Intarziere acceleratie, AJUTOR
![]() ![]() ![]() |
Intarziere acceleratie, AJUTOR
viper007 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|||
miki_stan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Salut, verifica pompa de sprint si cablu de acceleratie sa fie bine pus, si eu am avut la fel problema ta .
This post has been edited by miki_stan: 1 Aug 2007, 10:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#3
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Aceasta defect poate avea doua cauze:
1. Termostatul blocat pe deschis si motorul merge prea rece desi nu cred sa fie asta defectul. Pe caldurile astea nu se mai pune problema de motor rece. 2. Pompa de sprit, ceea ce cred ca este sigur. Se scoate priza de aer de la carburator, se porneste motorul si se observa debitul pompei de sprit (acela cu cioc). Jetul de benzina trebuie sa fie destul de mare si de energic. Daca nu functioneaza cum trebuie se verifica jiglerul cu cioc sa nu fie infundat, jiglerul cu bila din CNC sa nu scape presiunea inapoi. Pentru asta e bine sa ai niste jiglere de schimb. Bafta! Si sa ne ti la curent cu ce ai reusit sa faci. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viper007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am curatat carburatorul acum 2 zile (ce-i drept nu stiu daca este recomandat cu un compresor) ,Azi am observat ,ma gandeam e posibil sa fie de la avansul vacumatic care rotita aia cu zimti era facuta praf.si nu stiu daca mai reusesc sa o reglez
|
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
apline5 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
avansu vacumatic sa fie bun clapeta la carburator si aprinderea in general sa fie OK .nu o sa mai faca ,si a mea facea
|
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(viper007 @ 1 Aug 2007, 11:47) Am curatat carburatorul acum 2 zile [...] Si inainte de a-l curata era la fel? sau manifestarea a aparut dupa ce l-ai curatat? daca da, reglajul amestecului, deschide surubul de amestec inca 1/2 tura. Dupa curatare cum l-ai pus inapoi? nu trage aer fals pe la garnituri? Sau, cu aerul ala comprimat sa nu fi infundat oarece canale. This post has been edited by diaconuliviu: 1 Aug 2007, 13:52 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#7
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Daca ai spalat carburatorul este posibil sa ai un gunoi care nu a iesit la spalat. Desfa jiglerele si mai sufla-l o data cu aer sub presiune.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viper007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa mai incerc odata sa mai curat jiglerele alea din carburator (faza aia cu surubul de amestec am incercat-o din juma in juma de tura.Carburatorul m-am decis sa il curat deoarece aveam fluctuatii de turatie foarte mari (asta s-a rezolvat)si problema asta, care nu a disparut. O sa iau totul de la 0 si daca mai apare ceva pe parcurs apelez la ajutorul vostru.
|
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#9
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Amestecul, aer+benzina, prea putin aer parerea mea.
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Datul in nas arata de regula aer PREA MULT. Si de fapt, de benzina prea putina pentru situatia momentana creata. Altfel n-ar fi nevoie de pompa de sprit. Nici de gaurile de progresiune.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#11
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
O alta idee...
Verifica capsula vacuumatica sa nu fie sparta. Are rolul de a mari avansul la turatii mici. Daca facea si inainte de a spala carburatorul se poate sa fie si asta. Verifica daca parghia avansului vacuumatic actioneaza imediat platina mobila. This post has been edited by mircea.a: 2 Aug 2007, 10:02 |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viper007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Raspuns : Capsula Vacumatica : ea trage dar nu stiu exact daca trag din furtunul ala se vede cum misca platina dar nu etansaza. trag ,se misca platina dar tot imi vine aer pe acolo.
|
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Are o gaurica mica prin care aerul poate intra, asa e constructia.
Tragi su sete, lasi si in 1-2 sec revine la loc. Asa trebuie sa faca. Pune un deget pe capsula in partea opusa indoiturii stutului, pe corpul ei, sa astupi gaura apoi trage; vei vedea ca nu mai revine (asta daca ai nimerit orificiul ala). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce motor ai: 1,4 sau 1,6
ce carburator ai: mono sau dublu |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
102.13, daca ce scrie in profilul lui e corect.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#16
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(viper007 @ 2 Aug 2007, 12:18) Raspuns : Capsula Vacumatica : ea trage dar nu stiu exact daca trag din furtunul ala se vede cum misca platina dar nu etansaza. trag ,se misca platina dar tot imi vine aer pe acolo. Daca in momentul cand tragi aer limba se lipeste de furtun, insemna ca capsula e buna, daca ti se umfla plamanii cu aer... schimb-o. Asta numai daca ai acoperit gaurica respectiva. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
viper007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
ok ,multam mult ,o sa verfic si capsula. si revin
|
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu-i vacumul, numai pompa de sprit(daca dupa ce reusesti sa demarezi se mentine), sau amestec sarac,- din camera de nivel,gunoi in calea de benzina, jigler principal mic sau cel de aer la emulsor prea mare(le-ai incurcat cu altele la montaj) asta daca "da in nas" la o anumita cursa a acceleratiei.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#19
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Intreb si eu tot aici, dupa ce dau un scartait dala puturos, masina numai are putere cu greu isi revine, de la ce poate fi oare?
ps: poate e absurd ce zic dar nu stiu cum sa explic altfel |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
viper007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Scartait puturos si isi revinde greu ,vezi surubul de amestec probabil ai prea mult aer in combinatie cu benzina.Mai strange surubul juma de tura sau chiar o tura
|
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
daca stringi acel surub vei avea in combinatie si mai mult aer.
Pentru ca acel surub e de AMESTEEEEEEEEEEEC! Aer la relanti se obtine atit din cel existent in amestec cit si prin duza si prin deschiderea clapetei, aia de relanti, cit e. Daca inchizi surubul de amestec reduci cantitatea de amestec, implicit si de benzina la aceeasi cantitate de aer (duza + clapeta). ce face deci aerul? CRESTE! |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#22
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
In concluzie ce trebuie sa fac?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In conc. de-acolo se regleaza NUMAI relantiul. Cineva nu-ti asigura consumul, sau la fel de bine, inunda. Dar inundatul s-ar fi produs si la un mers mai -agale.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bestiuta777 |
![]() ![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 June 07 ![]() |
Verifica pompa de benzina fiindca nu ai debit suficient (uzura mare la parghia ce e actionata de axul cu came). ing. Lau
|
--------------------
dacia
berlina
1990/1310
- ar18ani
|
|
Paca |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Am o intrebare.Masina poate sa ezite la accelerare puternica si din cauza discului de ambreiaj ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Bullix |
![]()
Post
#26
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca o auzi ca se tureaza si totusi nu tasneste, atunci poate fi ambreiajul. Daca nici nu se tureaza cat de cat prompt la o accelerare brusca, ma gandesc sa nu fie si un deficit de alimentare de la pompa de benzina.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#27
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Pe langa chesti ca daca accelerez brusc, de cand am pus termostat(de uzina 15 lei din autovit), cand schimb viteza si iau picioru dupa ambreaj tremura masina, se bruscheaza, tremura.
De la ce poate fi oare? :| |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
Fizz |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Frate,da carbul jos si desfunda cele 3 gauri de la progresiune.Precis una din ele e infundata,daca nu mai multe.
Fa chestia asta si spune-ne si noua. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 12:17 |