Se ineaca dimineata !, Pornire grea !
![]() ![]() ![]() |
Se ineaca dimineata !, Pornire grea !
mihaitza2006 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 MLS
- B85MLY
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Jigloare infundate, avans prost reglat... Mai vezi si tu...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
pishoiasul |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 25 October 07 ![]() |
salut! si mie mi se intampla acelasi lucru
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996
- B-20-JTB
|
|
ceaki |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
dupa ce o pornesti si o ti accelerata, impinge umpic socul. nu-l lasa tras la maxim fiindca ti se ineaca motorul.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
djasu82 |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(mihaitza2006 @ 4 Nov 2007, 22:17) Salut baieti ! Vineri de dimineata cand am vrut sa plec la servici am avut o mica problema la pornire ! Era un pic de racoare afara si am ras socul maxim 1 cm ! Sprituri nu i-am dat decat unul si asta la a 2 a cheie ! Dupa vreo 5 -6 chei a pornit , dar motorul nu statea turat se ineca imediat ! Am zis sa o tin un pic din acceleratie si am dus-o in 2-3000 de ture in momentul acela am auzit de la toba zgomotul acela specific al mizeriei in benzina , respectiv carburator infundat pe undeva ! Am turat-o asa 5 minute bineinteles dupa ce s-a mai oprit motorul de cateva ori si-a revenit la mersul normal ! Nu am mai avut probleme toata ziua ! Acum pe seara stiind ca se anunta o noapte racoroasa am zis sa ii dau o cheie sa nu am surprize maine dimineata...Aceleasi simptome de carburator infundat ! Am bujii schimbate, fise, capac delco nou, platina schimbata cu tot cu platou ! Care sunt motivele ca deja de la benzina incep sa cred ca nu este ! Un gunoi ar fi fost 1 data , dar deja se repeta problema... Multumesc Verifica jiglorul sigur al ai infundat si te rog cumparati doua filtre una inainte de pompa de benzina si una dupa pompa de benzina si nu mai ai probleme . Sar putea sa mai ai infundat ciocul de papagal din carburator ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@djasu82
""Si inca ceva dati 12 sprituri la cei care nu aveti aprinderei eletronice si sunteti pe platina si nu trageti socul"" De ce cataloghezi tu daciile cu aprindere clasica ca pornesc la a n-spea cheie si mai trebuie sa mai si dai 12 sprituri,fi serios ,o masina reglata corect porneste la prima maxim la a doua cheieindiferent de vreme, sunt mai multi factori care influenteaza pornirea la rece,alimentarea insuficienta cu combustibil ,bijiile prezinta defecte ,vascozitatea uleiului,si lista poate continua ,ce scriu eu poate fi confirmat si de alti membri cu experienta in domeniu |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
12 sprituri...
![]() Baieti, puneti manuta pe surubelnita si verificati jiclorul de ralanti. E in partea dreapta a carburatorului in directia de mers. Se scoate racordul de plastic al carcasei filtrului de aer si se vede acolo ca un cap de surub din bronz. Se desface cu surubelnita normala (dreapta), invartind spre stanga. Se extrage apoi din acel "surub" jiclorul de ralanti si se sufla. Trebuie sa ramana o gaura foarte mica, dar curata (vezi cerul prin ea). Verificati nivelul benzinei si jiclorul principal din camera de nivel constant. Scoateti jiclorul de aer si tubul emulsor de sub el. Se pot infunda si alea. O alta posibila cauza: cuiul poantou nu inchide complet datorita unei depuneri pe varful lui. Remediu: se desface capacul carburatorului, se verifica etanseitatea cuiului (se suge prin stutul benzinei, tinand capacul orizontal, cu plutitorul in sus). Daca scapa aer, se scoate plutitorul si cuiul si se incearca curatarea cu o carpa a varfului, apoi se verifica din nou etanseitatea. Se poate incerca si rotirea cu apasare usoara a cuiului poantou pe scaunul lui, de cateva ori. Alta cauza: conducte de benzina infundate (partial, total - de obicei returul, sau cu intermitenta - datorita unui gunoi in rezervor). Se sufla pentru desfundare, dar de preferat se schimba. Puneti filtre, cum spunea djasu82, dar eu as recomanda din acelea cu sita, nu cu hartie, pentru ca se desprind fibre din hartia aia si infunda jicloarele. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#8
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(mihaitza2006 @ 4 Nov 2007, 20:17) Salut baieti ! Vineri de dimineata cand am vrut sa plec la servici am avut o mica problema la pornire ! Era un pic de racoare afara si am ras socul maxim 1 cm ! Sprituri nu i-am dat decat unul si asta la a 2 a cheie ! Dupa vreo 5 -6 chei a pornit , dar motorul nu statea turat se ineca imediat ! Am zis sa o tin un pic din acceleratie si am dus-o in 2-3000 de ture in momentul acela am auzit de la toba zgomotul acela specific al mizeriei in benzina , respectiv carburator infundat pe undeva ! Am turat-o asa 5 minute bineinteles dupa ce s-a mai oprit motorul de cateva ori si-a revenit la mersul normal ! Nu am mai avut probleme toata ziua ! Acum pe seara stiind ca se anunta o noapte racoroasa am zis sa ii dau o cheie sa nu am surprize maine dimineata...Aceleasi simptome de carburator infundat ! Am bujii schimbate, fise, capac delco nou, platina schimbata cu tot cu platou ! Care sunt motivele ca deja de la benzina incep sa cred ca nu este ! Un gunoi ar fi fost 1 data , dar deja se repeta problema... Multumesc in prima faza, incearca sa schimbi furtunul care vine de la galerie la carb si duza aia mica din el |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 18:35 |