relanti, moare motorul la relanti
![]() ![]() ![]() |
relanti, moare motorul la relanti
vali78vali |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|||
Yakoo |
![]()
Post
#2
|
![]() Proud Owner of O Solnitza Group: Members Posts: 51 Joined: 15 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu sunt bujiile curata sensorul de turatie...
|
--------------------
Dacia
SLZ
Scala 2003
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
Multumesc, am inteles ca poate fi si de la motorasul pas cu pas
Imi poti spune daca stii unde se gasesc astea? (senzorul si motorasul) deschid capota si...... Multumesc O zi buna! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mai degraba motorasul pas cu pas. Daca ar fi senzorul, ai avea sanse sa porneasca mai greu. Dar oricum, rezolva motorasul, dar asta nu exclude si o curatare preventiva a senzorului, mai ales ca ai masina de la un retard care in 51k nu a schimbat bujiile. Ala nu o fo la revizii? Ce dracu?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
Omu a facut reviziile doar la 10 k s20k dar nu i-au schimbat si bujiile dupa spusele lui
Spuneti-mi unde este motorasul si senzorul, daca e bine sa le curat eu sau sa merg la un service Am avut inaine o dacie 1310 la care ma pricepeam destul de bine (zic eu) cred ca m-as descurca sa curat un motoras fara sa fiu plin de ulei si vaselina pana la coate ![]() de pornit pornneste repede fara sa o accelerez |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
OK, Schimba bujiile repede, asta e simplu si ar trebui sa termini in 10 minute. Dupa aia stii ce trebuie (daca trebuie) sa faci.
Este tutorial despre dezmembrarea corpului clapeta. Search. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
salut!
am schimbat bujiile, nicio schimbare la fel face ![]() cred ca intru sambata in ea ca ma scoate din sarite stie cineva unde este senzorul de turatie? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Senzorul de turatie este integrat in corpul clapeta.Acesta se gaseste sub cutia filtrului de aer,cea gri de deasupra motorului.Cand vei scoate cutia filtrului,vei gasi corpul clapeta,e ca un cilindru negru la culoare.Are legat de el o tija de la acceleratie,se poate scoate cu grija,apoi se ridica in sus.Nu iese imediat,dar nici nu opune prea multa rezistenta.Motorasul se scoate prin desfiletarea celor 2 suruburi din lateral de pe corpul clapeta.Dupa ce l-ai scos,se scoate prin desfiletare tija motorasului.Curata cu spray de curatat carburatorul,cel putin eu asa am facut.Foloseste carpa care nu lasa scame.Curata bine toate ungherele corpului clapeta si motorasul.Dupa ce montezi totul la loc,pune contactul si ia-l de cateva ori.Asa motorasul isi va autoregla pozitia.Sa ai grija ca totul sa fie perfect uscat si curat cand montezi totul la loc.Dupa ce pui de 4-5 ori contactul si-l iei,apoi poti sa-i dai o cheie sa vezi cum e.Te sfatuiesc sa scoti si sa schimbi si filtrul de aer.Am o vaga impresie ca si filtrul e muci de vechi ce e.Ar fi bine sa schimbi si uleiul cu filtru cu tot si nu te lega la cap cu ulei ieftin si prost.Ai de unde alege la noi pe piata.Verifica si placutele de frana si ferodourile,cine stie cum sunt si daca neingrijitul de fost proprietar le-o fi schimbat de cine stie cand...Succes!
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
Zippy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
BoomPunk o mica corectare daca imi permiti
![]() vali78vali pentru identificarea senzorului de turatie (desi nu prea are legatura cu problema ta, dar e bine sa-l cureti) recomand citirea topicului: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=15531&hl= Contine si poze si toate detaliile de care ai nevoie. Succes! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Asa cum a zis Zippy,am gresit,din graba am scris ``senzor de turatie`` cand ar fi trebuit sa scriu ``motorasul pas-cu-pas``.Merci Zippy!
![]() |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
sorinjoe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
la fel am patit si eu acu vreo 2 zile
si eu am luat masina de la cineva cand avea 50 000 acu are 64 000 , de, vra lunga parerea me est4e ca este foarte posibil sa fie d la filtrul de benzina si/sau aer, a fost primul lucru la cae m-am gandit |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- tex
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
Salut din nou!
Am curatat motorasul (era plin de funingine) am curatat senzorul de turatie si..... NIMIC ![]() Cred ca cere s-o duc pe la service Voi ce ziceti?? Multumesc mult pt. ajutor |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
Salut!
Am rezolvat-o Am fost la service si i-au demontat exact aceeafi piesa si au curatat-o cu spray de carburator (spre deosebire de mine care am curatat fara spray) acum merge perfect. m-a costat fabuloasa suma de 20 lei ![]() multa bafta tuturor |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
BaBooN4 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 November 07 ![]() |
Salutare,
Am si eu aceeasi problema cu masina mea, problema e ca e un Fiat Regata din '86. Deci stiu ca nu e tocmai in aria voastra de cunoastere, dar banuiesc ca motoarele nu sunt radical diferite. Vali, imi poti spune si mie unde ai dus-o la service? Sau stie cineva un mecanic bun si cumsecade (stiu cat de utopic suna) care sa se ocupe de masini mai vechi. Ca eu de fiecare data cand m-am dus la service cu masina mea am avut impresia ca aia isi cam bat joc de ea si de mine implicit. Asa ca momentan problema mea e ca nu stiu unde sa o duc. Ma poate ajuta cineva? Si, scuze pentru off-topic, dar as vrea sa o duc si eu acolo unde ma costa 20 RON si nu undeva unde sa mi-o tina 2 saptamani si sa platesc 100-200 RON. ![]() Mersi |
--------------------
Fiat
Regata 75ie
1986
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
BaBooN4 nu stiu daca fiat`ul regata din 86 are motor pe injectie...eu cred ca este pe carburator. eu am avut oltcit cu carburator si m`am confruntat cu aceeasi problema. solutia e simpla dar ai nevoie de un manual al carburatorului pt ca trebuie sa ii desfaci capacul si sa scoti afara jiglorul de relanti (in manual arata care este) si sa suflii in el pana iese mizeria cu care s`a infundat. verifica si filtrul de benzina...probabil ca trebuie sa`l schimbi si pe ala
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:09 |