DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> huruit si vibratii de la 2800 rot/min

coca
post 3 Nov 2004, 14:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Am o problema stresanta:
-zgomot insotit de vibratii pe masura ce turez motorul.
Am schimbat tobele,nu s-a rezolvat nimic.
De la catalizator nu cred ca e pt ca masina are reprize bune.
Scutul nu atinge de motor(am verificat)
A mai patit cineva , pt ca nu stiu ce sa mai fac, iar de "competenta" celor de la service m-am lamurit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 3 Nov 2004, 14:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Ce fel de zgomot ?

Iar vibratiile le simti cand turezi motorul sau cand creste viteza ? Pe loc face la fel ?

Sa nu fie de la prinderea motorului ?

Ce model ai ? Si cati km ?


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 3 Nov 2004, 15:00
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Eu aveam aceleasi vibratii dupa 2500rpm. ERA CATALIZATORUL. Nu conteaza ca are reprize ca si a mea avea. Du-te la garantie, daca mai e in garantie, si sari la gatul lor. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudorica
post 3 Nov 2004, 19:22
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(coca @ 3 Nov 2004, 16:40)
Am o problema stresanta:
-zgomot insotit de vibratii pe masura ce turez motorul.
Am schimbat tobele,nu s-a rezolvat nimic.
De la catalizator nu cred ca e pt ca masina are reprize bune.
Scutul nu atinge de motor(am verificat)
A mai patit cineva , pt ca nu stiu ce sa mai fac, iar de "competenta" celor de la service m-am lamurit.
*




la garantie cu ea . acelasi lucru l-am patit si eu . shi ai grija ca daca nu se vede data pe el tre sa trimita aia un fax la pitesti ca sa primeasca acordul sa ti-l schimbe, eu am facut gura urat de tot shi l-au schimbat in aceeiashi zi
shi vezi ca daca iti cer diferenta faci gura ca nu tre sa platesti nimik
succes


--------------------
Dacia Solenza - B 34 TDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 3 Nov 2004, 22:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Acum poate sa mai fie o chestie: datorita gropilor luate cu scutul, acesta s-a slabit din suruburi si troncanea mai ales pe piattra cubica sau pe denivelari. Am crezut initial ca e de la bucsile de bara stabilizatoare (masina are cam 8200 km si am crezut ca s-au dus) sau de la scutul care atinge catalizatorul.

Am mers la Meridian si s-au uitat, mi-au indreptat scutul, l-au strans la loc in suruburi si m-au trimis acasa. Fara sa platesc nici un ban. Zgomotele au disparut.


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 4 Nov 2004, 09:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Ducu 1 ,spune-mi ce fel de zgomot aveai, cumva unul "infundat"?
masina are 20000 km si e cumparata in iulie 2003
Zgomotele le simt si in mers si pe loc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Nov 2004, 09:47
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Catre userul/userita COCA: daca vrei sa postezi ceva pe acest topic, apesi frumos tasta albastra cu FASTREPLY sau pe cea cu ADDREPLY (ambele aflate in partea dreapta-jos a ecranului) si iti apare o fereastra in care-ti poti scrie textul dorit. Dupa ce scrii tot ce ai pe suflet, apesi tasta bleu Add Reply (aflata sub fereastra respectiva).
Bafta maxima! rolleyes.gif

P.S.: Pentru ceilalti: m-am trezit cu un report pe topicul asta si am banuit ca userul respectiv a vrut sa scrie ceva


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 4 Nov 2004, 13:21
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Nu deci pur si simplu imi intrau in rezonanta tobele dupa 2000rpm.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 5 Nov 2004, 10:19
Post #9


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(Ducu1 @ 4 Nov 2004, 13:21)
Nu deci pur si simplu imi intrau in rezonanta tobele dupa 2000rpm.
*




Mie imi intra in vibratie ceva in spate pana in 2000 rpm. Daca totul e ok in fata in spate un draq loveste toba ca nu se vede nimic. Ma apropii de revizia de 20k si sper sa descurc problema. Nu a ajuns nimeni la 20k sa discutam si de SLZ ceva mai umblate? Poate deschidem un topic ca cel de la 10k. In ce service oare s-ar putea indeplini constiicios toate punctele trecute in cartea de garantii ca sa pleci multumit cu masina de acolo ca s-au rezolvat si micile probleme care de fapt enerveaza cel mai tare?


