DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> prnire probleme dupa 3-4 ore de stationare, pe urma merge perfect

tatuci
post 14 Jul 2007, 07:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




salut!

am o problem la conserva mea care ma tot sacaie de ceva timp in coace: masina porneste la a 2-a a 3-a cheie.

inteleg ca dupa o saptamana sa dau putin la pompa pana umple filtrul d benzina ca de...a stationat DAR...chiar si daca merg 5 ore fara intrerupere dupa 3-4 ore de stationare iar tre sa-i dau 2-3 chei pana porneste (iar apoi tre lasata un minut sa se calmeze).

ciudat este ca in mers nu-mi face nicio problema iar daca o opresc si o pornesc imediat merge f frumos.

nu-mi scapa pic de ulei, nu miroase urat, nu scoate fum, nu pocneste, nu trazneste, nu se opreste....ce-ar putea sa aiba?

m-am gandit la pompa de benzina....ca circuitul ar fi gatuit pe undeva..da de ce doar la pornire si doar dupa vreo 3 ore?

idei? comentarii? sfaturi?


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 14 Jul 2007, 08:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




poate ca nu iti sta benzina in carburator mult timp. verifica jiglerele din interior sau pompa de spritz. poate pierde pe acolo.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 14 Jul 2007, 21:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




sau dop de gaz? Si a mea face la fel si nu i-am dat de cap, benzina in carb are, aprinderea este ok, alimentarea la fel, in timpul mersului este nervoasa, poate are personalitate biggrin.gif , oricum cand o pornesc dupa 1-2-3 ore tin pedala la jumatate si o ia dupa 2 sec, pe urma daca o opresc si o pornesc imediat, numai ii "arat" cheia si porneste fara probleme.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Jul 2007, 18:10
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ati incercat sa o porniti cu socul tras? eventual 1 pedala inainte de pornire? eu fac asa doar dimineata(inainte de drum). nu am avut ocazia sa o las mai mult de 2 ore si sa o pornesc iar..vara o pornesc cu socu daca motoru a stat oprit mai mult de 3 ore...si iarna la fel..incercati si voi cu socu tras..sunt curios daca o sa mai faca probleme apropo, verificati concentratia amestecului carburant, si sistemu de aprindere sa fie calibrate bine


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 15 Jul 2007, 18:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Totul este pus la punct, am citit pe forum, dar nu mai stiu unde, fenomenul se numeste "vapour look" sau ceva de genul asta, adica dop de gaz, lipsa oxigenului din amestec, nu stiu sa explic bine, rog ce-i ce stiu de asemenea fenomen sa dea detalii. Iarna nu mi se intampla acest fenomen si o pornesc cu shoclu tras, dar vara chiar daca trag shoclu sau nu tot in 2 secunde porneste, dar la pornire apas pedala de acceleratie mai aproape de jumatate ca sa intre amestec in cilindrii si porneste foarte bine.

QUOTE
eventual 1 pedala inainte de pornire?
pedala pentru ce, ca sa imbogatesc si mai mult amestecul sa dau la cheie pana sar carbunii la electromotor nu?
Asa spune si la carte, la pornire pedala de acceleratie la jumtate sau aproximativ la jumatate.

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 15 Jul 2007, 18:32


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Jul 2007, 18:55
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




asa am rpimit instructiuni de la service...ca benzina se vaporizeaza din carburator...si ca sa aiba cu ce sa porneasca..iarna dau vreo 4 pedale inainte de pornire...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 15 Jul 2007, 19:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Iarna numai o pedala dau si shoclu tras decat pe jumatate, dar aici e vorba de pornirea la cald si pe caldura mare, asteptam totusi un raspuns din partea celor mai experimentati si daca se gaseste o solutie pentru a combate acest fenomen.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 16 Jul 2007, 07:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




in cazul meu vara pornesc cu socul la jumate si dau 2-3 pedale cand n-a mai pornit de 4-5 zile masina.

in rest doar 2-3 pedale inainte cu grija sa nu innec motorul.

fenomenul e f ciudat iar singura varinata pe care am primit-o pana acum a fost...desfacem tot sa vedem de unde e, varinata care nu ma satisface pentru ca masina se comporta f bine la drum


