Shimbare simering ax comanda cutie 5 viteze, cum se schimba ???
![]() ![]() ![]() |
Shimbare simering ax comanda cutie 5 viteze, cum se schimba ???
Minel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
mircea.a |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Ca sa-l schimbi pe masina e un adevarat chin si este si riscant deoarece trebuie scos intai teul de la axul de comanda care este prins cu un stift de otel. Acesta iese foarte greu. In mod normal (cu capacul scos) ar iesi cu un dorn si un ciocan. Pe masina ar trebui sa fie depresat deoarece prin bataie cu ciocanul exista riscul sa spargi ceva in cutie sau capacul si costa o caruta de bani. Cel mai bine dai cutia jos. Astfel schimbi si celelalte semeringuri: planetare, priza directa si la pinionul de la vitezometru. Eu cred ca vrei sa dai cutia jos
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
omegabear |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
La fel e si la mine, nici burduful ala nu mai e, totusi nu curge pe jos, e doar mozolita cutia. N-am putut convinge mecanicul sa-l schimbe, a spus ca se umbla doar cand se da cutia jos, de obicei cand se umbla si la discul de ambreaj... dupa cum sugereaza si mircea.a
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
schimba-l cu grija si peste o luna iar o sa curga
![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca este asa doar am sa completez pana o sa ma satur de locuri cu ulei sub masina si o sa ii schimb toate semeringurile
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Marius97fer |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu IQ :) Group: Members Posts: 208 Joined: 12 October 06 ![]() |
ai putea sa pui chiar un aditiv cand mai completezi cu ulei...
parerea mea... |
--------------------
Opel / Rover
Astra / 25
2000 / 2001 hecibec nu sunt inteligent
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Se schimba in 20 minute.
NU se da cutia jos de pe masina! ![]() Se detaseaza bieleta de pe axul de comanda, se scoate stiftul, se infinge o surubelnita in vechiul simering, si se trage afara flenduri. Pana-l puneti inapoi pe celalalt vor picura cativa stropi de ulei insinuati printre ax si bucsa de bronz din capac. Nimic deosebit. Se preseaza simeringul nou, se pune un burduf nou (ambele Rolast ca sa tina mai mult de un an) si gata. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tocmai azi am vorbit cu un domn mecanic care mi-a spus la fel ,dar stiftul acela se scoate foarte greu am incercat si nu vrea sa iasa deloc,o sa incerc cu un burghiu de diametrul stiftului mic care intra in ala mare (scuzati-mi exprimarea dar eu am vazut ca sunt 2 unul cu un diamnetru mai mic care intra in cel cu diametru mai mare
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
o sa rupi burghiul cind va "agata' in canalul stiftului mic. Se poate scoate prin batere dar!!!! masina o pui pe un canal sau pe rampa si incerci sa fixezi ceva pe partea opusa sensului de batere (sa faci contra), o teava ceva, care sa fie apoi fixata de ceva fis al canalului sau rampei. Din partea opusa bati cu un ciocan si un dorn de diametrul stiftului mic, apoi al celui mare.
restul procedezi ca Muttley. De ce "contra"? ca sa nu spargi capacul din dural. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Minel @ 24 Jul 2007, 14:24) Sa nu faci vreo prostie si apoi sa fie vina mea... ![]() Eu zic sa lasi un mecanic sa faca inlocuirea. Desi pare simplu, e destul de delicata treaba. La mine a iesit usor stiftul. Daca n-ar fi iesit prin lovire usoara cu ciocanul as fi renuntat sau as fi improvizat o presa cu filet. Pe langa riscul de a sparge cutia (capacul), daca bati tare se va deforma bucsa din bronz, axul va avea joc si simeringul se va uza repede. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Va multumesc pt sfaturi si fiti siguri ca de cand am masina absolut tot am facut eu
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sobolan |
![]()
Post
#12
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Marius97fer @ 24 Jul 2007, 12:45) mda...parerea ta ![]() ![]() ontopic: la unele dacii iese mai greu stiftul ala de care se vb. mai sus.....m-am chinuit la una cateva ore si am sticat si vro 3 spirale din cauza ca stiftul ala e dintr-un otel dur.... simering si burduf tre sa cautati rolast.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Se schimba simplu, cum a zis si Muttley. Exista dorn se stifturi (eu cu asa ceva il scot). Are 6mm diametru, la fel cu stifturile de la planetara. Stiftul ala parca e din 2 bucati, una in interiorul celeilalte. Dar oricum iese destul de usor. Nu uitati, daca folositi burghiu, acesta se fixeaza cu coada spre stift. Daca-l fixati in sensul normal de folosire a unui burghiu, nu va iesi. Nici de-al dracu'. Folositi burghiu de 5,5.
Bafta! P.S. Rolast, din cate stiu, nu mai exista. A fost cumparat de Ducatex SA Jilava. Si cumparatorul practic muta utilajele de la Rolast, acolo nu mai produce nimic. Si nici la Jilava nu va mai produce altceva decat cizme de cauciuc, asa ca luati-va adio de la burdufuri si alte cauciucarii facute la comanda. This post has been edited by yo9hrb: 24 Jul 2007, 22:16 |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Va multumesc inca o data tuturor pt sfaturi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:02 |