Imbunatatiri personale, Necesare !!!
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri personale, Necesare !!!
silvestru74 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 08092007237_1.jpg ( Size: 325.91k ) Number of downloads: 1287 08092007237_1a.jpg ( Size: 282.51k ) Number of downloads: 1243 08092007237_1b.jpg ( Size: 351.81k ) Number of downloads: 1265 08092007237_1c.jpg ( Size: 303.64k ) Number of downloads: 1220 08092007237_1d.jpg ( Size: 355.12k ) Number of downloads: 1481 08092007237_1e.jpg ( Size: 338.52k ) Number of downloads: 894 |
||
--------------------
Dacia Solenza
Solenza 1.4 mpi
2004 clima
- B-00-000
|
|||
Iuliutz |
![]()
Post
#2
|
![]() No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia ![]() |
Treaba cu ledul verde.....ar trebui sa se aprinda cand nu porneste la timp electroventilatorul, Parerea mea!
In rest e super. Sunt convins ca mai multi o sa iti urmeze exemplul. Cat te-a costat ansamblul pentru ulei? de unde l-ai luat? This post has been edited by Iuliutz: 9 Sep 2007, 12:08 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Eu nu m-as baza doar pe faptul ca porneste electroventilatorul. De exemplu daca se blocheaza termostatul pe inchis electroventilatorul porneste ,dar motorul tot fierbe putin..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Te rog detaliaza treaba cu presiunea de ulei!
Poti pune o poza cu senzorul si cotele lui? Daca tot ti-ai pus LED pt electroventilator, ai putea sa montezi si un buton cu care sa-l pornesti cand ai nevoie in caz de urgenta, ce zici? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
zanga |
![]()
Post
#5
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Pune te rog o poza si cu manoetrul ala in functiune...
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
deconectat |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Legat de ledul verde: tu nu auzi cand porneste GMV-ul? E chiar asa silentios?
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
silvestru74 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 07 ![]() |
Asa cum uni lucreaza la aspectul exterior si fac asta ptentru ca le place ca sa arate mai "bengoasa" masina, eu unul prefer sa am cativa martori in plus.
Nu gasesc ceva rau in ati pune un control in plus. Am facut topicul pentru cei care vor sa-si faca si ei modificarea .......pentru ceilalti "maestrii " .......... calde salutari 9 Sep 2007, 20:38: O sa incerc sa fac cateva poze pentru cei interesati, dar seara pentru ca se vede mai bine. 9 Sep 2007, 20:44: driverx - am si posibilitatea sa pornesc GMV-ul in caz ca se duce contactul bimetalic - tu nu ti-ai umblat deloc la masina ? This post has been edited by silvestru74: 9 Sep 2007, 20:44 |
--------------------
Dacia Solenza
Solenza 1.4 mpi
2004 clima
- B-00-000
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(silvestru74 @ 9 Sep 2007, 21:36) - am si posibilitatea sa pornesc GMV-ul in caz ca se duce contactul bimetalic La care contact bimetalic te referi? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(silvestru74 @ 9 Sep 2007, 11:57) Cautand pe forum am gasit o gramada de "tuningareli" (unele necesare, altele nu) .... deh fiecare cu parerea lui ....... eu unul am facut urmatoarele : - am pus un LED rosu care se aprinde atunci cand pun frana - se aprinde in paralel cu STOPUL de frana, asta ptr ca o data a iesit papucul din contact si era sa intre unul in mine - LED verde care se aprinde atunci cand se declanseaza Electroventilatorul - unui prieten nu i sa declansat si i sa ars garnitura de chiuloasa - manometru ulei - indica presiunea in instalatie si implicit atunci cand schimbi un ulei si este PROST poti vedea acest lucru si il poti schimba fara sa afectezi motorul si implicit buzunarul cam atat si cred ca e destul o zi buna tuturor ![]() 1. e ok dar te poti uita in oglinda interioara , mai ales seara si vei vedea reflexia stopului din interior ! Eu nu am avut nici o data probleme cu acel papuc la SLZ , ci doar o data la vechea berlina cand l-am agatat cu o gheata iarna . In rest mi se pare de lauda faptul ca ai reusit sa faci acel montaj si sper ca nu te-ai complicat prea mult cu el . 2. Daca nu se declanseaza electroventilatorul vezi ca iti creste temperatura la apa !!! si se mai aprinde si un beculet la bord ! 3. Manometrul este fain , dar personal nu as face modificarile pe care le-ai facut tu ! Daca uleiul este f prost sau daca exista scurgeri si ramai cu presiune f mica la ulei la fel ai un beculet care se aprinde si care indica presiune sub normal la ulei ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
silvestru74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 07 ![]() |
Mii de scuze pentru
- marius80_eugen - am cumparat masina de o luna si nu stiam aceste lucruri, dar peomit sa citesc cartea tehnica pe care tocmai am pus mana - klaus - este vorba despre senzorul de temperatura in interiorul caruia se afla un contact bimetalic care declanseaza GMV-ul la temperatura inscrisa pe el In rest va doresc tuturor o seara excelenta APROPOS.... este normal ca presiunea uleiului cand este cald sa fie la 1.8-1.9 ???? (a se vedea poza) oricum trebuie sa ma documentez CU MULTUMIRI ![]() 10 Sep 2007, 19:38: valentin.dumitran Legat de ledul verde: tu nu auzi cand porneste GMV-ul? E chiar asa silentios? Daca la tine se aude la mine NU, sau o sa incerc sa dau jos izolatia si sa deschid geamurile ca sa aud cand porneste...... oricum merita incercat This post has been edited by silvestru74: 10 Sep 2007, 19:38 Attached thumbnail(s) 10092007243.jpg ( Size: 358.09k ) Number of downloads: 877 |
--------------------
Dacia Solenza
Solenza 1.4 mpi
2004 clima
- B-00-000
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
silvestru74, de la DSN incoace nu exista contactor bimetalic.
