Problema ventilator GMV, service nerecomandat
![]() ![]() ![]() |
Problema ventilator GMV, service nerecomandat
kenZo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|||
tedy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Aia e abureala cu clima temperata.Alearga loganurile spre mare pe autostrada de zici ca nu-i adevarat,iar apa nu fierbe la nimeni.Se mai intampla cate un caz asa ca tine mai ghinionist,asta nu inseamna ca masina nu merge pe soare.Ai grija de sarma aia ca nu e normal sa puna o sarma,trebuie sa vezi de ce se arde siguranta respectiva,ca daca nu se mai arde aia,doamne fereste sa nu se arda cablurile ,ca atunci e groasa treaba.Du-te la un service adevarat si rezolva problema arderii sigurantei.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
kenZo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Siguranta aia cu sarma e alta decat aia care s-a ars. Cea care zic ei ca s-a ars era undeva direct pe GMV si cred ca e o siguranta mai deosebita ca a costat aproximativ 130 RON. Cea cu sarma e la baterie acolo langa relee si e dinaia clasica .. cum sunt si pe tabloul de sigurante. Citind asa pe forum am gasit o problema oarecum asemanatoare unde era defect termostatul. Oare sa fie aceeasi problema si la mine si sa nu se prinda personajele alea in halate albastre de la service? Sincer sa fiu si spre rusinea mea nici nu stiu unde este termostatul asta sa arunc si eu un ochi la el .. poate vad ceva iesit din comun.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Dacă povestești toată treaba asta la VC oare nu se întâmplă naibii ceva cu service-ul ăla ... au tot fost probleme urâte pe acolo în ultima vreme.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
kenZo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Cred ca le mai fac azi o vizita dupa care o sa sun si pe la VC.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
kenZo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Am fost iar la ei... s-au uitat iar .. nu are nimic domne .. totul arata ok pe calculator. Acum are urmatoarele simptome: Plec de pe loc ... merge ok .. 4 liniute (aer conditionat la maxim), dupa aprox 10 minute urca la 6 liniute... am observat insa ca daca opresc aerul .. aproape instant scade la 4 liniute. Am mai citit pe aici pe forum despre diverse probleme asemanatoare rezultate din cauza unor mase imperfecte. Credeti ca am si eu o asemenea problema? Din pacate caldura ma cam impiedica sa merg cu ea mai mult fara aer sa vad daca se mai ridica in 6 liniute .. insa e destul de clar ca daca deschid aer la maxim sare in 6 liniute si daca-l opresc coboara in 4. Tre sa corectez o afirmatie din primul post, in care credeam ca mi-au pus tot releul meu cu alta carcasa - am gresit - asta verde are un pin in plus, o protectie spun ei .. in rest am citit aceleasi caracteristici.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
parerea mea.. nu te mai du la ciumpalaci ca o sa consumi degeaba benzina, mai bine da un tel la V.C. si trimite si un e-mail, in care ceri remedierea defectiunii.fii politicos dar ferm.
Daca nu iti raspund repede, mai insista. in orice caz, precizeaza-le ca nu mai ai de gand sa calci in acel service sub nici o forma. Bafta ! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
Reed |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
GMV-ul are 2 trepte de turatie, daca la tine nu cupleaza pe treapta a 2-a cind dai drumul la AC atunci e de bai... schimba serviceul cu unul in care sa stie sa faca un test al instalatiei.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
kenZo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
merge in 2 trepte acum ... l-am ascultat si merge ok ... cred ca singura problema care mai e acum e de la o masa slaba ceva ... SPER.
P.S. La ultima vizita mi-au scos sarma aia si vad ca merge fara ea .. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
kenZo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Nu stiu ce sa fac .. sa ma duc iar la ei .. masina a ramas in observatie. Am facut aproximativ 1000 km. La mersul in oras si in localitati se intampla aceeasi chestie ... frecvent urca la 6 liniute. La mersul in afara sta normal la 4. Totusi am impresia ca merge cam haotic GMV-ul. Am mai observat inca o chestie. Inainte, cand opream masina si motorul era incins ... mai mergea gmv-ul inca 2 3 minute. Acum cum opresc motorul cum se opreste si el. La voi cum e? Mai merge si dupa oprirea masinii?
PS. Am facut si plangere la V.C. si chiar am fost sunat de catre un director tehnic si invitat sa rezolvam problema ... problema care nu s-a rezolvat nici asa... a ramas masina sub observatie. This post has been edited by kenZo: 16 Aug 2007, 22:13 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
E vina ta ca te duci in astfel de service-uri. Nici un service normal nu pune sarma in loc de altceva. Si de ce ai platit din moment ce te afli in garantie? Pentru ce mai este garantia atunci?
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
cataline |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 9 February 06 From: Bucuresti ![]() |
De ce nu te duci tu la service AutoCobalcescu, de pe strada Cobalcescu. Eu acolo mi-am rezolvat problema.
|
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005
- B-xx-XXX Logan 1.6 Ambition, dec 2005
|
|
Azreil |
![]()
Post
#13
|
![]() I am Rock ... Group: Members Posts: 150 Joined: 11 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare , cum discutia este despre ventilatoare vin si eu cu o problema , sper sa nu sariti pe mine . Problema sta in felul urmator, pe caldurile acelea de 40 de grade , pe langa zgomotul de drujba al aerului conditionat mai aparea unul , parca mai pornea un ventilator , imi vibrau oglinzile de nu vedeam nimic in ele , daca opream aerul se oprea , cand reporneam aerul , la 5 minute daca stateam pe loc pornea din nou a doua drujba. Ce poate fi ?
