe problema este la carburator sau la aprindere distanta platinei condesatoul (din proprie experienta motorul merge bine dar cind accelerezi si il bagi in sarcina tinde sa se opreasca si ai senzatia ca nu trage) sau trage aer fals pe undeva DOza am verificat-o prima data si este in stare buna. Cu platina nu cred ca am aprindere electronica swi nu am umblat la ea de ani de zile (poate ar fi un motiv bun totusi sa o verific). Aici s-a inteles gresit, in sarcina motorul trage bine, nu da in nas. Probleme sunt doar la relanti si cand o las pe liber in mers. QUOTE(KidTx @ 8 Jul 2007, 01:39) cand accelerezi usor dupa 1500 rpm motorul trepideaza? NU ambreajul patineaza? NU, E ABIA SCHIMBAT DE VREO 7000-8000 km cand accelerezi progresiv in sarcina da in nas? DELOC, MERGE PERFECT normal pe gaz relantiul sta la 900 rpm dracia de care zici tu ca se incalzeste rau este plamanul...este normal sa se incalzeasca deoarece este conectat la instalatia de apa a masini STIU ![]() nu mai da fff mult la automat ca il paradesti STIU ![]() Multumesc mult baieti, hai poate o scoatem la capat. ![]() O seara buna! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ok si eu aveam aprindere electronica cind s-a intimplat buba si pina mi-am dat seama am mers 2-3 zile si 500 km pina m-am prins ca era condesatorul C-E de la tranzistorul final
Attached thumbnail(s) IPA.JPG ( Size: 31.74k ) Number of downloads: 39 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
StefanT |
![]()
Post
#9
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
M-ai luat prea tare cu tranzistori & stuff
![]() Poate am exagerat cand am zis ca am aprindere electronica, e de aia tranzistoriala, rosie cu led verde, e cam impropriu spus aprindere electronica. Am zis ca o sa incerc maine sau poimaine sa merg fara aceasta aprindere, clasic, sa vad daca tot asa face ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#10
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca motorul merge neregulat in ralanti poate sa traga aer fals pe la garniturile de sub carburator sau pe langa cea de la galeria de admisie-evacuare. Daca merge bine in sarcina inseamna ca nu trage prea mult aer fals. Cand accelerezi intra destula benzina sau gaz astfel incat motorul sa nu mai "observe" aerul fals.
Daca motorul porneste greu verifica urmatoarele: 1. Distanta la platina. S-ar putea sa se fi tocit piciorusul de la platina mobila si sa se fi modficat distanta. (Aprinderea electronica nu il protejeaza si pe el ![]() 2. Verifica bujiile. S-ar putea una sau mai multe sa nu dea scanteie mereu. Asta se verifica daca pui bujia direct in capatul fisei centrale si la o masa (atinsa undeva pe motor), iar cu o surubelnita misti de contactul platinei (cu contactul pus). Ar trebui la fiecare atingere de platina sa vezi scanteie la bujie. Daca nu...arunc-o. 3. In ultima instanta verifica si compresia in cilindri ca nu se stie. ![]() 9 Jul 2007, 15:25: Mi-a mai venit o idee. Verifica etansarea la instalatia servofranei. Daca exista asa ceva. Sa nu fie furtunul crapat sau sa traga aer fals pe la supapa. Mult noroc!! This post has been edited by mircea.a: 9 Jul 2007, 14:25 |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 00:09 |