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 5 Nov 2004, 15:04
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




Si mie imi intra in rezonanta tobele dupa 2000. Am postat mai de mult asta, dar inca nu am reusit sa imi dau seama de la ce. Daca este de la catalizator ar trebui sa ma grabesc ca se aproprie sfarsitul garantiei.


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 11 Nov 2004, 11:15
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Am schimbat toata evacuarea (tobe si catalizator) si tot vibreaza ,nu mai spun de zgomot.
Am mers si fara scut si tot asa face.
M-am enervat si am lasat masina in service sa rezolve problema.
Sunt scirbit de mecanicii astia, nici unul nu e in stare sa dea un diagnostic exact .
Leam spus ca din partea mea pot schimba tot, motor,cutie, tampoane,volan sau ce dracu' mai vor sa schimbe, ca eu nu o mai iau de acolo pina nu-i rezolvata problema.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 11 Nov 2004, 11:26
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Ai schimbat si KAT-UL?


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 11 Nov 2004, 11:31
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Da Ducu1, am schimbat tot pt ca acei mecanici priceputi au decretat ca de acolo provine zgomotul.(aveam mari dubii si le-am si spus-o)
Probabil ca este ceva care intra in rezonanta ,dar pe undeva pe la partea inferioara a motorului, ma enerveaza la culme,mai mult pentru faptul ca nu identific sursa!



This post has been edited by coca: 11 Nov 2004, 11:39


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Nov 2004, 11:37
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Tampoanele de motor si de cutie au fost schimbate ?
Tremuratul intervine intr-o anumita plaja de turatii sau este permanent, indiferent daca masina sta la ralenti sau ruleaza cu o anumita viteza ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 11 Nov 2004, 11:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Tampoanele nu sunt schimbate, poate le schimba acum ,ca v-am spus , masina am lasat-o in service.(le-am sugerat si asta,pe linga tabla aia de protectie a catalizatorului)
Vibratia se simte la orice turatie, in mers sau pe loc, evident mai pregnanta pe masura ce turatia creste iar pe la 3200 rot/min vibreaza puternic


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Nov 2004, 11:52
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(coca @ 11 Nov 2004, 12:43)
Tampoanele nu sunt schimbate, poate le schimba acum ,ca v-am spus , masina am lasat-o in service.(le-am sugerat si asta,pe linga tabla aia de protectie a catalizatorului)
Vibratia se simte la orice turatie, in mers sau pe loc, evident mai pregnanta pe masura ce turatia creste iar pe la 3200 rot/min vibreaza puternic
*


E clar, motorul sau cutia ating in caroserie!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 11 Nov 2004, 12:02
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




Intrebarea e unde ar mai putea sa atinga (in afara de tampoane), avind in vedere ca dedesubt nu atinge nicaieri (am verificat)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Nov 2004, 12:21
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(coca @ 11 Nov 2004, 13:02)
Intrebarea e unde ar mai putea sa atinga (in afara de tampoane), avind in vedere ca dedesubt nu atinge nicaieri (am verificat)
*



Ansamblul motor-cutie sa atinga un pic puntea sau unul din lonjeroane, intr-un loc in care tu n-ai acces cu privirea.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 11 Nov 2004, 12:27
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




nu stiu ,poate ai dreptate.Oricum ,o sa vad daca-i dau astia de cap azi!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICE-M
post 12 Nov 2004, 00:00
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 October 04




QUOTE(coca @ 3 Nov 2004, 14:40)
Am o problema stresanta:
-zgomot insotit de vibratii pe masura ce turez motorul.
Am schimbat tobele,nu s-a rezolvat nimic.
De la catalizator nu cred ca e pt ca masina are reprize bune.
Scutul nu atinge de motor(am verificat)
A mai patit cineva , pt ca nu stiu ce sa mai fac, iar de "competenta" celor de la service m-am lamurit.
*


CATALIZATORUL FARA DISCUTIE


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 12 Nov 2004, 13:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




symbolul meu, care are practic acelasi motor ca pe solenza, are "vajait" aproape imperceptibil numai intr-a 5a, si numai intre 2500 si 2750 rpm. Sub si deasupra intervalului asta toarce absolut normal.

