aeroterma, face ceva sau e degeaba?, la model cu aer pe langa parbriz
![]() ![]() ![]() |
aeroterma, face ceva sau e degeaba?, la model cu aer pe langa parbriz
brigada_diverse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nici la mine nu face nimic, desi pe vremuri facea. Nu stiu unde e problema, dar momentan mai mult consuma curent decat se bage aer. In schimb cand am viteza de la 70km/h in sus intra destul aer cald in masina fara sa mai manance curent degeaba aeroterma aia. Daca rezolvi ceva sa postezi, sa incerc si eu sa remediez problema ca usor usor se apropie iarna.
Apropo, la tipul vechi de bord, ala O-O-O, exista doua manete la aeroterma. Aia de sus are doar un rol din ce am vazut eu, adica o dau inspre dreapta si porneste aeroterma, iar aia de jos presupun ca directioneaza aerul ori la picioare, ori spre geam/fata, ori in ambele locuri. Intrebarea mea este, in ce parte tre sa fie maneta sa bage spre picioare sau spre fata?(ca prin ambele locuri in mod logic merge pe mijloc) |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
eu am 3 manete
1 de caldura, 1 directioneaza aerul pe la aeroterma, una pe la picioare o sa va mai spun ce schibari am facut pe mine ma intereseaza pentru vara sa bage aer, iarna caldura intra fara probleme |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu o sa mearga niciodata ce vrei tu, mai bine deschizi geamurile.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
de asta ma temeam si eu, dar, incercarea moarte n-are...si nu strica sa fie mai curate canalele alea
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
ca sa bage aer inauntru tre sa ai inchis etans marginile pe care vine montat grilajul din fata de la parbriz. cauta ca este un topic care se ocupa cu treaba asta.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#7
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
mie imi merge fara probleme.vezi daca paleta de la ventilatorul aerotermei nu e rupta sau deteriorata. da jos aeroterma e prinsa in cateva suruburi chir sub bord de jur imprejur si dai asa drumul sa vezi cum merge
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Bullix |
![]()
Post
#8
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Stati linistiti cei care aveti probleme cu aeroterma. M-am ocupat non-stop si zi de zi, timp de doua saptamani, de chestia asta si nici un rezultat simtitor. Ventilatorul ala poate sa sufle pana il gaseste boala, atata timp cat traseul de aer de la el pana la bord nu este FERM SI ZDRAVAN izolat, sa nu scape PIC DE AER prin alte parti. Am cautat mii de solutii, dar trebuie prea multa rabdare pentru prea putin lucru si intr-un final renunti. Credeti-ma, sunt mii de detalii mici si importante pe care trebuie sa le prinzi. Izolezi intr-o parte si constati ca iti scapa aer prin alta parte. Deci... munca in zadar. Sistemul mi se pare execrabil de prost conceput si in plus de asta, totul e imbatranit pe aceasta masina. Pot fi si fisuri in tabla pe care sa nu le depistezi si sa stai ca nebunu' s-o izolezi absolut DEGEABA.
Cautati, exista un topic mai vechi despre asa ceva. Am batut apa in piua acolo, am facut tot ce mi s-a zis, plus tonele de idei pe care le-aveam si degeaba. Eu unul am renuntat. Poate rezolvati voi ceva. Aruncati un ochi de curiozitate. Succes! |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aha...pai o sa caut topicul...dar nu ma las pana nu curat aeroterma si traseul de aerisire....
tabla mai mult ca sigur ca are gauri prin ea...e din 89 biata masina, vopsita prin 2000 "la plesneala"" de gasesc rugina sub vopsea, nu tabla cum ar fi normal... totusi...sper sa rezolv cumva....mai suplimentez cu vreun ventilator...improvizatii..silicon sanitar... o sa va transmit si voua... , o sa ma ocup de ea pana la 17 sept..ca dupaia o sa frecventez scoala...si masina o s-o las pentru weekenduri.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Bullix |
![]()
Post
#10
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Paca |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Am incercat si eu in zadar sa rezolv treaba cu aeroterma.Am desfacut bordul am curatat pe acolo tot si am pus silicon peste tot...degeaba....se duce in life aerul ala plus ca ventilatorul ala abia imi sufla pe mana cand o pun deasupra,darmite sa ma zvante in masina
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
idnounout |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 September 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1989
|
|
bilex |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 18 December 05 ![]() |
si eu am avut probleme de genul si la mine rezolvarea a fost schimbarea draperiilor din vinilin subtire de deasupra radiatorului ca daca is tepene si nu se mai muleaza iese aerul exact pe unde a intrat!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
1410 break
1996
- bh03fbk
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
acum vad ca baga si apa pe la aeroterma, o sa incerc sa schimb tot ce e garnitura de cauciuc pe acolo, si va anunt daca am reusit sa rezolv ceva
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Dreamer |
![]()
Post
#15
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Sunt deschise mai multe topic-uri pe aceasta tema. S-au prezentat variante alternative la aeroterma existenta, eu am montat o aeroterma suplientara si am reusit sa rezolv problema cu caldurica iarna, dupa ce in prealabil am izolat tot sistemul care este foarte prost conceput si aeroterma existenta nu face fata.
