DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu ventilatorul

mur_andrey
post 31 Jul 2007, 08:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 March 07




am o dacia 1310 L si am probleme cu ventilatorul care baga aer in masina...din gresala cred ca am scos eu un fir si nu mai stiu unde se conecteaza...deci,un fir rosu merge de la ventilator la intrerupator pe bord si celalalt fir negru nu stiu unde trebuie conectat...l-am gasit iesit acolo pe la blocul de lumini...are in capat o clema de aia alba,deci intra pe ceva contact,dar nu stiu unde...daca ma lamureste careva dau o bere biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1998 L - SJ 15 LOL
Un picior in fund e un pas inainte !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2007, 09:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai intra tot intr-un papuc, ia cauta in preajma un papuc "pereche" cu izolatie alba, pe care ar trebui sa ai + prin contact.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mur_andrey
post 31 Jul 2007, 09:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 March 07




pai am prin preajma mai multi "papuci" si am conectat dar se ardeau sigurantele,nu mergeau luminile...ma gandeam ca stie careva sa imi zica exact unde trebuie conectat,ca daca leg impreuna cu altceva vad ca nu merge treaba...cineva care se pricepe la partea electrica a acestui model de dacie,ca nu poate fi ceva complicat incat sa ma duc la service tongue.gif astept ceva concret....ms anticipat...concursul pentru berea pusa in joc inca continua laugh.gif


--------------------
dacia 1310 1998 L - SJ 15 LOL
Un picior in fund e un pas inainte !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 31 Jul 2007, 19:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




daca nu gasesti firul pereche, atunci cu un alt fir ia + de sub bord. in partea stanga sub bord sunt mai multi papuci la care sunt conectate firele. ia de acolo curent .


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 Jul 2007, 21:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




trebuie sa vezi ce ai pe buton + sau minus ai rezistenta (2 viteze)sau nu schema este asa :
+contact motor buton minus (in zona brichetei)conform schemei

dar poate fi si invers cum este la mine +contact intrerupator motor minus

atentie la punerea firelor deoarece punindu-le gtesit aeroterma nu va mai baga in masina (sesul de rotatie al motorului trebuie pus asa fel incit aeroterma sa aibe debit si sa traga de afara in interior) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=722257

This post has been edited by bygy007: 31 Jul 2007, 22:05


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mur_andrey
post 3 Aug 2007, 11:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 March 07




in mod normal,cate fire pleaca de la ventilator la intrerupator si cate in alt loc?
nu ar fi logic sa mearga un fir la ventilator si unul legat la + prin contact si la actionarea intrerupatorului sa se faca legatura si sa porneasca ventilatorul???

daca asa este atunci de unde iau curent? care este firul + prin contact???


--------------------
dacia 1310 1998 L - SJ 15 LOL
Un picior in fund e un pas inainte !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Aug 2007, 11:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Instalatia initiala cu doua trepte e asa:
+ contact... + electromotor...- electromotor...contact central buton...de unde : treapta MARE = masa direct, TREAPTA MICA = rezistenta cuplata la masa.
Deci, unul din fire merge la buton prin care ajunge la masa si altul la +.
Acuma, unul din firele electromotorului (parca cel de + are papuc TATA, deci trebuie sa cauti un papuc MAMA pe sub bord atirnind, cu 12 V pe el la contact pus.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:08
Forum Renault