Motor, arunca ulei :((
![]() ![]() ![]() |
Motor, arunca ulei :((
marianno88 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 1.215 Joined: 22 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 1.4 `97
Opel Vectra 1.6 `91
Dacia Logan 1.4 `07
- B 97 CMC
|
|||
ceaki |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
verifica daca n-ai prea mult ulei in motor.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Verifică segmenții. Dacă scoți joja de ulei iese fum? Mă tem că ai pierderi prea mari de compresie pe la segmenți.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Stai cuminte. E din ciclul asa face ele
![]() Solutii: -capacul ala pe unde pui ulei trebuie schimbat(eu am schimbat doua pana am nimerit unul bun)-->cauta unul care sa intre greu -la fiecare surub de la capacul curbutorilor baga snur de azbest, dar strange-l bine la baza capacului, ca sa nu intre in motor-->peste snur pune innapoi vechile garnituri Ceea ce ai patit tu "este normal" la dacii... ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
marianno88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.215 Joined: 22 January 06 ![]() |
Deci:
@ceaki ma tem ca am avut prea putin in general...ca tot curgea tot curgea pana n`am mai avut cu ce sa completez... @lulu_tanase...nu am scos joja dupa ce am oprit motorul dar am scos dopul si DA iesea fum sau abur nu stiu ce era... @adrumitachi o fi din ciclul asta dar totusi...de ce ? si am pus la vechiul capac si garnituri de pluta ca cica asa e bine...prima data am zis ca am reusit...chiar nu mai curgea nici o picatura...dupa o saptamana iar incepuse... ![]() Edit: am impresia ca motorul se incinge si mai tare decat ar trebui... This post has been edited by marianno88: 14 Jul 2007, 14:20 |
--------------------
Dacia 1310 1.4 `97
Opel Vectra 1.6 `91
Dacia Logan 1.4 `07
- B 97 CMC
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Desi de obicei sunt de acord cu tine, acuma imi pare rau dar te contrazic. Nu e nevoie ca motorul sa fie defect, daca garniturile de la capacul pe unde se toarna uleiul este cu probleme. Ce legatura are capacul prost cu motorul? La mine nu avea masina 10.000 km, imi aruncase busonul de doua ori afara si ajunsesem la aceeasi parere cu tine, pana cand mi-a spus un nene sa schimb busonul. L-am schimbat (ce e drept de doua ori
![]() Referitor la garniturile mici de pluta, nu are rost sa mai discutam. Cred ca 80% dintre dacii pierd ulei pe acolo, dar asta nu inseamna ca au probleme la motor ![]() In alta ordine de idei, marianno88 ce vrei sa spui prin faptul ca motorul ti se incinge cam tare? Iti creste nivelul apei? Daca da, vezi ca sunt doua topicuri legate pe aceasta tema, iar pe unul dintre ele am descris ce am facut eu ca sa incerc sa remediez problema. Daca faci tot ceea ce am spus eu in respectivul topic, iti ramane o sg varianta: schimba radiatorul |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
marianno88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.215 Joined: 22 January 06 ![]() |
nu imi creste nivelul apei...toate ceasurile stau la jumate baterie apa ulei etc...dar nu stiu e prea cald motorul si ce e in compartimentul motor ...poate doar mi se pare nu bag mana in foc...
This post has been edited by marianno88: 14 Jul 2007, 17:40 |
--------------------
Dacia 1310 1.4 `97
Opel Vectra 1.6 `91
Dacia Logan 1.4 `07
- B 97 CMC
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#9
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 14 Jul 2007, 15:07) Stai cuminte. E din ciclul asa face ele ![]() Solutii: -capacul ala pe unde pui ulei trebuie schimbat(eu am schimbat doua pana am nimerit unul bun)-->cauta unul care sa intre greu -la fiecare surub de la capacul curbutorilor baga snur de azbest, dar strange-l bine la baza capacului, ca sa nu intre in motor-->peste snur pune innapoi vechile garnituri Ceea ce ai patit tu "este normal" la dacii... ![]() eu am optat pentru garnituri de cauciuc la suruburile de la capacul curbutorilor |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sau "Gasket-seal", din ala rosu.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marianno88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.215 Joined: 22 January 06 ![]() |
Adrianno pai stai putin...pe alea de cauciuc nu le mananca de la caldura ? nu crapa etc ? :|
Diaconuliviu...cred ca o sa incerc si cu ce zici tu cu toate ca nu mi se pare ca ar fi foarte bun |
--------------------
Dacia 1310 1.4 `97
Opel Vectra 1.6 `91
Dacia Logan 1.4 `07
- B 97 CMC
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(marianno88 @ 13 Jul 2007, 23:30) Cred că nu e normal să se facă presiune sub capacul culbutorilor. Presiunea aia vine de regulă din scăpările de gaze de pe lângă segmenți ce ajung în carter și forțează apoi toate garniturile. Se ajunge uneori și la aruncarea jojei de ulei sau a bușonului de umplere. Eu ziceam să scoți joja de ulei cu motorul mergând, la temperatura normală, la relanti. Nu ar trebui să iasă nici un fel de fum sau gaz. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
marianno88 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.215 Joined: 22 January 06 ![]() |
si daca iese ? care-i explicatia ?
|
--------------------
Dacia 1310 1.4 `97
Opel Vectra 1.6 `91
Dacia Logan 1.4 `07
- B 97 CMC
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pentru capac, tai bucati mici dintr-un furtun, si pui in loc de garnitura..n'are moarte
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(marianno88 @ 16 Jul 2007, 16:20) [...]Diaconuliviu...cred ca o sa incerc si cu ce zici tu cu toate ca nu mi se pare ca ar fi foarte bun A fost singura solutie care mi-a oprit uleiul. Pielea, cauciucul si clingheritul n-au reusit. Se pune capacul (eventual unsa si garnitura lui cu GS) dupa care in jurul fiecarui prezon, in zona gaurilor se pune un cerc groscior de GS, se preseaza cu saibele alea si se infileteaza piulitele. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(marianno88 @ 16 Jul 2007, 20:39) Dacă iese e semn de uzură a segmenților și/sau a cămășilor. Există tot timpul scăpări foarte mici ce sunt preluate prin epurator și retrimise la admisie. Dacă sunt prea mari scăpările de gaze pe lângă segmenți, se crează acea presiune în motor care aruncă dopurile afară (jojă, bușon umplere, etc.) și forțează toate garniturile și simeringurile. Așadar, dacă ai presiune mare în motor (nu presiune de ungere sau compresie, presiune din cauza gazelor scăpate) atunci te chinui degeaba cu etanșeizările, tot o să scape pe undeva. Dacă nu ai scăpări de gaze mari, trebuie să pui garnituri mai bune pe unde vezi că pierzi ulei (bușon, șuruburi, etc). Siliconul roșu e foarte bun, trebuie doar să cureți bine înainte de a-l aplica și a remonta piesa. La fel de bun e clingheritul. Nu recomand cauciuc. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cauciucul se dizolva in ulei. Folositi garnituri de piele,se muleaza mai bine decat clingheritul, dar puneti garnitura dupa fiecare piesa metalica (suportul acceleratiei sa fie intre garnituri) altfel e mai greu. Scaparile de gaze in carter, n-ar trebui sa produca pierderi de ulei , daca epuratorul(din capac) nu este infundat, furtunul de legatura cu carburatorul, la fel.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 19:34 |