huruit si vibratii de la 2800 rot/min
![]() ![]() ![]() |
huruit si vibratii de la 2800 rot/min
coca |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Robert SLZ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce fel de zgomot ?
Iar vibratiile le simti cand turezi motorul sau cand creste viteza ? Pe loc face la fel ? Sa nu fie de la prinderea motorului ? Ce model ai ? Si cati km ? |
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu aveam aceleasi vibratii dupa 2500rpm. ERA CATALIZATORUL. Nu conteaza ca are reprize ca si a mea avea. Du-te la garantie, daca mai e in garantie, si sari la gatul lor.
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
Tudorica |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(coca @ 3 Nov 2004, 16:40) Am o problema stresanta: -zgomot insotit de vibratii pe masura ce turez motorul. Am schimbat tobele,nu s-a rezolvat nimic. De la catalizator nu cred ca e pt ca masina are reprize bune. Scutul nu atinge de motor(am verificat) A mai patit cineva , pt ca nu stiu ce sa mai fac, iar de "competenta" celor de la service m-am lamurit. la garantie cu ea . acelasi lucru l-am patit si eu . shi ai grija ca daca nu se vede data pe el tre sa trimita aia un fax la pitesti ca sa primeasca acordul sa ti-l schimbe, eu am facut gura urat de tot shi l-au schimbat in aceeiashi zi shi vezi ca daca iti cer diferenta faci gura ca nu tre sa platesti nimik succes |
--------------------
Dacia
Solenza
- B 34 TDR
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Acum poate sa mai fie o chestie: datorita gropilor luate cu scutul, acesta s-a slabit din suruburi si troncanea mai ales pe piattra cubica sau pe denivelari. Am crezut initial ca e de la bucsile de bara stabilizatoare (masina are cam 8200 km si am crezut ca s-au dus) sau de la scutul care atinge catalizatorul.
Am mers la Meridian si s-au uitat, mi-au indreptat scutul, l-au strans la loc in suruburi si m-au trimis acasa. Fara sa platesc nici un ban. Zgomotele au disparut. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
coca |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
Ducu 1 ,spune-mi ce fel de zgomot aveai, cumva unul "infundat"?
masina are 20000 km si e cumparata in iulie 2003 Zgomotele le simt si in mers si pe loc. |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Catre userul/userita COCA: daca vrei sa postezi ceva pe acest topic, apesi frumos tasta albastra cu FASTREPLY sau pe cea cu ADDREPLY (ambele aflate in partea dreapta-jos a ecranului) si iti apare o fereastra in care-ti poti scrie textul dorit. Dupa ce scrii tot ce ai pe suflet, apesi tasta bleu Add Reply (aflata sub fereastra respectiva).
Bafta maxima! ![]() P.S.: Pentru ceilalti: m-am trezit cu un report pe topicul asta si am banuit ca userul respectiv a vrut sa scrie ceva |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu deci pur si simplu imi intrau in rezonanta tobele dupa 2000rpm.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#9
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Ducu1 @ 4 Nov 2004, 13:21) Mie imi intra in vibratie ceva in spate pana in 2000 rpm. Daca totul e ok in fata in spate un draq loveste toba ca nu se vede nimic. Ma apropii de revizia de 20k si sper sa descurc problema. Nu a ajuns nimeni la 20k sa discutam si de SLZ ceva mai umblate? Poate deschidem un topic ca cel de la 10k. In ce service oare s-ar putea indeplini constiicios toate punctele trecute in cartea de garantii ca sa pleci multumit cu masina de acolo ca s-au rezolvat si micile probleme care de fapt enerveaza cel mai tare? |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
mariancd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Si mie imi intra in rezonanta tobele dupa 2000. Am postat mai de mult asta, dar inca nu am reusit sa imi dau seama de la ce. Daca este de la catalizator ar trebui sa ma grabesc ca se aproprie sfarsitul garantiei.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
coca |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
Am schimbat toata evacuarea (tobe si catalizator) si tot vibreaza ,nu mai spun de zgomot.
Am mers si fara scut si tot asa face. M-am enervat si am lasat masina in service sa rezolve problema. Sunt scirbit de mecanicii astia, nici unul nu e in stare sa dea un diagnostic exact . Leam spus ca din partea mea pot schimba tot, motor,cutie, tampoane,volan sau ce dracu' mai vor sa schimbe, ca eu nu o mai iau de acolo pina nu-i rezolvata problema. |
-------------------- |
|
Ducu1 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai schimbat si KAT-UL?
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
coca |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
Da Ducu1, am schimbat tot pt ca acei mecanici priceputi au decretat ca de acolo provine zgomotul.(aveam mari dubii si le-am si spus-o)
Probabil ca este ceva care intra in rezonanta ,dar pe undeva pe la partea inferioara a motorului, ma enerveaza la culme,mai mult pentru faptul ca nu identific sursa! This post has been edited by coca: 11 Nov 2004, 11:39 |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Tampoanele de motor si de cutie au fost schimbate ?