Va spun ca se poate rezolva ( cu caldura ), trebuie multa rabdare si ambitie. Mult succes! |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
deci..cu caldura nu am probleme, incalzeste foarte bine fara sa pornesc nimic in pus decat daca mut maneta de caldura
aeroterma(una separata de masina) la 12 V are destula putere, dupa cat am observat. oricum eu intentionez sa scap de sitemul prost conceput al daciei, sa fac o consola, sa pun 2 gauri de aerisire cu ferestre de plastic ca la Logan, pana la ferestre aerul o sa fie transportat prin furtun metalic de mare calibru. aerul va fi pompat in sistem de 2 aeroterme(sau una) introduse intr-o capsula facuta special sa poata trimite aerul eficient aerul va fi luat de la calorifer. acum sa imi dau seama cu ce sa fac capsula, ca e cam greu de conceput perfect evetual mai suplimentez cu vreo 2 gauri prin bord... This post has been edited by cristitranca: 3 Sep 2007, 20:57 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dupa ce am curatat de mizerie si de praful de 2 degete de la aerisire si am lipit vinilinul ala roz , (l-am etansat) baga putin aer in masina.
oricum, praful ala avea un rol esential, nu permitea apei, la demaraj sa intre in aeroterma si implicit in masina, deci o sa pun un urete pe acolo, si poate o sa pun in loc de vinilin niste palete comandate electric, sa se inchida/deschida in functie de functionarea aerotermei |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
W3f |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
am mea nici praf nu baga atat ca se aude ca se invarte acolo si face galagie cu gandul ca poate te face sa mai uiti de frig
![]() sfatul meu ii sa iti faci rost de un radiator cu ventilaror si sa faci un bypas sau sa skimbi direct conductele de la radiatorul din bord la cel nou! yo am unul de pe un IKARUS (autocar) merge de numa face szgomot dar decat sa aud aeroterma aia care numa sege curentul de pa baterie mai bine renunti la spatiul din bord a si inca ceva daca iti improvizezi un asemenea radiar sa nul pui deasupra CD sau CAS ca lai distrus:) efectul ii garantat yo zic sa dai aeroterma jos ca si asa nu face nimic numa ingreuneaza masina dejaba! dute la dezmembrari cauta un radiator vezi poate reusesti sa gasesti unul de mert sau bmw orice ce poti adapta si sa aiba ventilator merita mai mult decat orice aeroterma de dacie |
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La mine ploua prin aeroterma, dar pentru asta merge , adica cand e masina parcata cu botul mai ridicat, picura pe unde intra firele, si nu cred ca e normal...ce pot sa-i fac? grila e desfundata...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
floryyn |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
Si aeroterma de la cocoana mea e moarta, fire desprinse sau mai stiu eu ce, si ma gandeam s-o reanimez, dar dupa cele citite aici, pare-se ca nu prea are rost...Insa vine frigul, de ex. in dimineata asta aici in Targu Jiu sunt 8 grade, asa ca trebuie facut ceva...Stiu ca se discuta pe topicuri mai vechi de aeroterme suplimentare, alea turcesti de exemplu. Se mai gaseste prin Vitan asa ceva, si cat ar costa? Saptamana viitoare vin prin Bucuresti si m-as risca la o aeroterma din asta, daca ar fi pana in 2 milioane
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
culmea e ca si mie imi curge apa pe la fire pe la aeroterma si pe sus, pe unde se prinde de carioserie cu suruburi., o sa incerc sa ii fac o etansare cu silicon sanitar si va spun efectul(sa mai si ploua un pic)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
MECCA |
![]()
Post
#22
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
la mine azi dimineata cand am pornit caldura si am dat drumul la aeroterma chiar se simtea suflul cand stateam la semafor, lasand deoparte zgomotul de scartait pe care il scoate la pornire.Am mai postat aici cateva operatiuni pe care trebuie sa le faceti in acest sens insa vad ca le-a sters cineva, nu stiu de ce, ca erau doar niste sfaturi.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu stiu cine a sters.
Aeroterma are 2 pozitii? ca butonul are 2 pozitii dar numai pe una functioneaza..si celelalte 2 e pe oprit. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#24
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aeroterma are 2 viteze. prima pozitie oprit, celelalte 2 ar trebui sa porneasca aeroterma.
uita-te sub bordul masinii(daca e model mai vechi, fara consola) eu am sub intrerupatorul de la aeroterma o rezistenta(nichelina bobinata) la care se leaga cateva fire, unul duce la aeroterma. aeroterma are viteza mare la tine? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
are o singura viteza, nu stiu daca mare sau mica, nu am termen de comparatie, alte Dacii pe care le conduc au CN...
Butonul are 3 pozitii, in jos porneste, pe mijloc si sus nu face nimic..in spate are 3 fire conectate. Trebuie sa o dau jos, sa vad pe unde intra apa, ca ploua prin ea, nu pe la imbinari. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 01:37 |