une se afla bobina?
![]() ![]() ![]() |
une se afla bobina?
bogdan79abc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca te referi la bobina de la actuator, in actuator.
Daca te referi la bobina de la senzorul de turatie, in senzor. Daca te referi la alta bobina, fii mai explicit... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
ti-a cazut curentu' sau a explodat calculatorul?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
imi merge cam nasol. si am citip pe forum ca unuia i-au scimbat boina
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#5
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pai si vrei sa o schimbi singur ? nu mai bine mergi la un service sa -ti faca o diagnoza cum trebuie ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
pt ca in momentul cind i-am schimbat bujiile totul a mers ok cam 1000km. dupa care se vede o diferenta in rau.
|
-------------------- |
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
dupa astia de la service totul e ok. am puso pe tester cam de 10 ori la service diferite. ei zic ca asa merge ea. ca nu merg 2 la fel.
|
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si.. la bujii te-ai uitat cum arata acum?
La benzina? la evacuare? La injectoare? si mai am o lista, mama, mama... Bobina este printre ultimele care se strica. Cel putin la DSN/SLZ |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pin' la urma despre ce bobina e vorba ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu presupun ca de aia de inductie...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
cand am ajuns la munte chiar m-am minunat ce bine mi-a mers.
iar cand am ajuns in pitesti iar s-a puturosit. cred ca e ceva de la ozigen aer ceva |
-------------------- |
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
daca aveti ceva pareri pls.
|
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Este dificil cu parerile daca nu sunt date.
Sa-ti citez datele furnizate pana acum: - ai citit undeva ca daca merge nasol, se schimba bobina - ai schimbat bujiile si a mers ok 1000 km, dupa care iarasi prost - ti-au testat cei din service siu au zis ca este ok - ai fost la munte si a mers foarte bine. Cand se fac comparative si vrei sa identifici cauza SCHIMBI CAT MAI PUTINI PARAMETRII. - nu mentionezi ce intelegi prin "imi merge cam nasol" - relanti instabil, iti da in nas, nu mai are putere in acceleratii etc. - nu mentionezi daca ai pus aceeasi benzina - nu mentionezi daca ai verificat nivelul de ulei - nu mentionezi daca aia din service au facut test pe calculator sau dupa ureche - nu mentionezi daca te-ai uitat la filtru de aer - nu mentionezi de ce crezi tu ca este de la bobina - nu mentionezi unde la munte ai fost (la poalele muntelui e mai mult oxigen decat in varful muntelui) - si putea sa fi fost si vremea mai rece la munte, cand aerul este mai dens - nu mentionezi daca ai mai verificat si altceva, cauze posibile (injectoare, filtru benzina, regulator rampa, canistra carbon, senzor turatie, cum sunt arse bujiile, daca senzorul de presiune atmosferica se comporta in limitele normale etc, etc - eu idei mai am, tu mai ai gaste?) Daca ii spui unui doctore am febra, nu-l ajuti foarte mult, ca poate esti racit, poate ai o infectie in organism etc. Deci, in conditiile date, nu ne putem pronunta |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
Hai sa o luam cu inceputul
Dupa ce se incinde motorul dupa ce porneste de 2,3 ori gmv-ul aceleratia e mai tare si motorul nu mai are viata. Cel putin in vitezele 1,2,3 daca o acelerez mai mult de 2 500 de ture motorul e mai rigid si mai zgomotos. se tureaza dar nu se infige parca am frana de mana trasa. Stiu ca sn sunt mai puturoase dar am mers si cu altele si nu se comportau asa. in plus i--am imprumutat-o unui prieten posesor de Sn si mi-a spus ca aceleratia lui e mult mai moale si se infige altfel. De la cablu de aceleratie nu are cum sa fie ca daca o acelerezi cu manda de la motor tot asa e. Dupa ce il opresc motorul se mai aude ceva zdrancanind la el . Ceeace nu se intampla daca acu de la antigel e de la sumatate in jos deci cand nu e incins motorul. - benzina am bagat de la petrom. omv shell de 95,98 nici o diferenta - bujiile schimbate, filtru benzina , aer, ulei - aceeasi problema - La srvice si nu la unu la 3-4 pe tester toti parametrii ok - LA rar nu am avut probleme cu noxele rezulta catalizatorul bun - Injectoarele curatate de 2 ori nici o dif dupa Daca de la benzina nu e, filtru nu, injectoare nu, catalizator nu atunci de la ce? Ti-am zis faza cu muntele pt ca atuni nu mai aveam problena asta desi motorul era incins. Deci s-ar putea sa fie de la sonda de oxigen ceva habar nu am, dar pote imi spuneti voi daca tot va dati specialisti. Relantiul e constant doar ca imi tremura volanul si schimbatorul de viteze putin si cand plec dupa loc imi trmura motorul putin . ca sa nu imi tremure tr. sa o tin din ambreiaj. iar cu a lu unchimio o aceleram cat mai putin posobil cand plecam de pe loc si nu avea nici un fel de tremurat Toate problemele se intampla cand e motorul incins.cand acu de la antigel e la prima lini de sus Daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi pareri ceva bine daca nu spuneti-mi si cu asta basta. |
-------------------- |
|
asarban |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Nu si cu asta basta!
