DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> tub emulsor, l-am schimbat si merge mai bine

otonel
post 30 Aug 2007, 13:01
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




am schimbat si eu la dacie ceva in ideea de ai imbunatatii un pic demarajul,am gasit la un magazin de piese auto undeva in fundul sertarului un tub emulsor pe care scrie f20 cu dimensiunile gaurilor mai mici decat la cel care il aveam,l-am luat si l-am inlocuit pe cel pe care il aveam,am constat ca masina are demaraj mai bun si nu mia crescut consumul.
Intrebarea mea este dak mai are cineva asa ceva si dak ar trebui sa schimb si jiclorul de aer de deasupra lui care-i de 1.70
dacia ii 1310 din 86 iar carburatorul este carfil


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 30 Aug 2007, 13:41
Post #2


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Ce-i ala tub emulsor??? huh.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Aug 2007, 13:52
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




"Eprubeta" aia cu multe gaurele e emulsorul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Aug 2007, 14:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Gauri mai mari la emulsor=amestec mai sarac.
Gauri mai mici, amestec mai bogat.
La IRMA se folosea E20, la IRM2A, F6.
F20? Sa nu fie un F6 rebotezat.
F6 avea gauri mai mici fata de E20.
Daca nu ti-a crescut consumul, pastreaza F20 ala..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 1 Sep 2007, 12:37
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile jicloarelor din carburator si ce modificari se pot face la acestea pt reducerea consumului sau la carburator,
poate risc sa repet o intrebare care a mai fost si in alte topicuri dar nu am gasit acolo ce ma intereseaza.
Imi spune si mie cineva ce inseamna UIS?


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 2 Sep 2007, 15:21
Post #6


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor






--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Sep 2007, 01:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pentru reducerea consumului , am mai zis, si repet:
-se scoate T-eul centrator,din difuzorul carb. ,sub care se baga o saiba din tabla de aluminiu, cu gaura de fi 20,( in loc de fi 25 cat are normal),dupa care se repune la locul lui, T-eul.
- Se stemuieste cu un ciocanel jiclorul principal, pana se micsoreaza duza la fi 0,9 (de la 1,35)
- din capacul carb. se scoate unul din cele doua jicloare(cel cu duza mai mare) si prin stemuire ,i se micsoreaza gaura pana ajunge ca cea de la jiclorul de aer (cel de alaturi). Acesta va face ca asazisa treapta a doua sa intre mai tarziu (turatie mai mare)
-se desface surubul de la "gascan", i se scoate plumbul ce tine bila rijlagului (supapa),si peste bila se baga un arc din fir de nichelina (pentru a nu-l dizolva benzina) care sa apese pe bila in asa fel incat sa nu se poata sufla cu gura, dar membrana pompei de sprit sa-l poata deschide,ajutata de vacumul din difuzor. Arcul se face pe o coada de burghiu de 2 iar firul e de la rezistente de 7W (de la televizoare)...
-se adauga emulsorului cateva gauri de 1,5 printre cele existente.
-se mareste duza jiclorului de deasupra emulsorului, la 2,1 (de la 1,70).
-se mareste duza de pe furtun ,la 2,5 mm.
- se aduce nivelul sa fie la iceputul planului inclinat de sub cuiul ponto( lasati milimetri ,tigara sau alte prostii ,ca sunt aiurea ), din camera de nivel, sau chiar cu 2 mm mai sus,pentru a nu se evapora prea repede vara.
-dupa pornire ,daca accelerarea nu este liniar progresiva (sa nu dea "in nas") se micsoreaza duza jiclorului de aer de deasupra emulsorului(care a fost marita la 2,1) pana se obtine o accelerare fara ezitari ,rateuri in carburator (benzina putina, amestec sarac ), sau se mareste jiclorul principal, de la 0,9 catre maxim 1,1 .
Pentru cine nu cunoaste principiul carburatorului, sa nu creada ca va merge perfect din prima, numai reglajul dureaza peste o ora, chiar si pentru mine ,care am facut nenumarate.
Acelasi rezultat ( dar cu demaraj mai mic putin) se obtine si fara saiba de sub T-eu, dar jiclorul principal se calibreaza in jurul diametrului de 1,29 .

23 Sep 2007, 01:50:
Dupa toate astea , consumul la un motor de 1300 -afara 5,3
-urban ~ 7
Nu se simte o scadere a performantelor.

This post has been edited by PH-06-BOA: 23 Sep 2007, 01:50


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 23 Sep 2007, 02:09
Post #8


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




HI HI HI HI icon_mrgreen.gif Ce minuni fac niste rezistente & stuff de la televizor, bagate pur-si-simplu in carburatorul saracei masini. bla bla bla.gif nu crede.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Sep 2007, 08:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(PH-06-BOA @ 23 Sep 2007, 01:43)
Pentru reducerea consumului , am mai zis, si repet:
  [...]
Dupa toate astea , consumul la un motor de 1300 -afara 5,3
                                                                        -urban ~ 7
    Nu se simte o scadere a performantelor.


La mine e 5,33 (ieri, ultimul calcul) in conditii de DN1 intre Bv-Talmaciu, cu semafoarele de rigoare cu faruri aprinse si 4 saci (vreo 160 kg) plus sculele de rigoare si bagajul meu.
Nu mai am acel eebio montat, doar supapa teu. Frina de motor la nevoie. Ca urmare, pentru ce atita diafragma, chin de recalibrare, etc? Mi se pare mult prea multa munca, chiar si fata de un UIS facut de la cap la coada cu burghiul. Cautati mai bine un IRM cu 23 in loc de 25,5 la difuzor, principal 1,20 (se puneau pe Dacia 1200).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 28 Sep 2007, 15:01
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




PH-06-BOA dupa atat ciocanit la jicloare bucura-te ca mai porneste. Sunt sceptic in privinta rezultatelor pozitive ale modificarilor tale.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Sep 2007, 15:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Avea un fost subaltern un carburator cu difuzor de 23 mm (pt. motor de 1200 cmc). Desi avea jicloarele mici (120 principalul, cum era din fabrica), mai voia gituit. I-a virit o lita prin el sa reduca debitul. Rezultatul: nu mai pornea.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 29 Sep 2007, 10:50
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




"-se scoate T-eul centrator,din difuzorul carb. ,sub care se baga o saiba din tabla de aluminiu, cu gaura de fi 20,( in loc de fi 25 cat are normal),dupa care se repune la locul lui, T-eul"
Saiba aia ce rol are de a micsora sectiunea difuzorului?oare nu strica si aerodinamica acestuia franand curgerea gazelor,cred ca ar fi mult mai bun un difuzor cu sectiune mai mica,ma gandesc oare daca bag o teava tronconica in interiorul difuzorului ii micsorez diametrul interior si obtin o curgere mai buna a amestecului.


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:38
Forum Renault