Problema ciudata
![]() ![]() ![]() |
Problema ciudata
marioos17 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2000
- B 30 DUN
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verifica instalatia de racire de la radiator .... Sa nu ti se fi spart blocul motor
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
marioos17 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 06 ![]() |
ms pt raspuns. as vrea sa stiu concret de ce e atata apa in vasul de expansiune si de ce avea ,,zapada" vaporizatorul pe el ? am ars cumva garnitura de chiulasa ?
This post has been edited by marioos17: 6 Nov 2007, 21:28 |
--------------------
Dacia
1310
2000
- B 30 DUN
|
|
KidTx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
gazul are o temperatura scazuta.nu ingeata deoarece are apa in permanenta in plaman.
toarne apa fierbinte pe plaman sa se desgete. scoate furtunul de la stutul din carb si pune contactul....vezi daca vine gaz. scoate termostatul si pune-l intr-o oala pe foc si vezi daca lucreaza. daca lucreaza punel la loc daca nu cumpara unul de preferat de 86. pune apa cu antigel si fai o aerisire calumea....adica...tine motorul pornit pana ajunge apa la temperatura la care deschide termostaltu.(in acest tinp pe la furtunul de retur mai lasi sa curga apa intr=o sticla si o pui inapoi in vasul de expansiune ....si tot asa...pana deschide termostatul) vasul de expansiune leagal si tu cu ceva da cuiul acela de la capota (sa stea sus.....nu la locul lui). spor la treaba |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu cind am avut zapada pe plamin am avut si garnitura arsa , fa o aerisire bina si vezi dupa aia daca se repeta vezi pe unde pierzi lichidul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Corect! Membrana plamin sparta, gazul patrunde in instalatia de racire si ridica nivelul apei in borcan. Grija mare la demontare, fara foc deschis sau scintei, e posibil sa-ti explodeze radiatorul sau alte alea prin care a patruns gazul ala lichefiat.
Daca supapa de pe vas e tarata corect sau slabita, poate apare gaz si pe la buson, deci grija cu sursele de foc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marioos17 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 06 ![]() |
ms mult pt sfaturi !! as vrea sa stiu daca membrana de la plaman o pot schimba eu sau trebuie neaparat sa merg la un service ? si cred ca trebuie scoasa toata apa din circuit....
|
--------------------
Dacia
1310
2000
- B 30 DUN
|
|
aalinte |
![]()
Post
#8
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
du-te la un service ca daca desfaci un plaman o sa zici ca e un ceas cate arculete fine are, asa ca e mai sigur s umble cineva autorizat. io cand am ars garnitura de chiulasa aveam zapada pe plaman, iar gazul il scotea pe filtrul de aer, asa ca am scos siguranta de la instalatie, am oprit robinetul buteliei si am rezolvat problema.spor la treaba si roaga-te sa nu fie membrana.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
era vorba de garnitura de chiulasa care era arsa apa nu are treaba cu gazul apa circula prin mijlocul plaminului prin aluminiu plaminul are doua camere una de inalta presiune si una de joasa presiune intre cele doua camere exista un perete despartitor din aluminiu prin care trece apa calda incalzind plaminul , gazul din rezervor intra in prima camera care are rolul de a reduce presiunea si de a-l transforma din lichid in gaz (acest lucru se face cu absorptie de caldura ) si intra in camera de joasa presiune care are rolul de regulator de debit cu ajutorul unei supape legate de o membrana care in funcie de depresiunea din carburator (acceleratie) da drumul sau inchide gazul
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 05:50 |