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 16 Jul 2007, 10:49
Post #9


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Indiferent de este vara sau iarna, motorul se porneste cu socul tras fara pedale. (Iarna se fac pedale la motoarele care au probleme cu compresia). Daca porneste fara soc inseamna ca are nivelul mare in carburator si merge cu amestec bogat. Daca motorul este cald si porneste greu inseamna ca s-a inecat cu vapori din carburator ceea ce este oarecum normal cand este foarte cald afara. Dar pentru orice eventualitate cerifica si distanta la platina si pozitia decoului.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jul 2007, 14:12
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Dar fisele si bobina au fost verificate? Spun din patite.
Apoi, incearca sa dai la coada pompei de citeva ori cind pornesti la cald. Daca porneste imediat, e vorba de evaporare din carburator, daca nu, de inec.
Dar, inca o data, verificati rezistenta fiselor, e posibil ca pornirea la a n-spea cheie sa fie de la ele.

A, la mine porneste fara soc tras si nu are nivel mare.

This post has been edited by diaconuliviu: 16 Jul 2007, 14:14


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jul 2007, 16:21
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




a mea mai face asa....verificat fise tesla,verificat capac delc doduco,verificat rotor delc bosch,verificat bujii renault(bune tare bujiile astea) si tot face....im mers rupe nu alta....e super nervoasa biggrin.gif .....
dupa ce opresc motoru si dau cheie iar dupa 10 min porneste doar cu pedala de acc la jumate.....cand e rece porneste indiferent....doar vara face asa....iarna nu...
am inteles ca e un fenomen explicabil ....ceva cu innec cu vapori....
aaaaa...uitasem sa spun ca am probat-o si cu vreo 4 bobine de inductie si tot la fel face...soarta biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 16 Jul 2007, 18:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




A, da, nivel mare in carb, se poate sa fie de la asta, pana acum de cand am cumparat carburatorul nu l-am desfacut, il am de 2 ani nou din magazin si inca e sigilat, cred ca ar fi timpul sa-l mai desfac sa nu fie ceva namol in cnc si sa-i si verific nivelul, ok mersi.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 16 Jul 2007, 18:55
Post #13


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




ai nivelul prea mare in CNC, si deaceea la cald nu porneste din prima....e incalzit motorul, nivelul mare.......se produc vapori, se ineaca motorul....si deci nu porneste. Sunt in prportie de 99 % sigur ca asta e problema mai ales ca zici ca se si infige bine la drum.

This post has been edited by nelu_1985: 16 Jul 2007, 18:56


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 16 Jul 2007, 20:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




nelu_1985: e f posibil sa fie nivelul cam mare, cand mi-am facut motorul relgajele au fost facute pentru anotimpul rece; gasesc pe cineva mai priceput decat mine si voi incerca ajustarea nivelului.

diaconuliviu: fisele sunt ok, chiar m-ai facut curios si am verificat (bine ca am de rezerva); e sigur de la vapori, eu ii dadeam la pompa intotdeauna (maia les ca sta cate 5 zile nepornita in timpul sapt) si o i-a imediat in cazul asta

urmeaza rezultatele acum...dupa publicitate

multam pt sfaturi


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 16 Jul 2007, 20:57
Post #15


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




@tatuci Daca vrei te ajut eu.

This post has been edited by mircea.a: 16 Jul 2007, 20:59


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Jul 2007, 06:23
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca spui ca dind la pompa porneste imediat, e vaporizare de benzina. N-ai ce-i face, poate decit pompa electrica, de presiune mica...nu stiu cit de usor gasesti.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 17 Jul 2007, 06:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




mircea.a: multam pt ajutor, cred ca pe saptamana viitoare voi deschide capota cand ma intorc din tara, pana atunci bombonica asteapta in parcare rabdatoare

tinand cont ca in rest masina merge f bine ma voi limita la ajustarea nivelului sa vad cum se comporta pe urma


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 17 Jul 2007, 12:42
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Sal, chiar azi ma intrebat un mecanic daca am tava sub carburator, i-am spus ca nu si el mi-a spus sa-i pun o tava deoarece, toata caldura de la galerie se duce in sus spre carburator si se evapora benzina, punand asa ceva nu mai urca caldura direct si sper sa scap naibii de beleaua asta ca azi am dat vreo 4 sec la cheie de ziceam ca sar carbunii de la electromotor si nu am lasat-o in parcare decat 20 minute firar...ahhhhhhhhh mama ei de canicula.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 13:29
Forum Renault