Miros de benzina, Langa buson / usa cand e cald
![]() ![]() ![]() |
Miros de benzina, Langa buson / usa cand e cald
vsebas |
![]()
Post
#1
|
||
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html
Poate te ajuta cu ceva ce s-a scris aici. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
vsebas |
![]()
Post
#3
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Multumesc, ma ajuta si nu chiar. De acolo pot deduce ca poate filtrul de carbon are o problema si trebuie umblat acolo, perspectiva care nu ma incanta.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Posibil ca garnitura busonului rezervor sa nu fie tocmai ok. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand masina sta pe loc exista o supapa care intrerupe legatura cu filtrul de carbon. Posibil ca acea supapa sa fie mai vartoasa, si sa nu se miste la presiune mai mare (cum ar trebui) si sa intre in functiune supapa de siguranta de langa buson, care da vaporii afara in astfel de cazuri.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vsebas |
![]()
Post
#6
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Acea supapa se poate schimba / verifica ? Sau trebuie schimbat / demontat un ansamblu mai mare pentru a ajunge la ea ?
Care ar fi calea de urmat ( in afara de service unde inca nu mi-au castigat increderea ca sa las pe mana lor interventia la chestii rare si putin cunoscute ) ? |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
YRX |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut ceva simptome asemanatoare.
Pe caldura mare, rezervorul mai gol (2 linii de benzina) imi mirosea prin aerisire. Am cercetat compartimentul motor (dupa vreun furtun crapat, eventuale scurgeri pe undeva etc.) si am constatat ca miroase de la un furtun (transparent, liber la un capat) montat in aripa dreapta. L-am identificat ca fiind aerisirea canistrei de carbon. E normala treaba? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Como |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu miroase a benzina, insa cand deschid busonul ies vaporii cu presiune mare. N-am alimentat niciodata peste capacitatea de 50 de litri a rezervorului; calculez cat lipseste pana la 50l conform computerului de bord. Dupa ce a stat masina 2 luni in service era sa-mi zboare busonul din mana.
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
loghi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 March 07 ![]() |
Am si eu o problema cu mirosul asta de benzina....Dar parca nu ar fi numai atat ci si un miros de ulei ars...se intampla numai la pornire si mirosul nu se simte langa motor ci undeva pe partile laterale ale masinii, in dreptul usilor...mirosul dispare dupa 2-3 minute de functionarea a motorului...
E posibil sa am benzina in ulei??Cum pot verifica daca e problema asta?! sau ce ar mai putea fi..pls help ![]() This post has been edited by loghi: 20 Aug 2007, 15:57 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate 1.6MPI
- IF 023636 Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Am avut si eu miros de benzina, la usita rezervor, am reusit sa rezolv problema.
Cauza, la mine, era supapa de langa buson, nu mai inchidea bine, astfel incat, dupa oprirea motorului vaporii de benzina ieseau nestingheriti, ajutati si de temperaturile ridicate din ultima perioada. Se impunea inlocuirea supapei (nu stiu daca este detasabila sau se inlocuieste cu tot cu rezervor), sau repararea acesteia. Inclin sa cred ca mizeria adunata, in urma spalarilor masinii, ar fi vinovatul, atat pentru blocrea acesteia in stare deschisa, caz in care avem miros de benzina, cat si pentru blocarea supapei in stare inchisa, situatie in care avem o suprapresiune in rezervor (sesizabila la deschiderea busonului). Ca sa rezolv problema, am intrdus, pe acel mic orificiu de langa buson, o penseta, in speranta ca voi reusi sa demontez supapa. Dupa indelungi insistente, am reusit sa extrag o bucata de sarma, era arcul de la supapa, compromis total, deci nu procedati la fel. Trebuia sa rezolv problema, deci am trecut la constructia unei supape, cea mai potrivita solutie fiind o seringa,de unica folosinta, de 2 ml (sau 2,5 ml, nu mai stiu exact) cu stutul de cuplare a acului de seringa situat central. Am confectionat un disc de cauciuc, l-am plasat in seringa, peste gaura de intrare, am adaugat peste disc un arc potrivit ca dimensiuni si grosime a sarmei dupa care am montat pistonasul seringii. Am omis sa va spun ca, pe pistonas, am executat 4 crestaturi (in V), dispuse echidistant, cu rolul de a permite trecerea vaporilor de benzina. A urmat reglarea supapei, prin comprimarea sau destinderea arcului, la deplasarea pistonului. Controlul reglajului l-am facut sufland aer cu o pompa racordata la stutul seringii, in paralel avand racordat un manometru. Am stabilit pragul de suprapresiune, de la care supapa descarca, la 0,2 bari, o valoare care nu poate produce nici un fel de neplaceri rezervorului si este si peste presiunea vaporilor care produc neplacerea cu mirosul, ramanand inchisa. 0,2 bari este si o presiune maxima pe care o persoana obisnuita o poate reliza prin suflare, deci poate fi reglata si prin aceasta metoda. A urmat blocarea pistonului seringii, cu un adeziv, si scurtarea acesteia de langa pistonas. Stutul seringii se potriveste perfect in gaura supapei originale, montarea fiind o simpla infigere in locas. Pentru a nu incurca asezarea busonului, inaltimea partii cilindrice a noii supape a trebuit sa fie de max. 10 mm, deci am ales un arc care sa-mi permita acest lucru. |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
juann |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 3 August 08 ![]() |
Decind a crescut temperatura afara am constatat ca mirsoase a benzina cind deschid portbagajul.
Am ridicat bancheta si am vazut ca pompa de benzina e etansa si nu miroase deloc a benzina in zona aia. Am constatat ca mirsoase tare de la buson. Am vazut ca linga buson e unmic orificiu. Stie cineva daca nu cumva acel orificiul serveste la eliminarea vaporilor de benzina din rezervor? This post has been edited by juann: 3 May 2012, 21:04 |
--------------------
DACIA
Logan
2008/Preference
- is 01 abc
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#12
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
Din cate stiu, acel orificiu e doar pt. scurgerea apei (si a benzinei daca alimentezi cu prea multa).
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:06 |