Am fost cu ea la service in garantie de i-am buzuminit de tot pe aia. pana la urma, dupa ce au suit-o pe toate elevatoarele si au studiat-o din absolut toate partile, au venit cu o explicatie - care pare sa fie reala.

Exista ceea ce ei numesc "cureaua de accesorii" - e cureaua care angreneaza alternatorul si AC. pe acolo intra ceva in rezonanta la rotatiile astea - s-au tot gandit sa faca nu stiu ce la intinzator etc. dar pana la urma le-am zis sa-si vada de treaba, mai ales ca masina merge perfect si nu prea stau intr-a 5a intre 2500 si 2750 rpm... iar zgomotul era aproape imperceptibil.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 13 Nov 2004, 22:59
Post #22


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(Ducu1 @ 4 Nov 2004, 14:21)
Nu deci pur si simplu imi intrau in rezonanta tobele dupa 2000rpm.
*


Sa inteleg ca tie ti s-a rezolvat problema cu zgomotele si vibratiile la 2000 rpm prin schimbarea catalizatorului?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 15 Nov 2004, 08:01
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Da, schimbarea lui a dus la disparitia vibratiilor.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 15 Nov 2004, 10:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




rezolvat problema:
dupa ce au schimbat tobele si catalizatorul , a venit un destept si a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile.Concluzia:nu mai vibreaza.
Partea proasta e ca am pierdut o gramada de timp si mi-am facut o caruta de nervi.
Partea buna e ca m-am ales cu toata evacuarea noua(mai ales ca mai are o luna si iese din garantie)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 15 Nov 2004, 12:03
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(coca @ 11 Nov 2004, 12:27)
... a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile.

Sa inteleg ca de aici provenea problema ?!

De ceva vreme si la mine huruie mai mult decat acel huruit "obisnuit" de la 2000-2100 rtm. Anume, la accelerare daca trec peste denivelari face si in momentele in care masina oscileaza sus-jos. Presupun ca ceva este pozitionat f aproape de grupul motor+cutie si e nevoie de putin balans al acestuia pentru a intra in rezonanta. Cel mai probabil catalizatorul sau scutul. mad.gif


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 15 Nov 2004, 18:32
Post #26


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




Gata, la revizia de 10k o sa ii pun sa imi schimbe si mie de la catalizator, evacuare, suruburi, tot! mad.gif
( eventual sa imi dea direct un Ambition biggrin.gif:D ... )


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br28mad
post 18 Nov 2004, 00:17
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 June 04
From: Braila




QUOTE(Ducu1 @ 15 Nov 2004, 08:01)
Da, schimbarea lui a dus la disparitia vibratiilor.
*


buuuuuuuun. de cand astept sa vad rezolvarea. Acum sa vad daca vor nenorocitzii sa-l schimbe.A.M.R. 6 luni de garantie alcoholic.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - BRxxMAD
SLZ rulz :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 14 Dec 2004, 13:27
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(coca @ 15 Nov 2004, 10:19)
rezolvat problema: dupa ce au schimbat tobele si catalizatorul , a venit un destept si a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile.Concluzia:nu mai vibreaza.

Revin cu intrebarea mea pentru coca. De la acea prindere a motorului vibra la turatii mari ?


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coca
post 14 Dec 2004, 13:58
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 10 August 04




"Revin cu intrebarea mea pentru coca. De la acea prindere a motorului vibra la turatii mari ?"

MariusMCA, am spus ca am lasat masina acolo (in service) si mi-am vazut de treaba.(oricum nu aveam acces in service)
Cand m-am intors l-am intrebat pe mesterica ce-a avut si mi-a spus ca dupa ce au incercat tot felul de chestii ,au slabit tamponul din stinga(cum te uiti la motor),au pornit motorul ,l-au turat ,au mers un pic cu masina,apoi l-au strins.
Cert e ca dupa asta nu mai vibra.
Am de gind sa-i introduc distantiere intre tampoane si caroserie(asta pe la primavara),astfel incit sa "ridic" motorul cu vreo 5mm.




--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 14 Dec 2004, 14:08
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Am inteles. Se poate sa fie de la tomponul acela, se poate sa nu fie.
Si daca nu mai intra nimic in rezonanta de ce mai ridici motorul ?


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:08
Forum Renault