Auzi coane.....specialist se da...ahh...ce bafta ai ca am promis ca nu ma mai iau de neamurile userilor! Uite care e faza: poate e motorasul pas-cu-pas imbacsit! Te-ai gandit la asta? Ce are sula cu prefectura? Bobina de inductie (pe care o gasesti pe motor, in stanga, langa capacul culbutorilor) daca se leneveste atunci are o evolutie constanta, nu se face bine. Daca ai fost sa-ti faca diagnoza, puteai si tu specialistu ....., ahem, sa le ceri sa-ti printeze parametrii de functionare, ca sa putem sti exact daca intra prea mult O2 sau nu. Dar tu nuuuu, ne spui precum coana Leana tractorista.... Ia pune mana si curata-ti motorasul pas-cu-pas! s-ar putea sa ai o surpriza! Ia masoara-ti compresia in cilindri si vezi ce mai e pe acolo! Si poate ne spui si noua! Ia vezi daca nu cumva ai catalizatorul INFUNDAT mestere...ca gazele ies bine dar da simptomele pe care le spui tu! Ia vezi daca nu cumva ai vreo problema la capilarele chiuloasei! Pierzi cumva ulei? Ai cumva chiuloasa crapata? Cand o sa stii toate astea...mai vb! Pana atunci un vasnic...hai....ca m-ai enervat! PS! Pe acest topic sunt DOAR USER nu si moderator! Asta ca sa preintampinam mesaje de un anumit gen! PS2. Ma doare in cot de parerea amicilor lui Valentine! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan79abc @ 27 Oct 2004, 16:23) ... dar pote imi spuneti voi daca tot va dati specialisti. De principiu, noi nu ne dam specialisti. Specialisti sunt aia din service care ti-au testat-o si au zis ca este ok. Noi suntem hobby-sti (a nu se confunda cu hobbiti), iar daca putem sa ajutam cu sfatul nostru, noi ajutam, insa trebuie sa intelegem problema. Daca imi spui ca nu-ti merge televizorul si tu crezi ca este de la finalul de linii, eu imi pun totusi niste intrebari, de la cele mai simple la cele mai complicate (de ex. l-ai bagat in priza, nu e intrerupt cablu de alimentare, nu-i stricat releul de pornire, nu ai o intrerupere pe placa, nu ai condensatoare uscate, ecranul se aprinde, dar ledul de stand-by etc, etc si POATE intr-un final intr-adevar este de la traful de linii) Repet, ca poate nu m-am facut inteles din prima, daca nu exista niste date esentiale pentru diagnoza, nu poti sa pui diagnosticul. Iar acest lucru nu se cheama bashini in cap, ci limitari obiective. Revenind la subiect, in primul rand nu ai probleme cu senzorul de temperatura apa. Poate ar trebui verificat daca ceilalti senzori sunt in parametrii (presiune aer, temperatura aer). Dar este anormal sa se mai auda ceva cand opresti motorul(zdranganit), desi poate fi doar o bataie a scutului sau a invelitorii de la catalizator. Faptul ca iti tremura la relanti si ca desi se tureaza motorul, el tot nu are "putere" pe mine m-ar duce cu gandul la probleme de ambreiaj (patinare) sau, poate, o problema de suporti ai motorului Faptul ca face la fel si la accelerare cu mana, poate sa indice si o problema la senzorul (potentiometru) de pozitionare a clapetei. De asemenea, poate ca ar trebui intr-adeva masurati parametrii sondei de oxigen amonte De asemnea, poate ca ar trebui verificata evacuarea, daca nu este un pic infundata (zdranganit la oprire - sa nu fie probleme cu catalizatorul) Si o verificare de compresie in cilindrii de asemnea nu ar strica. Si cand am intrebat unde la munte, am si pus in paranteza de ce, nu am intrebat ca sa ma aflu in treaba. Parerea mea este ca ori ai o problema cu ambreiajul, ori cu senzorul de presiune atmosferica. Dar, fiindca esti din Pitesti, iti recomand o vizita la service-ul CNCD pitesti, Calea Depozitelor, nr. 17, tel 0248/217614, care este unul dintre cele mai bune service-uri din tara. Acest raspuns l-am dat, si mi-am consumat timpul cu el si cu cititul posturilor de aici, pt. ca sunt un bun samaritean (lauda-ma gura ca sa-ti dau friptura...). Dar avand in vedere desconsiderarea aratata fata de mine de catre initiatorul topicului, pentru el este ultimul raspuns pe care il dau. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si ca m-am mai uitat pe mesajele mai vechi:
Auzi draga stimabile bogdan79abc, tu din noiembrie 2003 ai schimbat/verificat catalizatorul ala ori ba? Ca sa stim daca la anu' pe vremea asta ne pui aceleasi intrebari. Sa pregatim raspunsurile de pe acuma' |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:02 |