LE: GMV-ul este acelasi lucru cu electro ventilatorul , sau este un alt ventilator ? Nu radeti de mine , sincer nu stiu. ![]() This post has been edited by Azreil: 17 Aug 2007, 08:59 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2008 Elegance 1.9 TDI
- B-82-KBA
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
de la viteza a 2-a a GMV-ului era.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Azreil |
![]()
Post
#15
|
![]() I am Rock ... Group: Members Posts: 150 Joined: 11 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2008 Elegance 1.9 TDI
- B-82-KBA
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#16
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE GMV-ul este acelasi lucru cu electro ventilatorul , sau este un alt ventilator ? da este electroventilatorul de la motor |
--------------------
.
.
.
|
|
Azreil |
![]()
Post
#17
|
![]() I am Rock ... Group: Members Posts: 150 Joined: 11 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2008 Elegance 1.9 TDI
- B-82-KBA
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#18
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
ala e de la radiator....(sunt doua radiatoare - cel de ac (mai mic) si cel de la motor (mai mare) pe care este atasat GMV-ul/electroventilatorul).
LE Iar cel de ac este in fata celui de motor. sunt f aproape unul de altul. This post has been edited by Lostboy: 17 Aug 2007, 09:58 |
--------------------
.
.
.
|
|
Azreil |
![]()
Post
#19
|
![]() I am Rock ... Group: Members Posts: 150 Joined: 11 October 06 From: Bucuresti ![]() |
am inteles , ms.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2008 Elegance 1.9 TDI
- B-82-KBA
|
|
kenZo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
QUOTE(ionut16031987 @ 16 Aug 2007, 22:22) E vina ta ca te duci in astfel de service-uri. Nici un service normal nu pune sarma in loc de altceva. Si de ce ai platit din moment ce te afli in garantie? Pentru ce mai este garantia atunci? Masina nu mai e in garantie .. lucrarea facuta de astia la service e in garantie .. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
dex lada |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
ca sa vezi daca e de la o "masa" slaba si sare in 6 liniute , porneste dezaburirea luneta, farurii, proiectoare ,fara A/C.
Ar trebui cand pornesti dezaburirea sa sara apoape imediat in 6 . This post has been edited by dex lada: 18 Aug 2007, 19:33 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
kenZo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Deja m-am convins ca nu e vorba de vreo masa. Am fost cu ea pana la Varna si la drum intins nu sarea de 4 liniute. Cand mai ajungeam in cate o localitate si mergeam mai incet (mers de oras) cum se ridica in 6 liniute. O sa incerc sa-mi fac timp sa mai fac o vizita la service.
Va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare. La mine inainte de aceasta problema .. daca opream motorul dupa un drum mai lung ventilatorul mai mergea o perioada. Acum se opreste instant cum opresc masina. La voi cum e? |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
1) Service-ul ala nu e un service Renault, deci habar nu au de notele tehnice Renault care s-ar putea referi si la problema asta, si nici nu prea au acces la manualelel de reparatie
2) Loganurile vandute la noi au specificatia mild-climate, si temperaturile din vara asta nu prea sunt "mild". Nici tropicale nu le pot face, ca ingheti iarna. 3) @TEDY degeaba vorbesti de Loganurile care gonesc pe autostrada, ca alea au un flux natural de aer relativ rece (mai rece cu 30 de decat apa din radiator), flux care raceste mai bine decat aerul tras de GMV. Coforumistul nostru a fiert apa in trafic, stand pe loc, deci cu totul alta situatie |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
neotec |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 January 05 From: Bucharest, Romania, Europe ![]() |
Am patit un eveniment similar cu kenZo in august 2011, in trafic aglomerat, caldura mare, AC-ul pornit, masina a inceput sa dea in nas si in aprox 1-2 minute s-au aprins toate linutele de la temperatura din bord inclusiv martorul de temperatura. Am tras pe dreapta, am ridicat capota, apa clocotea in vas, GMV-ul era oprit, am stat 10-15minute sa se raceasca putin si am mers direct la service. Mecanicul a scos mufa cu 2 pini care intra in GMV, era topita "grav" pe unul dintre pini. A pus o noua mufa, a alimentat GMV-ul pe direct si a pornit fara probleme. A facut legatura mufei (a taiat-o pe cea veche) a izolat toata lucratura. Am plecat de la service si timp de vreo saptamana dupa asta am fost atent la regimul GMV-ului, care nu a mai prezentat probleme, am folosit AC-ul, a urcat temperatura in bord la max 4 liniute, GMV-ul intra in functiune (il auzeam din cand in cand). A urmat o perioada de aprox o saptamana in care au fost temperaturi mai scazute si am pierdut interesul pentru GMV, crezand ca problema s-a rezolvat. Am plecat in concediu la inceputul lui Septembrie intr-o zona de munte si intr-o zi mai calda la urcare unei pante... ups, 7 liniute in bord, evident GMV-ul nu mergea. In zilele urmatoare temperatura nu a mai urcat dar nici GMV-ul nu l-am mai auzit. Am revenit in Bucuresti, vremea s-a racorit si n-am mai intampinat probleme (am amanat sa merg la service din cauza pretului mare al GMV-ului, inlocuirea acestuia parand a fi ultima solutie). Am trecut de iarna si zilele trecute (in vinerea mare) s-a repetat povestea (7 liniute) in timpul unui mers bara la bara de vreo 45min. Am oprit, am scos mufa de la GMV si... surpriza (not) era din nou topita. Intrebarea se pune, trebuie schimbat GMV-ul sau problema e din alta parte? Siguranta este OK, releul nu l-am verificat, desi nu cred ca are legatura.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi
2007 Ambition
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:29 |