INTRERUPERI IN TURATIE
![]() ![]() ![]() |
INTRERUPERI IN TURATIE
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Poa' sa fie carburatorul nou, eu am patit acelasi lucru tot cu un carburator nou, poate n-avea nici macar mia de kilometri. Desfaci conducta care vine de la filtrul de aer, turezi frumos masina si faci cu palma cateva miscari pe carburator. O sa simti ca-ti trage mana, si motorul da sa se opreasca, atunci o ridici. Mi-e greu sa-ti explic, insa orice posesor de Dacie stie. Apoi curata si jiclorul de relanti, eu de fiecare data cand am facut smecheria asta cu palma am ajuns sa am motorul stabil in ture dar sa moara la relanti. Mie gunoaiele mi-au ajuns in acel jiclor, deci iti sugerez dupa treaba asta sa-l cureti si p-ala preventiv.
Asta daca n-ai incercat deja de la inceput si ai considerat ca nu merita mentionat. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
merci de sfat am incercat asta,si asta si sprayul minune,dar nu cred ca e de la carb,prea e stabil la relanti.Si oricum pare din aprindere,doar ca nu stiu ce anume!
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
poti sa ai gunoi in carburator si sa nu afecteze jiglorul de relanti ci doar pe cel principal
fisele le-ai schimbat? la buji te-ai uitat? |
--------------------
x
y
2009
|
|
ceaki |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
mai uita-te o data la platini si vezi daca nu-s puscate. eventual schimba condensatorul.poate vreo bujie nu lucra tot timpul sau nu da scanteia intre electrozi.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
platina am schimbat-o dupa cum am spus si la inceput,fisele sunt noi si bune(verificate),bujiile la fel.La condensator nu m-am gandit,chiar poate sa aiba un asemenea efect?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Vezi si capacul de delcou, dar, din ce spui, e foarte posibil sa ai un gunoi in carburator.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca este carburatorul din urmatorul motiv:daca ar fi din carburator ar intrerupe in sarcina la o anumita apasare a pedalei(un anumit debit de benzina).Dar daca sunt de exemplu in viteza a 3-a la 1200 de ture,pot apasa pedala la maxim pana ajunge la 2500-3000,cand incep problemele.Daca era din carburator,s-ar fi innecat ,la mine se intrerupe.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Merced |
![]()
Post
#9
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai eu zic ca e chiar posibil sa fie carburatorul infundat cu ceva mai mare si metalic, mai ales pentru ca e nou. Mie dupa ce mi l-a schimbat in service, mecanicu mi-a zis sa nu ma duc prea departe de oras ca fiind nou poate sa aiba span in el, sa se infunde si sa raman cu masina in drum.
Macar de curiozitate, nu mai ai carburatorul vechi? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
cum ziceam ,nu este carburatorul,din explicatia de mai sus rezulta asta,oricum ca sa nu zic prostii am pus si carb vechi(care numai statea la relanti) si face exact la fel(doar ca nu sta evident la relanti).
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Posibil de la pompa de benzina ,sa prinda aer fals pe la clopot ,sa nu etanseze,sau sa ai vreo conducta infundata ,sa mearga bine si apoi cand accelerezi pompa avand mai mult debit sa antreneze gunoiul de pe conducta(e),oricum zic eu merita sda verifici si sa incerci sa atasezi pompa de mana la tur si retur si sa vezi daca apare vreo imbunatatire,chiar si o spalare a pompei nu ar strica ,bafta !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca e de la pompa,daca era de la pompa,s-ar fi innecat cand acceleram,nu se intampla asta .Ce am scris mai sus(motivul pt care nu e carb de vina) e valabil si pt pomp,daca era pompa si acceleram cu pedala la fund in a 4-a s-ar fi innecat instantaneu,se intrerupe doar la 2500 de ture,pana ajunge acolo oricat as apasa pe acceleratie nu are nimic.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
tabek |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu cred ca ai o problema la alimentarea cu benzina. Daca zici ca face la fel cu 2 carburatoare, verifica turul si returul de la rezervor la pompa, sa nu fie partial infundat, sufla cu o pompa si vezi cum e. Eventual mai verifica si pompa...
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
update ca vad ca nu se ajunge nicaieri cu discutia:
este o problema de aprindere,ceea ce inseamna: -nu este de vina carburatorul -nu este de vina pompa de benzina -nu este de vina platina(verificata) -nu este de vina capacul delco(verificat cu altul) -probabil ca nu sunt de vina nici bujiile si fisele(sunt relativ noi,o sa fac testul inlocuindu-le cu cele vechi) Intrebarea mea este ce poate sa cauzeze asta?delcoul,daca da ce anume din el;bobina daca da ce se poate face;altceva care nu imi trece mie prin minte |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Am mai scris de curand pe undeva cum se verifica bobina. Tii fisa centrala scoasa din delcou la vreo 1,5-2 cm de masa si deschizi/inchizi cu un plastic platina. Daca scanteia nu este groasa si albastra cu irizari rosiatice, probabil bobina e defecta. Scanteia trebuie sa sara celputin 1,5 cm. Poate fi si condensatorul, dar acesta se elimina usor din calcul inlocuindu-l cu cel de rezerva (presupun ca toata lumea are in portbagaj un cond de rezerva, nu?)
