DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se poate mari garda la sol?, macar 2 centimetri!

Trofin Liviu
post 3 Sep 2007, 20:46
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




A venit vremea sa schimb arcurile si amortizoarele. Dar m-am saturat sa dau cu burta de pamant la fiecare denivelare care ma ia prin surprindere. Ma mir cum nu am avut daune pana acum decat saracul scut. Dati-mi o idee, pentru ca nici un mecanic nu a stiut sa-mi dea un raspuns la aceasta problema. Toti acuza motorul diesel prea greu. Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Sep 2007, 08:25
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Schimba arcurile, ca poate au obosit. Se pot pune inaltatoare de cauciuc, dar va dauna tinutei de drum a masinii.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Jan 2008, 20:35
Post #3


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Asa e, va dauna tinutei de drum, dar daca tu crezi ca mai bine dauneaza tinutei de drum decit motorului, cutiei de viteze, tobei sau basculei, pune-i inaltatoare !
E suficient sa-ti amintesti ca le ai puse si sa stai ceva mai cumite pe drum, dar nu mai iei toti bolovanii in bombeu. Sint stan patitul, am multi kilometri pe drumuri forestiere si pe tot felul de alte drumuri. La nova, chestia asta m-a costat o carcasa de cutie de viteze. Daca o aveam citiva centimetri mai inalta....

Hooo, nu va rinjiti, era vorba despre garda la sol !

This post has been edited by corbex: 14 Jan 2008, 20:36


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 14 Jan 2008, 20:49
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(corbex @ 14 Jan 2008, 21:35)
Daca o aveam citiva centimetri mai inalta...
*


icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 14 Jan 2008, 21:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




In principiu se poate mări garda la sol, la fel după cum se poate face ABSOLUT ORICE modificare vrei la solenza (cred ca deja ai văzut asta pe forum). Dar dacă nu te superi:

1. Cum adică te iau denivelările prin surprindere? Dar cu ce viteza "terestră" mergi frate? Si unde te uiți?
2. Dacă ai sa compari garda la sol de la solenza cu cea a altor mașini ai să vezi ca solenza e una dintre cele mai înalte mașini. ( Doar daca nu vrei sa o faci Jeep). Adică dacă tu lovești burta la solenza, pai ăla cu A6 ce face pe un drum forestier?

Sper să nu te superi ca te-am întrebat astea, dar eu am permis de 20 de ani si am mers prin Romania pe toate tipurile de drumuri si crede-mă ca nu am atins nici măcar scutul!
De aceea nu am înțeles cum poți lovi o solenza pe burtă in asemenea hal. As fi interesat de răspunsuri. Mulțumesc frumos.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Jan 2008, 21:26
Post #6


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Te invit la un safari pe Valea Rea, pina la Bindea, pe drumul de la cimpulung la matzau si mai departe pina in valea urmatoare (al carei nume imi scapa), pe drumul care urca pe munte imediat la citiva kilometri dupa ce treci de barajul de pe vilsan, si ai sa vezi unde dai cu burta de pamint. Drum forestier nu inseamna drumul prin padurea baneasa, ci drumuri strict de exploatare, pe care, in principiu, particularii nici nu au ce cauta. Santurile, bolovanii, sleaurile, dimburile si mocirlele de pe ele vor solicita chiar si un isuzu trooper.
Daca iti place sa mergi "pe munte" si nu "la munte", ai nevoie de o garda la sol macar cu vreo doua degete mai inalta decit e la solenza.

This post has been edited by corbex: 14 Jan 2008, 21:29


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 15 Jan 2008, 00:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




Mersi Corbex. Asta nu înțelesesem exact. Nu știam despre ce drumuri e vorba si nici dacă vrea sa o transforme într-un Isuzu Trooper. În acest caz ar fi ceva mai util să încerce să o transforme într-o solenza monster truck.

Acum serios vorbind, ce să cauți cu o mașină ca solenza pe drumurile alea? Ca să vedem ca o putem lovi pe burta? Asa putem sa o chinuim si in oras, ca avem destule gropi, santuri laterale, borduri înalte, guri de canalizări, nu trebuie sa ajungem până în văgăunile alea.

