dacia turbo
![]() ![]() ![]() |
dacia turbo
gyony19 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Mai intai esti convins ca dacia ta din '84 trebuie "sa fuga mai mull de 150km/h" fara sa pui in pericol siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic?
De ce buget dispui si cat de "adanc" vrei sa umbli la ea (adica te multumesti cu un filtru de aer sport sau te apuci de usurat biele, volanta, etc) ? This post has been edited by vi_escu: 8 Oct 2007, 21:54 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
e buna sefu'
![]() |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
gyony19 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
![]() ![]() crezi ca gumele ajuta la motor:)) =)) |
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ideea ar sa imbunatatesti admisia si evacuarea si sa usurezi la maxim masina cu totul si tot ce se misca prin motor (in limita posibilitatilor) precum si alte cateva mici smecherii.
Iti spun ce se poate face nu si cum, ar trebui sa scriu o carte intreaga. Ai varianta maximala si cea... economica A. Admisie-evacuare 1. O noua galerie de admisie manufacturata care sa permita montarea a 4 carburatoare performante (cate unul pe fiecare cilindru). In lipsa, te poti multumi cu una de dublucorp lustruita in interior la mama ei. 2. O galerie de evacuare manufacturata cat mai larga si cu racorduri cat mai line (cat permite spatiul). Evident renunti la ambele tobe sau cauti tobe sport. 3. Pentru liniute poti renunta la filtrele de aer sau filtre sport. 4. Chiulasa cu supape marite. 5. Un alt arbore de distributie care sa permita timpi mai mari de admisie/evacuare. B. Modificari la motor 1. Montezi electroventilator. 2. Rabotezi pana la 1mm din chiulasa pentru cresterea raportului de compresie. 3. Usurezi tot ce se misca pana la limita sigurantei: - usurezi pistoanele prin scurtara fustei si echilibrare (mase egale) - usurat biele prin frezare, echilibrare, lustruire. Am vazut biele usurate prin gaurire !? - lustruit zonele neprelucrate ale vilbrochenului - usurat volanta ( conteaza mai mult decat crezi) C. Usurara masinii, cat esti dispus sa lucrezi la ea (poti gauri pana si talpa pedalelor, discurile de frana, eliminarea circuitului de incalzire si a lichidului aferent, etc). Da jos si demarorul si o pornesti impinsa ![]() Bine inteles reglaje mai sportive, aprindere electronica, etc. Multe mici trucuri pot aduce un mic spor de putere (de ex. taierea excitatiei la alternator pe timpul cursei !) Studiaza pe forum Imbunatatiri CLT si vei gasi multe idei. This post has been edited by vi_escu: 9 Oct 2007, 00:12 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
s-a discutat pe larg in forumul de Imbunatatiri. Aici se inchide
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:49 |