Benzina necorespunzatoare
![]() ![]() ![]() |
Benzina necorespunzatoare
mr4 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|||
andrei_2006 |
![]()
Post
#2
|
![]() Loganist Group: Members Posts: 737 Joined: 21 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Din contra, cu benzina cu cifra octanica de 98 ar trebui sa mearga mai bine, nu mai prost. S-ar putea sa fi fost apa in benzina, daca sta la relanti, trepideaza masina? Sau se aprinde ledul din bord pentru catalizator (OBD de fapt)?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus
|
|
mr4 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Masina nu trepideaza, sta bine mersi la relanti, nu am probleme de alt gen cu ea. Singura problema este ca trage mult mai greu decat cu benzina de 95.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
Reed |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
parpanel |
![]()
Post
#5
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Nu mai pune 99+ ca e diluant curat si arde tot.
Eu am ajuns in service din cauza asta cu bujii arse. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
mr4 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Da, dar nu am avut atunci alta benzina decat 99+. Folosesc tot timpul numai 95 de la Petrom care merge fara probleme. Acum ce sa fac...o scot (daca se poate scoate) sau o las pana o termin. Mai am vreo 8-9 litri.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
C@talin |
![]()
Post
#7
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
baga de 95 peste,o sa-si revina
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
mr4 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 16 July 07 ![]() |
Exista vreo problema daca le amestec?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4 MPI Laureate
|
|
horry_bv |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 February 07 ![]() |
nu
pune linistit de 95 peste... si dupa vreo 10-20 de km o sa-si revina ![]() |
--------------------
vw, dacia
golf, lgn
1990, 2006
- XX-XX-XXX a friend with weed is a friend indeed
|
|
530d |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 12 April 07 ![]() |
Am avut si eu probleme cu benzina proasta. Eu de obicei folosesc benzina 95 fara plumb (1.4 mpi) de la mol dar cand am mers la ITP masina nu a vrut sa treaca testul de poluare. Am ramas uimit ca dupa revizia de 30000 de km (schimbat bujii, filtru de aer,...) cum depaseste normele. Omul de la ITP m-a intrebat daca folosesc benzina de la mol sau lukoil ca atuncea catalizatorul e infundat. Pana la urma Loganu cu chin si cu vai a trecut testul si eu folosesc numai 99 de la petrom. Masina nu merge mai bine dar consumul e evident mai scazut.
|
--------------------
Skoda
Octavia II
2006
|
|
ProMotor |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 30 November 07 ![]() |
QUOTE(mr4 @ 24 Sep 2007, 16:08) Am facut un drum mai lung in acest weekend. Si la un moment dat am ramas la o liniuta la benzina. Mentionez ca folosesc numai premium 95 fara plumb. La un peco nu am gasit 95 si am pus 99+ fara plumb ca numai de asta aveau. Masina a inceput sa traga mai greu decat trebuie, urca greu in turatii, sunetul motorului s-a modificat. Acum ce sa fac, este vreo problema , sa scot benzina din rezervor ? Daca mai aveai o liniuta, puteai merge suficient cat sa gasesti un Petrom. parerea mea |
--------------------
Dacia
Logan ABS Plus
2007
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#12
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
ProMotor, sunt convins ca toata lumea este de acord cu tine.
Si ? This post has been edited by cristi.r: 30 Nov 2007, 10:13 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
os |
![]()
Post
#13
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnilor,
calitatea principala a unei benzine este rezistenta la detonatii. Aceasta este indicata de "cifra octanica" - si nu altceva. In principiu, un motor Otto _ar putea_ lucra mai bine exploatind o benzina mai rezistenta (cu CO mai mare); spun "ar putea" deoarece de (cele mai) multe ori setarile calculatoarelor (a.k.a. "harti") care controleaza motoarele moderne nu se intind decit o zona redusa in jurul combustibililor recomandati, si mai degraba spre calitate slaba (care risca distrugerea motorului prin de exemplu detonatii). Motoarele in cauza nu-si pot asadar adapta caracteristicile (citeste: folosi setari agresive) pentru a exploata potentialul unei benzine "departe" dincolo de recomandarile fabricantului. Invers nu este nici un pericol, un combustibil cu CO mai mare (adica: mai rezistent la detonatii) ar trebui sa functioneze cel putin la fel de bine ca cel recomandat. Vulgo: daca masina merge mai prost indata dupa realimentare, probabil ca ceva nu-i in regula cu "substanta" alimentata, indiferent ce scrie pe pompa - de exemplu impurificata cu apa/motorina/??? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ampopa |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
QUOTE(os @ 30 Nov 2007, 10:45) Domnilor, calitatea principala a unei benzine este rezistenta la detonatii. Aceasta este indicata de "cifra octanica" - si nu altceva. In principiu, un motor Otto _ar putea_ lucra mai bine exploatind o benzina mai rezistenta (cu CO mai mare); spun "ar putea" deoarece de (cele mai) multe ori setarile calculatoarelor (a.k.a. "harti") care controleaza motoarele moderne nu se intind decit o zona redusa in jurul combustibililor recomandati, si mai degraba spre calitate slaba (care risca distrugerea motorului prin de exemplu detonatii). Motoarele in cauza nu-si pot asadar adapta caracteristicile (citeste: folosi setari agresive) pentru a exploata potentialul unei benzine "departe" dincolo de recomandarile fabricantului. Invers nu este nici un pericol, un combustibil cu CO mai mare (adica: mai rezistent la detonatii) ar trebui sa functioneze cel putin la fel de bine ca cel recomandat. Vulgo: daca masina merge mai prost indata dupa realimentare, probabil ca ceva nu-i in regula cu "substanta" alimentata, indiferent ce scrie pe pompa - de exemplu impurificata cu apa/motorina/??? 105% de acord. Nu cifra octanica a fost problema ci calitatea benzinei. Eu daca bag benzina mai "desteapta" in Jeep simt imediat diferenta (in bine). Dupa toate benzinele (si mai nou motorine) pe care le-am incercat, cele mai bune sunt cele de la OMV, urmate de Rompetrol (efix) - luate de la benzinarii Rompetrol, nu parteneri, si de Petrom. Dar la Petrom depinde de unde alimentezi. Eu, in Bucuresti, alimentez (cand se poate) numai de la Petromul de pe Jiului, cel de la Baneasa sau PetromV-ul de pe Iuliu Maniu. Feriti-va de Petromul de pe centura intre Chitila si Chiajna. Benzina de-acolo poti s-o si bei daca ti-e sete. |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
ProMotor |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 30 November 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan ABS Plus
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:11 |