pornire grea
![]() ![]() ![]() |
pornire grea
Famke |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 September 07 From: Reghin ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kangoo
1999 1,4
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
poti sa ii dai cu mana la pompa de 4-5 ori inainte sa o pornesti..
|
--------------------
x
y
2009
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ai duse supapele din pompa de benzina.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce legatura are pompa de benzina , cu carburatorul, cand e oprita ?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ATM |
![]()
Post
#5
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Io zic s-o luam metodic. Cand , dupa o stationare mai lunga, benzina se duce inapoi in rezervor si eu stiam ca e o problema de pastilele pompei de benzina/trage aer fals sau ceva, ca altfel n-are cum sa se intoarca inapoi lichidul in rezervor, daca circuitul e etans.
Pe de alta parte, lichidul nu se mai intoarce inapoi din camera de nivel constant in rezervor, pentru ca totusi camera aia e separata oarecum de restul traseului, fiind in fond un fel de mini-rezervor. Daca benzina dispare de acolo, inseamna ca etanseitatea camerei/carburatorului este afectata (adica,posibil scurgeri de benzina din CNC pe talpa carburatorului printr-un ceva asemanator unui cui, care se misca in acceleratie dar nu stiu exact ce face, aflat dedesubtul CNC). Si mie unul imi merge benzina inapoi in rezervor de pe conducta. Pe timpul noptii, nu mai ramane aproape deloc benzina in filtrul orizontal sau pe furtunul de cauciuc. Dar isi pastreaza in CNC, bine izolat, si are benzina cat de-o pornire, apoi isi face singura tiraj din pompa. Deci concluzie, vezi pe unde curge benzina pe la CNC dupa ce opresti motorul (io tot cred ca pe la fundul carburatorului iti pica putin cate putin ) si izoleaza zona. This post has been edited by ATM: 9 Sep 2007, 19:03 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dupa o stationare mai lunga inainte de pornire da-i 2-3 pedale ...la mine asa merge
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu am avut o perioada o dacie de servici cu aceeasi problema.
Am desfacut pompa si avea la supape adunata mizerie. Am curatat zona si s-a rezolvat. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Famke |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 September 07 From: Reghin ![]() |
$$ilvviu s-ar putea sa ai dreptate.Nu am avut timp sa demontez pompa de benzina dar banuesc ca ceva nu e in regula cu ea deoarece arunca benzina pe gaurile laterale ale filtrului de benzina din pompa.Se poate repara pompa sau mai bine e sa cumpar una noua?
|
--------------------
Renault
Kangoo
1999 1,4
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Se repara.
Dar mai intai trebuie desfacuta si identificata problema. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Benzina nu se poate intoarce nicicum din carburator in pompa, indiferent de starea supapelor pompei. Ai un por pe undeva prin cnc, canalizatii, etc. Poti lua corpul carb. in casa, il sufli bine (il usuci), il pui pe un ziar si torni benzina in cnc cat sa acopere cu 2mm jicloarele. Poti observa in timp pe unde curge. Remediul: schimbarea!
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai ales daca-i nivelul mic , dupa un timp mai lung si calduros, se evapora toata benzina. Solutia este ca, la primele rotatii ale motorului, pompa sa completeze lipsa benzinei, adica sa nu se dezamorseze.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
RMS |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Ca sa nu mai deschid un topic, am si eu o intrebare.
Dacie, 1998, carburatie, la pornirea "de la cheie" dadea semne de baterie gata. Pun contactul, imping de tija starterului (sau bendix care din ele e mai corect), surubul ala de deasupra electromotorului, si motorul porneste ca si la sfert de cheie. Il las un pic sa se incarce bateria, porneste "la sfert de cheie" fara probleme. Dupa asta, mai incerc sa-l pornesc iar de la surub/tija dar nu schiteaza nici un gest cum ca ar vrea, desi la cheie merge perfect. Intrebarea e de ce? De ce vrea la cheie si "la surub" nu face nimic? Care ar fi explicatia faptului? |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 13:15 |