schimbare motor slz cu lgn 1.6 16v, costuri? ce implica - talon acte - este posibil?
![]() ![]() ![]() |
schimbare motor slz cu lgn 1.6 16v, costuri? ce implica - talon acte - este posibil?
alexandru0411 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 26 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2004
|
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Chiar daca ai reusi transplantul, n-o sa iei niciodata omologarea de la RAR.
Si oricum, ca sa faci ce vrei tu ar cam trebui sa schimbi franele, suspensia, intarituri la sasiu si alte "mici" modificari d-astea. Io zic ca ai 1% sanse sa faci ce ti-ai propus si masina sa si "mearga" dupa operatie. Bafta! This post has been edited by pastrama_stelistu: 30 Sep 2007, 13:47 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu intri la teste dinamice si alte minunatii, in cazul schimbarii motorului cel nou trebuie sa aibe cu maxim 40% mai multa putere fata de cel de pe masina. In cazul asta iti obtii autorizatia relativ usor. Cel mai bine mergi la RAR si intereseaza-te, vezi la cat se ridica taxele si afli de ce mai ai nevoie.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Zippy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
1.6 16v mi se pare mare ca dimensiuni, nu cred ca incape sub capota.Si in plus schimbarea motorului implica alta cutie, alte planetare, alt calculator de injectie si altele pe care nu le cunosc.Poate gasesti un logan avariat si sa-ti iei piesele necesare de pe el.Apoi mai e problema ca masina devine mai grea, mai puternica deci si mai greu de oprit => alte frane.Un ABS ar fi foarte necesar desi nu cred ca vei reusi sa montezi asa ceva pe solenza.Apoi ar mai fi problema legalitatii.
Si apoi se pune intrebarea: esti disponibil sa investesti cca 5000 euro? (fara ca cineva sa-ti ofere siguranta ca masina va si functiona ) Eu iti doresc multa bafta! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
De ce nu incerci un turbo sau supercharger?
Sau de ce nu vinzi si Auris si Solenza si-ti iei si tu o masina serioasa (nu ca Auris n-ar fi), mai sportiva? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexandru0411 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 26 March 07 ![]() |
@nh1980ro :
nu imi iau o masina mai sport fiindca imi place solenza ![]() sport .... frate daca vreau sa fug o sa fug cu suzuki care sper sa ajung in 2 - 3 luni sa o iau o luna si ceva ma tine scoala de A ... + apoi motorul ... ![]() senzatii tari am cu motorul , vreau si cu masina care imi place , adica solenza mea ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2004
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai motor mai puternic inseamna si o caroserie mai aerodinamica si mai rigida, suspensii, frane etc. Daca nu ai un atelier de tunning acasa, mai bine iei o masina sportiva si pui caroseria de Solenza pe deasupra ..
![]() Daca iti place Solenza, de ce n-o lasi asa cum e? Ca altfel inseamna ca nu-ti place de fapt. Cred ca ai vazut prea mult NFS si fast and furious. Sincer mi se pare cam periculos ce vrei tu sa faci. Poti sa incerci sa pui evacuare sport, filtru de aer sport si chip tunning daca vrei ceva mai multa forta, dar cred ca dai banii aiurea. Oricum daca abia ai sa iei permisul de A mai bine fugi mai incet asa, ca sa mai poti sa ne mai scrii aici pe forum....parerea mea. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Si vrei sa ajunga si Solenza la fel?
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexandru0411 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 26 March 07 ![]() |
nu imi place afirmatia " Cred ca ai vazut prea mult NFS si fast and furious " insa fiecare este liber sa creada ce vrea .
mai sus am zis ca DACA vreau sa fug ... la intrebarea de ce nu o las asa cum este am raspuns de la inceput ![]() so ... astept in continuare sfaturile voastre si multumesc celor care si-au spus parerea ( despre aceasta modificare ) |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2004
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Eu zic sa strangi banii respectivi, sa-ti iei prietena daca ai una, sau daca nu sa-ti faci o prietena
![]() Solenza are tot ce-i trebuie din fabrica ca sa te duca acolo unde vrei. Trebuie doar sa ai o minima grija fata e ea si atat. Dupa ce termini de vazut ce-i fain prin tara poti pleca in alte tari, dar probabil ca o sa ai alta masina atunci .. ![]() This post has been edited by nh1980ro: 30 Sep 2007, 22:28 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
salutare alex
e foarte greu de realizat ce vrei tu sa faci.. foarte greu am spus, nu imposibil.. daca dispui de banii necesari efectuarii unei asemenea operatii de amploare atunci ce mai astepti? treci la treaba.. iti spun din proprie experienta sa nu pui la suflet tot ce zic unii pe aici (desi ideea lui nh1980ro e chiar buna si demna de urmat) intotdeauna o sa se gaseasca un carcotas care sa zic ca nu e bine, ca e urata, ca ai cheltuit multi bani aiurea, ca puteai sa iti iei bmw din banii investiti in solenza s.a.m.d eu inteleg pasiunea ta.. si e interesant ce doresti sa modifici.. timp, bani, oameni capabili care sa efectueze lucrari de calitate si vei putea modifica masina dupa gustul tau.. eu iti urez bafta cu stima, cristi This post has been edited by sonycu: 1 Oct 2007, 08:13 |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
Vinti |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti / Militari ![]() |
1 costuri - nu poti sa sti de la inceput o suma pt ca mereu mai apare cate ceva
2 ce implica - in primul rand pasiunea pt masini restul vine de la sine 3 talon, acte - suna la RAR 4 este posibil - daca ai bani DA |
--------------------
Opel
Vectra
c18nz
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#14
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Intai sa incep cu alea nasoale.