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
tabek |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Daca esti asa de sigur ca-i problema de aprindere, verifica daca ajunge scanteia la fiecare bujie, vezi daca merge in 4 bujii...
La delco, verifici daca mai ai arcurile de la avansul centrifugal la locul lor. Eventual imprumuti de la cineva o bobina si vezi daca mai face. Zici ca de la platina nu-i, de la fise nu-i, de la bujii nu-i...verifica ce am mai scris eu aici si daca tot nu merge poti sa fii sigur ca nu-i o problema de aprindere (de altfel eu nu inteleg de ce esti atat de sigur de asta), l.e.: schimba si condensatorul, costa 2,5 lei This post has been edited by tabek: 12 Sep 2007, 13:13 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
PaulT |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica bobina.Dar dupa ce inlocuiesti totusi si condensatorul.Oricum,e sigur din aprindere,si daca ai verificat tot ce ai enumerat,astea doua au ramas.Eu inclin sa cred ca e bobina.Bafta.
L.E.Cel mai bine pune-i o aprindere electronica.Nu e scumpa,si scapi de condensator,nu mai ai probleme cu platinile,si merge si mult mai bine. This post has been edited by PaulT: 12 Sep 2007, 15:03 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Porneste masina noaptea la intuneric si uitate la motor.Se pare ca a cedat o bujie,invelisul izilator este fisurat.Eu am patit asta dupa cam 2000 km dupa ce am schimbat bujiile.Am pus una veche in locul celei defecte si fenomenul a disparut.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
deci am fost la mecanic sa ma programez si pe drum am luat si bobina/condensator.Am pus condensatorul-nici o schimbare.Am pus bobina-rasu de pe lume-nu porneste masina.Am pus bobina veche,porneste.Concluzie=am nimerit o bobina defecta.O dau inapoi poimine cand merg la mecanic(e langa magazin).Cum funtoineaza totusi bobina asta,ca eu stiam ca daca se defecteaza se defecteaza de tot,nu doar la turatii mari?
p.s. am pus bujiile vechi si fisele vechi-nu e deacolo. This post has been edited by kalyyyyyy: 12 Sep 2007, 15:35 |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
PaulT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e obligatoriu sa nu mai mearga deloc.Si eu am patit cam ce ai patit si tu.Si am schimbat la bujii,platini,etc..La bobina nu m-am gandit ca avea cam 1 luna.Si tu ai avut ghinion cu ea.Sper sa ti-o schimbe.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
De obicei o bobina bolnava se incalzeste mai mult decat trebuie. Un paleativ, ca sa poti ajunge in zone locuite: o carpa inmuiata in apa rece pe ea. Mare ghinion sa cumperi o bobina bulita
![]() Attached thumbnail(s) Pag.82_83.jpg ( Size: 449.77k ) Number of downloads: 127 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
geopsi |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
tot asa am patit. schimba bujiile.
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat problema:era bobina.Se poate inchide si multumesc pentru ajutor!
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#24
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Si am patit o problema asemanatoare, cam de vreo 2 saptamani, se intrerupe in sarcina sub 2000 rpm.
Am schimbat si eu ca tot omu` platina, capac delcou, fise, bujiile sunt cumparate in iunie, si au o culoare rosie ( cum ar trebuie sa fie de fapt ), toate sunt la fel, parca le-as fi scos de la acelasi cilindru ![]() Problema a aparut de cand am desfacut carburatorul sa-l curat, preventiv pentru ca vin frigurile, si n-as vrea sa ma trezesc la minus *grade reparand la ea. Am tot cautat defectul, dar nu prea il gaseam, pana la urma m-am gandit ca poate trage aer fals, si i-am schimbat garniturile de la carburator dar degeaba. Am pornit motorul si la relanti, am astupat cu mana teava carburatorului, in mod normal fara aer ar trebui sa se opreasca imediat, insa la mine mai facea cateva turatii "trase de par" si apoi se oprea. Era clar pentru mine, tragea aer fals pe la flansa carburatorului. Am cumparat gasket, am pus, am pornit, la rece se intrerupea dar nu ca inainte. La cald nu mai face, decat in anumite situati, sunt sigur ca tot mai trage aer fals. Talpa carburatorului, flansa adica, este ovalizata, ce-mi reconmandati, sa cumpar alt corp inferior sau sa mai incerc sa etansez cu gasket? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#25
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine de vreo 2 saptamani se intampla la fel.Sub 2000 de rpm "da in nas"(ca si cum ar fii motorul rece si vrei sa pleci repede).La aprindere nu am nici o problema mai mult sigur este de la carburator ,dar nu stiu de la ce.Am curatat toate toate jicloarele dar nimic.Care ar fii problema?
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Paca |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
reglat avans ceva ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:10 |