DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> incarcarea aiurea?, moare bateria

buratino28
post 14 Aug 2007, 10:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




mi s a descarcat bateria pt ca am uitat pozitiile aprinse 2 zile .am pornit o am mers circa 200 de km poate mai mult si cand am dat sa pornesc a doua zi masina bateria iar goala .de atunci ,asta fiind acum 3 zile, tot asa o tine .am o baterie bosch silver .nu are nici 2 ani .nu vreau sa ma gandesc ca s a dus bateria .am dat sa pornesc masina unui prieten cu bateria goala si el ,cu masina mea pornita si masina lui un vw nu a pornit cu nici un chip .de la alta masina a pornit imediat .mi se pare ca nici nu incarca bine .pot fi dusi carbunii de pe alternator ?


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 14 Aug 2007, 12:25
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Prima miscare e sa o incarci la redresor ca sa poti porni masina, pe urma incepi sa masori cu voltmetrul tensiunea la borne. In fuctie de ce masori , mai intrebi.


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 14 Aug 2007, 14:15
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




era desfacuta o piulita de la releul de incarcare .am strans o si acum cand accelerez se duce pe + rosu .la relanti sta putin spre +.e normal sa se duca pe rosu cand accelerez?


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2007, 14:17
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu e normal, pune un voltmetru pe borne cu motorul pornit cum ti s-a zis, si revino.

Nu mai circula asa pana nu masori tensiunea, posibil sa distrugi bateria daca nu ai ai facut-o pana acum.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Aug 2007, 14:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




depinde de unde este piulita daca este din interiorul releului de incarcare atunci l-ai dereglat pentru mai multe detalii http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=103488


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Aug 2007, 14:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu cred ca ai zapacit de tot saracul releu.
Foloseste un aparat digital de masura, eventual cumpara unul e 15 lei.
Regleaza releul astfel incat sa incarce cam 14-14,5 V.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 14 Aug 2007, 15:33
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




e releu capsulat.nu am ce sa reglez la el .ma refeream la piulita care strange papucul la iesire . oricum acum nu mai merge iar .am masurat tensiunea la iesire era 0.s a stricat cred acuma .am masurat la bornele bateriei era fantastica tensiune de 17 volti . acum cateva zile am ramas in drum cu masina chipurile si a dat duhul aprinderea electronica .pus condensator la loc a mers .dar nu mai incarca bateria .masina nu o pornesc decat cu fire
si ma gandesc acum ca sa nu se fi dus diode de la alternator .nu stiu n am idee .si maine si trebuie sa si plec la drum lung si mai raman iar banana in camp.


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Aug 2007, 16:42
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Daca baga 17V, diodele sunt ok.
Problema e de la regulator.
Aprinderea electronica ghici de ce s-o fi ars?
E 15 lei un releu regulator. Cumpara unul nou si gata pana nu distrugi si bateria.



--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 15 Aug 2007, 00:30
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




am luat releu nou l am pus vad ca incarca normal .am redresat si bateria.sta pe mijloc variaza putin in consum.sper ca nu mai am treaba .merita sa mi pun inapoi aprindere electronica ?pe clasic mergea nu incarca dar mergea. oricum o sa desfac aprinderea aia electronica

15 Aug 2007, 13:05:
baterie decedata
alti bani alta distractie

This post has been edited by buratino28: 15 Aug 2007, 12:05


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 15 Aug 2007, 12:33
Post #10


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




daca pui baterie noua parerea mea sa-i pui un releu mecanic, care poti sa-l reglezi si iti baga cata tensiune vrei tu (oricum cei care iti vand bateria ca sa-ti acorde garantie o sa-ti verifice instalatia electrica bine de tot (cel putin asa trebuie).In cartea lu mondiru scrie ca tensiunea la baterie fara consumatori tre sa fie 14.8-15 V.Acum dupa ce am mai citit pe aici cica ar fi cam mare dar eu merg pe 14.9 de un an si bateria e ok.Ramane sa faci cum vrei tu.Oricum spor la treaba si la portofel biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Aug 2007, 13:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De ce oare majoritatea care si-au montat alternatoare de Opel, Audi, etc, cu releu incorporat au tensiune de 14V si NU 15, nu 14,5, nu 14,9?
Pentru ca exista acea limita de 14,4 V care nu trebuie depasita.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 15 Aug 2007, 19:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




@diaconuliviu : pt ca alternatorul de Audi da 80-120 A cinstiti chiar de ai consumatori importanti ( de ala am! ) La Dacia care da cel mult 50A teoretic, omul mai intervine un pic. Dar sa nu-l laudam prea mult pe Bosch ca regulatorul lor, ala negru ca o palarie impreula cu periile deci cel default la mine da exact 14,8 V. Oricum in 5 ani nu mi-a facut probleme la baterie.
In alta ordine de idei: releul nu se strica chiar asa din senin, acolo o fi fost un scurt pe excitatie, sau o "verificare" prin scinteie!


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Aug 2007, 19:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dragi colegi un circuit de incarcare al bateriei pe masina (alternator+releu) SE MASOARA CU APARAT DE MASURA si cu nici un fel de improvizatie in functie de tipul releului se poate defecta
TENSIUNEA IDEALA PE BATERIE TREBUIE SA FIE INTRE 14V MAXIM 14,4 A SE CITI SA NU SE DEPASEASCA

This post has been edited by bygy007: 15 Aug 2007, 19:48


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2007, 19:51
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tensiunea de la mine nu a trecut niciodata de 14,15 si ultima baterie a tinut 7 ani de zile.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 15 Aug 2007, 22:28
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




cumparat baterie noua rombat de 55A 132 lei ,releu incarcare 12 lei,aparat de masura digital 12 lei am 14,5V pe borne fara consumatori .E bine ?nu vreau sa o stric si pe asta .dar totul e ok si iar is fericit


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 16 Aug 2007, 01:29
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




E bine, ai grija acum, normal 14,4 dar sa admitem toleranta aparatului poate arata putin mai mult, e bine sa faci masuratori cu cel putin 2 aparate, ca sa-ti dai seama daca are eroare.

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 16 Aug 2007, 01:32


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Aug 2007, 06:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(buratino28 @ 15 Aug 2007, 22:28)
cumparat baterie noua rombat de 55A 132 lei ,releu incarcare 12 lei,aparat de masura digital 12 lei am 14,5V pe borne fara consumatori .E bine ?nu vreau sa o stric si pe asta .dar totul e ok si iar is fericit

Releu nou ai luat cu fir de referinta sau fara?
Daca e fara, masoara si tensiunea pe +releu, la papucul ala care intra in el. Daca acolo ai <14,5 V, ai o cadere pe instalatie. de aia era recomandat cel cu fir.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 16 Aug 2007, 11:24
Post #18


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Vreau sa adaug si eu ceva in legatura cu tensiunea maxima.
Aceasta trebuie sa fie de maxim 14,4V cu consumatori sau fara. Mie nu au vrut sa-mi dea garantia la o baterie deoarece releul imi incarca 14,5V. Si eu recomand releul cu fir.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:06
Forum Renault