Daca-ti pui folie, vopsesti jantele si-i mai pui 3 plastice, gata, e tuning... ce-i mai lipseste masinii... doar un motor puternic? Cand pornesti un proiect ca asta, intai trebuie sa intaresti/modifici suspensia, apoi franele. Caroseria ar trebui ramforsata dar nu e strict necesar. Bara aia stabilizatoare, ce stabileste... ca nu-s prea edificat? Acum cu celelalte, aparent bune. De ce cu motorul de 1.6 16v? Ai de gand sa-l iei nou? De unde il achizitionezi? Daca da, eu cred ca ai iesi mai iefti cu un motor de Clio 1.8 16v de la dezmembrari. Eu as cumpara un Clio lovit din spate sau nu, i-as lua motorul, cutia de viteze si toate anexele si as face transplantul. As schimba ce-i uzat sau prost prin motor si i-as da cheie. ![]() Ideea e ca s-a mai facut asa ceva, e relativ simplu de modificat, unii si-au luat RARu', altii nu. La cum ai pus problema, sunt sceptic ca acest proiect va prinde viata. Vine o masina noua, vei uita de vechitura... iar dupa ce vei merge pe doua roti si vei afla ce inseama intradevar puterea... cand te vei sui in Solenza, iti vei da seama ca modificarea are rezultate minore, o sa ti se para o caruta care abia se taraie, un "rahat in ploaie". |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cred ca cea mai buna solutie este 1,4/16V 98 CP.
De ce? Motorul are aceeasi capacitate cilindrica si aproximativ aceleasi dimensiuni. Puterea e suficienta, si poate fi urcat relativ usor la cei 105CP ai lui 1,6 16V. Nu ai nevoie de modificat franele si altele. Cred ca se potriveste direct pe cutia de viteze originala. Ai nevoie practic de un Symbol daramat si iei totul si montezi pe SLZ. Eu nu cred ca merita modificarea asta dar e treaba ta. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Reed |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am mai afirmat: ORICE se poate dar asta nu inseamna ca e si practic. Deoarece schimbarea motorului implica schimbarea a mai bine de 1/2 din masina ce va rezulta? Solenza - in nici un caz.
Costuri: cu motor nou (si cutie + electronica + TOATE modificarile) cca. 7500-8000Euros. Cu motor vechi ... poate cam 3000Euros. Dar repet: ce va iesi NU se va mai numi Solenza. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
alexandru0411 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 26 March 07 ![]() |
@dizzy - thanks , really good idea , better than mine
![]() o sa pun pe hartie costurile si daca diferenta e majora ... am sa aleg varianta ta @sonycu - ms pt incurajare @everyone else - multumesc pentru opinii Auris va fi folosita strict pentru serviciu , la societatea unde lucrez mi se ofera aceasta masina , eu voi platii valoare reziduala dupa ce se termina leasing-ul si ramane a mea. La ultimul serv am condus renault megane ( face lift ) - tot solenza mea imi place , megane-ul este deja vandut. La afirmatia cu motorul tot posibilul sa ai dreptate insa te intreb vis-a-vis iarna? ce faci? ![]() so ... am sa revin cu "studii de piata" ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2004
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Iarna mergi mai incet, indiferent de masina ..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexandru0411 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 26 March 07 ![]() |
ma refeream ca nu ma pot deplasa iarna cu motorul
imi cer scuze daca nu m-am facut bine inteles 1 Oct 2007, 22:36: oare ce diferente sunt intre dacia solenza si renault clio symbol 1.4 16v? in afara de caroserie si interior bineinteles .. ma refer la frane , cutie , etc This post has been edited by alexandru0411: 1 Oct 2007, 21:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |