DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se ineaca dimineata !, Pornire grea !

mihaitza2006
post 4 Nov 2007, 20:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 2 April 06




Salut baieti ! Vineri de dimineata cand am vrut sa plec la servici am avut o mica problema la pornire ! Era un pic de racoare afara si am ras socul maxim 1 cm ! Sprituri nu i-am dat decat unul si asta la a 2 a cheie ! Dupa vreo 5 -6 chei a pornit , dar motorul nu statea turat se ineca imediat ! Am zis sa o tin un pic din acceleratie si am dus-o in 2-3000 de ture in momentul acela am auzit de la toba zgomotul acela specific al mizeriei in benzina , respectiv carburator infundat pe undeva ! Am turat-o asa 5 minute bineinteles dupa ce s-a mai oprit motorul de cateva ori si-a revenit la mersul normal ! Nu am mai avut probleme toata ziua ! Acum pe seara stiind ca se anunta o noapte racoroasa am zis sa ii dau o cheie sa nu am surprize maine dimineata...Aceleasi simptome de carburator infundat ! Am bujii schimbate, fise, capac delco nou, platina schimbata cu tot cu platou ! Care sunt motivele ca deja de la benzina incep sa cred ca nu este ! Un gunoi ar fi fost 1 data , dar deja se repeta problema... Multumesc


--------------------
DACIA 1310 MLS - B85MLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 4 Nov 2007, 20:23
Post #2


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Jigloare infundate, avans prost reglat... Mai vezi si tu...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishoiasul
post 4 Nov 2007, 21:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 25 October 07




salut! si mie mi se intampla acelasi lucru sad.gif de dimineata trag socul la maxim ii dau cheie si porneste din prima merge cateva secunde si da moara motorul daca nu o tine din acceleratie sad.gif pe urma in mers imi moare motorul de cateva ori si la un moment dat isi revine ma uit la temeratura din bord este la jumate (cam asa) pana sa isi revina (adik sa nu mai moara motorul) nu sa nici la relatiu calumea (tremura ) sad.gif aveti ideie c pot sa fac? va multumesc!(scuze dak exista si alt topic imi cer scuze)


--------------------
DACIA 1410 1996 - B-20-JTB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 4 Nov 2007, 22:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




dupa ce o pornesti si o ti accelerata, impinge umpic socul. nu-l lasa tras la maxim fiindca ti se ineaca motorul.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Nov 2007, 00:34
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(mihaitza2006 @ 4 Nov 2007, 22:17)
Salut baieti ! Vineri de dimineata cand am vrut sa plec la servici am avut o mica problema la pornire ! Era un pic de racoare afara si am ras socul maxim 1 cm ! Sprituri nu i-am dat decat unul si asta la a 2 a cheie ! Dupa vreo 5 -6 chei a pornit , dar motorul nu statea turat se ineca imediat ! Am zis sa o tin un pic din acceleratie si am dus-o in 2-3000 de ture in momentul acela am auzit de la toba zgomotul acela specific al mizeriei  in benzina , respectiv carburator infundat pe undeva ! Am turat-o asa 5 minute bineinteles dupa ce s-a mai oprit motorul de cateva ori si-a revenit la mersul normal ! Nu am mai avut probleme toata ziua ! Acum pe seara stiind ca se anunta o noapte racoroasa am zis sa ii dau o cheie sa nu am surprize maine dimineata...Aceleasi simptome de carburator infundat ! Am bujii schimbate, fise, capac delco nou, platina schimbata cu tot cu platou ! Care sunt motivele ca deja de la benzina incep sa cred ca nu este ! Un gunoi ar fi fost 1 data , dar deja se repeta problema... Multumesc
*