Pornirea ventilatorului (pe ambele viteze) este facuta de uce injectie, prin intermediul unui releu, atunci cand temperatura agentului este peste o anumit valoare. Senzorul de temperatura este un fel de termorezistor, nu de contactor bimetalic. El zice tot timpul temperatura agentului de racire (variaza rezistenta cu temepratura), nu are doar pozitia deschis/inchis. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie sa scada sub 1.8 ! De altfel nu iti dai seama de calitatea uleiului dupa presiunea de ulei ! Uleiurile sintetice au proprietatea de a-si pastra calitatile mult timp , pe o plaja mai mare de temperatura , deci poti avea presiune mai mica decat la un ulei mineral cand este rece motorul , dar si putin mai mare decat la cel mineral cand este cald .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
silvestru74 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 07 ![]() |
Va multumesc pentru lamuriri
![]() Adevarati profesionisti klaus si marius80_eugen Va multumesc domnilor |
--------------------
Dacia Solenza
Solenza 1.4 mpi
2004 clima
- B-00-000
|
|
Aladin2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 05 From: Bucuresti-Romania ![]() |
Sincer eu cunosc anumiti oameni care vroiau sa isi puna buzzer la : benzina , apa , ulei , alte pericole si alte beculete de avertizare:))) !
hai sa ne luam masini sa nu ne mai muncim cu cazanele astea! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Rapsodie
- SECRET
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Haide frate , dai tu banu' , ca eu conduc orice peste 75 CP cum vrei tu !
![]() P.S. Esti pe topicul de imbunatatiri la Solenza si nu inteleg oare ce cauti aici daca nu crezi ca se merita sa faci vre-o imbunatatire "cazanului" . Multi incerca sa faca multe modificari , muncesc mult , investesc multi bani , timp , nervi si acum bagi si tu un post ca ... daca tot va dau banii afara din casa luati-va "masini" nu "cazane" . Si ca sa fiu in ton cu tine , de unde papaganu lu' bunica vrei sa iau si banii ca sa iau o masina peste 12.000 euro ? Sau nu conteaza ce masina , cat timp nu e DACIA ( Daca Ai Cap I-ati Alta ) e mai buna ? Sau probabil ca esti adeptul masinilor stock si atunci chiar nu iti recomand sa te apuci de tuning si modificari ! DACA ai fi citit la topicurile de probleme si pe alte forumuri si ai fi facut o comparatie , ai fi ajuns la concluzia ca Solenza este o masina fiabila si pentru raportul pret/fiabilitate in segmentul ei de piata se situeaza f bine . Apoi prin targ , prin anunturi daca ai citi ai observa ca la ora actuala inca este cea mai bine cotata masina romaneasca , care inca este la cautare si care si-a pastrat un pret destul de bun de-a lungul anilor . Loganul NU se va bucura de o asemenea cautare nici in visele lui cele mai "umezi" si de asta este si plin targul de ele si de oameni care si-au dat seama cam tarziu ca nu-si merita banii si nu au facut o alegere buna . Despre "masini" mai vorbim poate la anul dupa scoaterea taxei , cand poate vor incepe sa scada preturile la masinile aduse din afara ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
tarzy |
![]()
Post
#16
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 19 Sep 2007, 23:51) .......... Loganul NU se va bucura de o asemenea cautare nici in visele lui cele mai "umezi" si de asta este si plin targul de ele si de oameni care si-au dat seama cam tarziu ca nu-si merita banii si nu au facut o alegere buna . Despre "masini" mai vorbim poate la anul dupa scoaterea taxei , cand poate vor incepe sa scada preturile la masinile aduse din afara ... deja devine penibila situatia asta ./.... SLZ vs Logan poate ca tu de aia ti-ai cumpareat masina ... ca sa faci super afacere la revanzare dar .... nu toata lumea e la fel ca tine despre scoatetrea taxei ... imi pare rau sa te dezamagesc dar ... te cam "umectezi" degeaba |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
alessandro |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 July 07 ![]() |
[attachmentid=16275935] This post has been edited by alessandro: 19 Oct 2007, 19:17 |
--------------------
25 X
P
L
|
|
corbex |
![]()
Post
#18
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cred ca manometrul de ulei e o completare necesara, becul de alarma se aprinde cind presiunea e deja prea mica, chiar daca nu e zero. Becul pentru avertizare temperatura apa este si el foarte util, cu conditia sa se aprinda la timp si sa fie suficient de stralucitor incit sa-ti atraga atentia. Chiar daca ai indicator de temperatura apa, nu stai mereu cu ochii pe el, mai ales in trafic dificil sau pe drumuri dificile, cind, de regula, apat problemele de supraincalzire. Cel de stop pe frina ar putea deveni deranjant, la un moment dat, mai ales noaptea.
Dar e clar, cu cit poti supraveghea mai multi parametri, cu atit mai bine! In principiu, presiunea uleiului la relanti trebuie sa fie in jur de 2. Daca scade sub 1.8, schimba uleiul, iar daca nu e destul de vechi, atunci schimba si marca de ulei. This post has been edited by corbex: 14 Jan 2008, 20:28 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:32 |