DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> a sarit capacul de la apa, intrebare

smi
post 13 Oct 2007, 22:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 9 February 07




Salut
Azi am zis sa mai verific nivelul la apa. Toate bune pana cand observ ca capacul nu mai era ...e pierdut...am circulat asa cred ca vreo saptamana - doua. Nivelul a cam scazut dar era la minim ceea ce era ok. Oricum el scade si din cauza caloriferului care cred ca e cam fisurat. In fine.
Exista vreo problema ca am circulat fara el toata perioada asta?

Mersi


--------------------
Dacia SuperNova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 13 Oct 2007, 23:56
Post #2


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




daca nu a intrat nimica in acel vas de expansiune nare nimic dar totusi punei repede un dop sa nu intre vreun obiect metalic sau altceva dar incipui un pic greu sa intre ceva dar e posibil(o intamplare haioasa cand a intrat o piulita si eu cu tata desfa furtunul sal scoti)


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smi
post 13 Oct 2007, 23:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 9 February 07




aha..mersi frumos...nu stiu exact ce rol are capacu si de aia intreb...sunt cam afon in materie de masini....ma gandeam sa nu fie o problema...luni o sa cumpar unul nou


--------------------
Dacia SuperNova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
preghicialex
post 14 Oct 2007, 01:22
Post #4


Z


Group: Members
Posts: 240
Joined: 10 August 06




Sistemul de racire la SRN este sub presiune. Si da ati ghicit, ca sa-si faca treaba asa cum l-a proiectat mama lui trebuie sa fie tot sub presiune. In alta ordine de idei, capacul acela are o supapa in el, de acolo si importanta lui. Recomand capac de solenza, acea supapa este ceva mai bleaga si nu mai crapa caloriferul asa usor.


--------------------
X Y Z
Ex: SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 14 Oct 2007, 08:34
Post #5


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




e mai bun de solenza hai cal schimb si eu ca doar a sarit odata un furtun sau poate oi fi strans tare dopul


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Oct 2007, 09:57
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




dopul e normal sa fie strans, ca daca nu, supapa e degeaba. daca e strans prea tare in cel mai rau caz scapa filetul, de aceea trebuie strans cat sa etanseze, nu lasat nestrans cum fac unii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 14 Oct 2007, 10:37
Post #7


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




anultrecut sa pierdut 0,5l de antiguel dic cauza ca lam strans eu un pic numai biggrin.gif si asta in 1000km deci strangeti dopul


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 15 Oct 2007, 00:32
Post #8


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




acel capac tine circuitul sub presiune si eliminarea lui prezinta evaporarea lichidului de racire din circuit!!! Deci daca iti scade nivelul daca nu ai capac, este foarte logic!


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Oct 2007, 07:07
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Rolul presiunii este sa fiarba apa la o temperatura mai mare de 100 de grade, cu evaporatul e partea a doua.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Oct 2007, 09:46
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fara acel capac temperatura la care lichidul de racire fierbe este mai mica (cea de presiune atosferica, nu cea de presiune mai mare in circuit).
Asta inseamna ca exista mult mai multe sanse ca sa apara evaporare in zona de racire a elementrlor motorului, in speta sa apara temperaturi locale mai ridicate decat este normal in blocul motor.
E, si daca asta se intampla in zona garniturii de chiulasa, e numai bine...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rhunder
post 15 Oct 2007, 14:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 15 August 06
From: Bucuresti




discutam de chestia asta cu capacul cu un prieten care ma bate la cap de ceva timp sa-mi dau o gaura mica in capac ca sa nu mai am probleme cu caloriferul (l-am schimbat anul trecut).
Deci sa inteleg ca nici macar nu se pune problema cu gaurele in capacul de la vasul de expansiune smile.gif


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - b25wzj
Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :)
VW Golf V 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:06
Forum Renault