Verifica jiglorul sigur al ai infundat si te rog cumparati doua filtre una inainte de pompa de benzina si una dupa pompa de benzina si nu mai ai probleme . Sar putea sa mai ai infundat ciocul de papagal din carburator wink.gif si acela va poate da smuceli si socuri . Si inca ceva dati 12 sprituri la cei care nu aveti aprinderei eletronice si sunteti pe platina wink.gif si nu trageti socul , porniti masina o tineti din aceleratie si nu o turati pina la 2000 de ture veti avea de suferit wink.gif trageti socul pina la 1200 de ture incepeti sa rulati si bagati socul la loc . Toate cele bune wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Nov 2007, 07:42
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@djasu82
""Si inca ceva dati 12 sprituri la cei care nu aveti aprinderei eletronice si sunteti pe platina si nu trageti socul""
De ce cataloghezi tu daciile cu aprindere clasica ca pornesc la a n-spea cheie si mai trebuie sa mai si dai 12 sprituri,fi serios ,o masina reglata corect porneste la prima maxim la a doua cheieindiferent de vreme, sunt mai multi factori care influenteaza pornirea la rece,alimentarea insuficienta cu combustibil ,bijiile prezinta defecte ,vascozitatea uleiului,si lista poate continua ,ce scriu eu poate fi confirmat si de alti membri cu experienta in domeniu


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 5 Nov 2007, 10:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




12 sprituri... radmasa.gif Asa o ineci, djasu-le! Cred ca ai vrut sa scrii 1-2 sprituri, nu-i asa?
Baieti, puneti manuta pe surubelnita si verificati jiclorul de ralanti. E in partea dreapta a carburatorului in directia de mers. Se scoate racordul de plastic al carcasei filtrului de aer si se vede acolo ca un cap de surub din bronz. Se desface cu surubelnita normala (dreapta), invartind spre stanga. Se extrage apoi din acel "surub" jiclorul de ralanti si se sufla. Trebuie sa ramana o gaura foarte mica, dar curata (vezi cerul prin ea). Verificati nivelul benzinei si jiclorul principal din camera de nivel constant. Scoateti jiclorul de aer si tubul emulsor de sub el. Se pot infunda si alea.
O alta posibila cauza: cuiul poantou nu inchide complet datorita unei depuneri pe varful lui. Remediu: se desface capacul carburatorului, se verifica etanseitatea cuiului (se suge prin stutul benzinei, tinand capacul orizontal, cu plutitorul in sus). Daca scapa aer, se scoate plutitorul si cuiul si se incearca curatarea cu o carpa a varfului, apoi se verifica din nou etanseitatea. Se poate incerca si rotirea cu apasare usoara a cuiului poantou pe scaunul lui, de cateva ori.
Alta cauza: conducte de benzina infundate (partial, total - de obicei returul, sau cu intermitenta - datorita unui gunoi in rezervor). Se sufla pentru desfundare, dar de preferat se schimba.
Puneti filtre, cum spunea djasu82, dar eu as recomanda din acelea cu sita, nu cu hartie, pentru ca se desprind fibre din hartia aia si infunda jicloarele.
Succes!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 5 Nov 2007, 11:53
Post #8


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(mihaitza2006 @ 4 Nov 2007, 20:17)
Salut baieti ! Vineri de dimineata cand am vrut sa plec la servici am avut o mica problema la pornire ! Era un pic de racoare afara si am ras socul maxim 1 cm ! Sprituri nu i-am dat decat unul si asta la a 2 a cheie ! Dupa vreo 5 -6 chei a pornit , dar motorul nu statea turat se ineca imediat ! Am zis sa o tin un pic din acceleratie si am dus-o in 2-3000 de ture in momentul acela am auzit de la toba zgomotul acela specific al mizeriei  in benzina , respectiv carburator infundat pe undeva ! Am turat-o asa 5 minute bineinteles dupa ce s-a mai oprit motorul de cateva ori si-a revenit la mersul normal ! Nu am mai avut probleme toata ziua ! Acum pe seara stiind ca se anunta o noapte racoroasa am zis sa ii dau o cheie sa nu am surprize maine dimineata...Aceleasi simptome de carburator infundat ! Am bujii schimbate, fise, capac delco nou, platina schimbata cu tot cu platou ! Care sunt motivele ca deja de la benzina incep sa cred ca nu este ! Un gunoi ar fi fost 1 data , dar deja se repeta problema... Multumesc
*



in prima faza, incearca sa schimbi furtunul care vine de la galerie la carb si duza aia mica din el


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 18:35
Forum Renault