DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Contact, Cheie contact - fum

scc_ghost
post 8 Sep 2007, 09:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 September 07




Am si eu o mica problema si nelamurire!
Pana ieri, in timp ce mergeam mi se incalzea contactul (cheia) uneori!
Ieri, mi-a iesit fum din el; l-am schimbat si pana acum vad ca merge!
Intamplarea a fost urmatoarea: mergeam pe sosea si dintr-o data mi s-au aprins becurile la bord, cele rosi de la ulei, benzina, apa, baterie (era ca si cand as fi pus contactil), dar motorul mergea intr-una si nu mai puteam sa misc cheia in butuc si pe langa cheie iesea fum; apoi am scos borna de la baterie si a incetat sa mai iasa fum!
As dori sa imi spuna si mie cineva daca stie care este cauza; si daca acest incident mi-a mai afectat si alte circuite sau cabluri prin bord; si ce tre sa verific sau sa fac!

10x


--------------------
dacia berlina an 1999, verisunea 1310 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Sep 2007, 09:29
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca a scos fum inseamna ca intensitatea care a trecut prin contact a fost mare, deci cel mai probabil a fost(este inca) un scurtcircuit sub bord

este posibil sa fie afectat firul prin care a trecut intensitate mare si cablajele la care este reglat. cel mai bine, cheama un electrician sa verifice, sa nu ai surpriza si sa izbucneasca un incendiu

This post has been edited by cristitranca: 8 Sep 2007, 09:31


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 8 Sep 2007, 10:24
Post #3


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




este posibil sa se fi dus si partea electrica a contactlui, la mine a scos o data fum si cand am incercat sa o mai pornesc i-am 5 sec si abia abia a luat-o.Am schimbat partea electrica a contactului si s-a rezolvat problema.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 9 Sep 2007, 20:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




incerca cu un alt contact si vezi daca se mai intampla


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 9 Sep 2007, 20:43
Post #5


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Am patit si eu acelasi lucru ,si treaba a fost din contact nu mia afectat nimic.
Am pus contact nou si merge bine.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2007, 06:55
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si al meu se incalzea cateodata...am pus contact de Logan si nu mai am nici o problema.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Sep 2007, 10:32
Post #7


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




siguranta mai mare decat trebuie nedumerire.gif ca daca e prea mare ajunge prea mult curent si in timp relativ scurt iti apar probleme de genul asta... asa a patit un amic cu o berlina pe injectie ce a avut probleme la sigurante si un mecanic de mecanic ia schimbat sigurantele asa dupa ureche sau mai bine spus cum credea el si ia pus una de 20 in loc de una 15 cat ii trebuia lui conform schemei de la producator si pana sa ajunga acasa ii sau ars in cateva secunde absolut toate beculetele de pe bord.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 10 Sep 2007, 11:26
Post #8


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(tester @ 10 Sep 2007, 10:32)
siguranta mai mare decat trebuie  nedumerire.gif  ca daca e prea mare ajunge prea mult curent si in timp relativ scurt iti apar probleme de genul asta... asa a patit un amic cu o berlina pe injectie ce a avut probleme la sigurante si un mecanic de mecanic ia schimbat sigurantele asa dupa ureche sau mai bine spus cum credea el si ia pus una de 20 in loc de una 15 cat ii trebuia lui conform schemei de la producator si pana sa ajunga acasa ii sau ars in cateva secunde absolut toate beculetele de pe bord.
*



radmasa.gif


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 10 Sep 2007, 13:39
Post #9


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Io aveam sigurantle originale pe masina cand mi sa intamplat faza cu contactu.
Acum mi-am pus tablou de sigurante ,cu sigurante tip super nova(ca alea originale ma easperasera,se miscau) si acum am sigurante si de 30 A si nu am nici o problema.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Sep 2007, 23:11
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Siguranta e pentru a proteja instalatia la nevaoie (scurtcircuir) nu pentru a delimita curentul printr-un consumator. Ca s-au ars becurile , nu e vina mecanicului,ci a alternatorului,sau a bornelor slabe pe baterie, care daca sar sau intrerup contactul cu acumulatorul in timp ce motorul e turat, alternatorul baga si 70 de volti. Nu turati motorul, in timp ce desfaceti bornele (ex. daca ati pornit cu bateria altcuiva, si trebuie schimbata cu motorul mergand) ca veti arde toti consumatorii nici( becuri de bord, relee electronice etc.) .
Poti sa pui o siguranta si de 100 de amperi, dar la un scurt, se va arde cel care suporta curentul cel mai mic, adica firul. Siguranta nu e un furtun care, cu cat e mai gros, cu atat trece mai mult.In electrotehnica 1+1 nu fac 2.
Becurile s-au ars ca a crescut tensiunea, deci curentul scade pentru aceeasi putere data.
Contactul s-a ars datorita pierderii de curent( contact inperfect) si n-are cum sa afecteze si altceva.


16 Sep 2007, 23:13:
Scuzati erorile la scris.Oboseala, lipsa de timp...

This post has been edited by PH-06-BOA: 16 Sep 2007, 23:13


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Sep 2007, 23:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pentru linistea voastra va spun ca sa cunoasteti ca alimentarea bobinei de inductie si releului regulator (incarcare)se alimenteaza direct din contact ,NU TRECE PRIN NICI O SIGURANTA


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 17 Sep 2007, 08:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




argon spune-mi un pret pt contactul de logan...se potriveste perfect ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Sep 2007, 08:24
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




40 ron in Vitan, trebuie data o gaura in carcasa unde intra butucul, pentru ca sistemul de blocare(pintenul) e mai jos, in rest surubul merge la fix.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 07:07
Forum Renault