Tremuratul intervine intr-o anumita plaja de turatii sau este permanent, indiferent daca masina sta la ralenti sau ruleaza cu o anumita viteza ? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
coca |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
Tampoanele nu sunt schimbate, poate le schimba acum ,ca v-am spus , masina am lasat-o in service.(le-am sugerat si asta,pe linga tabla aia de protectie a catalizatorului)
Vibratia se simte la orice turatie, in mers sau pe loc, evident mai pregnanta pe masura ce turatia creste iar pe la 3200 rot/min vibreaza puternic |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(coca @ 11 Nov 2004, 12:43) Tampoanele nu sunt schimbate, poate le schimba acum ,ca v-am spus , masina am lasat-o in service.(le-am sugerat si asta,pe linga tabla aia de protectie a catalizatorului) Vibratia se simte la orice turatie, in mers sau pe loc, evident mai pregnanta pe masura ce turatia creste iar pe la 3200 rot/min vibreaza puternic E clar, motorul sau cutia ating in caroserie! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
coca |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
Intrebarea e unde ar mai putea sa atinga (in afara de tampoane), avind in vedere ca dedesubt nu atinge nicaieri (am verificat)
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
coca |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
nu stiu ,poate ai dreptate.Oricum ,o sa vad daca-i dau astia de cap azi!
|
-------------------- |
|
ICE-M |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 October 04 ![]() |
QUOTE(coca @ 3 Nov 2004, 14:40) Am o problema stresanta: -zgomot insotit de vibratii pe masura ce turez motorul. Am schimbat tobele,nu s-a rezolvat nimic. De la catalizator nu cred ca e pt ca masina are reprize bune. Scutul nu atinge de motor(am verificat) A mai patit cineva , pt ca nu stiu ce sa mai fac, iar de "competenta" celor de la service m-am lamurit. CATALIZATORUL FARA DISCUTIE |
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|
adso |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
symbolul meu, care are practic acelasi motor ca pe solenza, are "vajait" aproape imperceptibil numai intr-a 5a, si numai intre 2500 si 2750 rpm. Sub si deasupra intervalului asta toarce absolut normal.
Am fost cu ea la service in garantie de i-am buzuminit de tot pe aia. pana la urma, dupa ce au suit-o pe toate elevatoarele si au studiat-o din absolut toate partile, au venit cu o explicatie - care pare sa fie reala. Exista ceea ce ei numesc "cureaua de accesorii" - e cureaua care angreneaza alternatorul si AC. pe acolo intra ceva in rezonanta la rotatiile astea - s-au tot gandit sa faca nu stiu ce la intinzator etc. dar pana la urma le-am zis sa-si vada de treaba, mai ales ca masina merge perfect si nu prea stau intr-a 5a intre 2500 si 2750 rpm... iar zgomotul era aproape imperceptibil. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
Valentine |
![]()
Post
#22
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Ducu1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, schimbarea lui a dus la disparitia vibratiilor.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
coca |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
rezolvat problema:
dupa ce au schimbat tobele si catalizatorul , a venit un destept si a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile.Concluzia:nu mai vibreaza. Partea proasta e ca am pierdut o gramada de timp si mi-am facut o caruta de nervi. Partea buna e ca m-am ales cu toata evacuarea noua(mai ales ca mai are o luna si iese din garantie) |
-------------------- |
|
Marius |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(coca @ 11 Nov 2004, 12:27) ... a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile. Sa inteleg ca de aici provenea problema ?! De ceva vreme si la mine huruie mai mult decat acel huruit "obisnuit" de la 2000-2100 rtm. Anume, la accelerare daca trec peste denivelari face si in momentele in care masina oscileaza sus-jos. Presupun ca ceva este pozitionat f aproape de grupul motor+cutie si e nevoie de putin balans al acestuia pentru a intra in rezonanta. Cel mai probabil catalizatorul sau scutul. ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Valentine |
![]()
Post
#26
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Gata, la revizia de 10k o sa ii pun sa imi schimbe si mie de la catalizator, evacuare, suruburi, tot!
![]() ( eventual sa imi dea direct un Ambition ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
br28mad |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 June 04 From: Braila ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
- BRxxMAD SLZ rulz :D
|
|
Marius |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(coca @ 15 Nov 2004, 10:19) rezolvat problema: dupa ce au schimbat tobele si catalizatorul , a venit un destept si a slabit putin tamponul de prindere a motorului ,a pornit motorul, apoi a stirns la loc suruburile.Concluzia:nu mai vibreaza. Revin cu intrebarea mea pentru coca. De la acea prindere a motorului vibra la turatii mari ? |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
coca |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
"Revin cu intrebarea mea pentru coca. De la acea prindere a motorului vibra la turatii mari ?"
MariusMCA, am spus ca am lasat masina acolo (in service) si mi-am vazut de treaba.(oricum nu aveam acces in service) Cand m-am intors l-am intrebat pe mesterica ce-a avut si mi-a spus ca dupa ce au incercat tot felul de chestii ,au slabit tamponul din stinga(cum te uiti la motor),au pornit motorul ,l-au turat ,au mers un pic cu masina,apoi l-au strins. Cert e ca dupa asta nu mai vibra. Am de gind sa-i introduc distantiere intre tampoane si caroserie(asta pe la primavara),astfel incit sa "ridic" motorul cu vreo 5mm. |
-------------------- |
|
Marius |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles. Se poate sa fie de la tomponul acela, se poate sa nu fie.
Si daca nu mai intra nimic in rezonanta de ce mai ridici motorul ? |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:08 |