Dar cred ca omul vroia alte raspunsuri in acest topic si nu despre provocări extreme si încercări limită ale mașinii.

Oricum, imi cer scuze ca am intervenit. Eu țin foarte mult la Solenza mea (am 18.000 Km cu ea) si nu merg decât pe asfalt cu ea (încerc să evit si liniile de tramvai) iar acum cu zăpezile si ghețurile astea enorme din Constanța nici nu am mișcat-o, mă duc cu autobuzul la servici. De aceea mi-am spus aceasta părere. Dar știu ca nu toată lumea ține la mașini ca mine. În speranța că m-ai înțeles și nu te-ai supărat pentru micile glume, te salut.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psych0
post 15 Jan 2008, 08:39
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 5 October 07




claudiu ... cum sa o lasi acasa mah .. ca se circula bine in constanta .. iti place sa mergi inghesuit in ratc ..?!?! sa-mi aduci aminte cand e o intalnire la cta .. la prima la care o sa vin si eu sa-ti povestesc ce am patit cu ratc-u

@ trofin normal se poate marii garda la sol cu niste inaltatoare de cauciuc .. cum se puneau peberline da nu stiu daca se fac ptr solenza si o mai ridici .. sau cu niste bucati de cauciuc care se pun intre spirele de la arc si nu le lasa sa se comprime .. nu-mi vine acum numele .. dar va afecta in minus tinuta de drum ... gandeste.te ca scrii cu un creion si-l tii din pozitia noramala .. aproape de varf .. ia incearca sa scrii cu el tinandu-l de guma sa vedem daca poti ....

nu inteleg cum dai cu burta de asfalt cu e a.. eu am taiat din arcuri si u am probleme cu ea ..bine .. am probleme cand ma sui pe borduri .. etc .. dar nu inteleg .. cand vezi o caramida pe mijlocul drumului o ocolesti .. nu treci peste ea sperand sa nu o atingi .. si zicea cineva mai sus .. solenza e destul de inalta fata de unele masini...


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 15 Jan 2008, 12:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




este o chestie destul de ciudata...chiar daca pare destul de inalta cand a fost zapada si eu atingeam usor cu scutul , chiar daca nu mi se parea foarte mare stratul de zapada..

cand au loc intalniri in Constanta?


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psych0
post 15 Jan 2008, 20:20
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 5 October 07




pai e sio normal sa atungi cu scutu ... poate doar daca ai jeep sa nu atingi .. io am atins si cu solenza si cu cielo si cu ford ... cu Niva de eczemplu taica-miu nu atinge biggrin.gif ...

cat despre intalniri urmareste si tu

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...view=getnewpost


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 16 Jan 2008, 11:13
Post #11


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Daca mergi mai incet, nu atingi denivelarile.
Eu am spart scutul la un golf 4 (inalt) intr-un loc in care cu pejo 206 nu aveam probleme...de loc, si acesta e jos...
La Skoda, am pachet de drumuri grele, adica scut otel si garda inaltata cu 2cm, insa asta inseamna articulatii mai solide, ceva bucse mai bune...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jan 2008, 15:13
Post #12


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Claudiu draga, normal ca nu m-am suparat ! Fiecare cu filozofia lui de viata.
Nu e vorba de o intrecere cine-si face mai repede zob masina pe drumuri proaste, dar exista locuri unde ai vrea sa te duci si nu poti ajunge decit pe astfel de drumuri. Asa ca, fie iti iei masina si o pui la munca, fie iti iei gindul. Eu prefer prima alternativa, deoarece gindesc ca noi stapinim lucrurile si nu ele pe noi.
Altminteri, de teama sa nu se strice, am incepe sa ne menajam si nevasta... radmasa.gif

This post has been edited by corbex: 16 Jan 2008, 15:14


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 16 Jan 2008, 22:04
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




Corbex, păi tocmai asta e diferența între o mașina si o femeie: o femeie cu cât o menajezi mai mult cu atât riști să devină o stricată. La mașini e exact pe dos! Cum de nu stiai


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:03
Forum Renault