Bataie dreapta spate, la virajele spre stg bataie in zona rotii
![]() ![]() ![]() |
Bataie dreapta spate, la virajele spre stg bataie in zona rotii
provirus |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort 1.4 MPI
- bn 03 xxx
|
|||
YR-ZBG |
![]()
Post
#2
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
salut...
Vad ca e primul tau post asa ca ...bine ai venit! Sa o luam pe bucatele: Zici ca zgomotul a aparut imediat dupa ce ai schimbat evacuarea?...atunci eu as zice sa te uiti la fixarea tobelor (sunt niste suporti de cauciuc)...desi daca tobele ar atinge ceva pe dedesubt zgomotul ar fi pe stanga-centru nu pe dreapta. Eu totusi cred ca n-are nici o legatura una cu alta asa ca... verifica vizual amortizorul spate dreapta (a curs ceva ulei pe acolo?). Vezi ca e si un topic despre o alta problema a SN si SLZ...si anume o fisura care apare pe contraaripa spate langa capul amrtizorului. Si inca ceva..ai umblat de curand la roata aia?...pana de cauciuc ceva?....adica verifica strangerea suruburilor rotii. Mai revino cu ceva amanunte... This post has been edited by YR-ZBG: 6 Nov 2007, 12:18 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
C@talin |
![]()
Post
#3
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ba esti nebun
dute si culcate ... |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
provirus |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 November 07 ![]() |
evacuarea am suspectat-o prima.........dar cred ca e o coincidenta aparitia zgomotului cu schimbarea evacuarii.....
astazi am fost la service sa-mi schimb burduful la planetara de pe dreapta.....si l-am pus pe baiat sa-mi verifice si roata drpta spate ....am zis ca o fi rulmentul ..., a dat roata jos....era bine prinsa( de la 37000 de km una bucata pană, si aia pe fată....), mi-a dat jos si capacul ce permite accesul la tamburi....el zice ca aici totul e ok....in schimb mi-a aratat ceva urme de ulei (infime) cu praf, mizerii pe amortizor.a mai zis ca uzura amortizoarelor se poate constata numai la Dacia ......dar nu ne-am uitat la contraaripa langa capatul amortizorului...... sa inteleg ca fisura apare pe contraaripa? ok o sa ma uit.....astazi am bagat cam 100 de km si , dupa zgomot suspectez din ce in ce mai mult amortizorul...... apropo cam cat ar fi durata de viata a unui amortizor ( stiu depinde de drumuri, incarcare , etc)? This post has been edited by provirus: 6 Nov 2007, 22:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort 1.4 MPI
- bn 03 xxx
|
|
provirus |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 November 07 ![]() |
problema e rezolvata!
bataile veneau din zona tobei de eșapament!!!.....din cauza ca noua evacuare nu ocupa exact același loc fizic ca si cea veche....din cauza diferentei de fabricatie a acelor gheare de sustinere( pe care vin tampoanele de cauciuc); in timpul rulajului evacuarea intra in trepidatii si batea in podea.....restul e istorie. (evacuarea noua este de la connex iasi.....asa că....sa vedem cat o sa tina!) o zi faina tuturor! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort 1.4 MPI
- bn 03 xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 13:25 |