Problema ciudata la frane
![]() ![]() ![]() |
Problema ciudata la frane
hirschpek |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|||
cik83 |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Verifica etrierele sa nu aiba mizerie la cilindrii si sa nu-i dea voie sa revina. Sau poate sa fie din pompa, sa ramana vreun pistonas blocat.
Ce pompa ai? |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
hirschpek |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
...pompa e dublu circuit. modelul ala stupid cu 4conducte
|
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Schimba pistonul de la etrier si bineinteles garniturile.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
adimaridum |
![]()
Post
#5
|
MEMBRU INDEPENDENT Group: Members Posts: 330 Joined: 25 September 07 From: Bucuresti ![]() |
schimba garniturile curata pistonasul cu lemn sau smirghel foarte fin si fa-i o aerisire
nu mai are voie sa se blocheze parerea mea ![]() |
--------------------
Mercedes
W123
1979/2400 D
- .......?? EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985 EX:Mercedes 190 E si 230 TE EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza. FAN DACIA |
|
ursachemihai |
![]()
Post
#6
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici ![]() |
asa e etrierul e de vina. eu zic sa-l schimbi ...e 50 lei....si nici nu stai prin frig sa freci pistonasele etc
|
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Exact la fel am patit si eu ,doar ca atunci cand sa o bag in parcare s-a blocat roata fata dreapta si nu am mai urnit-o din loc deloc
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ursachemihai @ 7 Nov 2007, 23:26) asa e etrierul e de vina. eu zic sa-l schimbi ...e 50 lei....si nici nu stai prin frig sa freci pistonasele etc Mi se pare o prostie, cand se strica motorul schimbi masina? Si apropos, nu e 50 ron e mai mult, un pistonas cu garnituri e 10 lei, si iti ia 10 minute de munca, cat iti ia sa schimbi etrierul? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca tu schimbi un piston cu garnituri in 10 minute....
In fine, daca un piston se schimba in T, etrierul il schimbi in T/2. Asta ca timp. Ca bani, e mai ieftin sa schimbi un pistonas, etrierul nu se uzeaza decit foarte greu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#10
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
etrier de uzina complet: 98RON, iar cel facut pe vapor 49,5 RON. calitatea primului nici nu se compara cu restul. si in plus. vorbim despre un sistem de siguranta aiaci asa ca si daca ar fis a schimbi etrierul, sa nu te gandesti ca va functiona bine cel "pe vapor"
in alta ordine de idei: schimba garnitura, vezi ca sunt de mai multe feluri, eu o recomand pe cea cu eticheta rosie si niste dungi albastre (nu mai stiu exact firma) |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
hirschpek |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
..mersi baieti,o sa ma ocup cat de curand de frane ca tot o duc la service caci a mai aparut o belea. Am gasit masina atinsa in parcare nu pe trotuar sau langa,in lateral stanga spate sub dunga. Noroc ca acolo in portbagaj aveam un faras de plastic si a mai amortizat din indoirea aripii. Acu pana mi-o da rca banii,o fac pe banii mei.
|
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|
cosminus |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
A patit un prieten sa aiba frana fata blocata din cauza furtunului de la etrier infundat. Lasa sa treaca lichid sore etrier din cauza presiuni, dar inapoi nu in borcan.
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Partea cea mai grea la schimbarea unui piston blocat este scoaterea pistonului din etrier. Se poate scoate f. usor astfel: demontati etrierul fara a desface furtunul si apasti usor pedala de frana. Urmariti pana apare partea lucioasa a pistonului din cilindru. Dupa aceea nu mai sunt probleme.
Pistoanele cu urme de coroziune trebuiesc schimbate, nu va caliciti cu prostii gen hartie abraziva (nu sunteti singuri pe sosele). |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(hirschpek @ 8 Nov 2007, 15:06) Am gasit masina atinsa in parcare nu pe trotuar sau langa,in lateral stanga spate sub dunga. Noroc ca acolo in portbagaj aveam un faras de plastic si a mai amortizat din indoirea aripii. Acu pana mi-o da rca banii,o fac pe banii mei. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hirschpek |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
...sambata am fost la tara sia trebuit sa incarc masina asta insemnand 5persoane + marfa in portbagaj. si ce credeti,masina merge ca unsa,nu se mai blocheaza franele. dar,caci exista si un dar,pedala de frana a coborat foarte mult. acum mi-am dat seama ca de fapt mie mi se blocau rotile pe spate. sa fie oare repartitorul defect?
|
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|
JDL |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 18 September 06 From: Bucuresti ![]() |
da, de la etrier e problema!
aceeasi problema am avut-o si eu, numai ca imi freca mai putin si nu-mi ducea volan spre dreapta chiar asa de mult ![]() schimba-l ca iesi mai in castig asa... decat daca nu-ti place sa stai in frig sa le freci p-acolo ![]() |
--------------------
Dacia
1310Li
2004
|
|
MECCA |
![]()
Post
#17
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
problema ciudata si la mine azi de era sa fac un accident de toata frumusetea.Deci datele problemei:dimineata plec la servici frane OK tari cum erau de obicei, plec de la servici tot OK, pana la prima intersectie cand dupa ce am calcat pedala de acceleratie un pic mai mult,fiind sigur pe frane, in spatele unui ford mondeo cand am apasat frana mi-a dat un ignore de toata frumusetea, bine ca am frana de mana, am tras frana repede si am reusit sa opresc masina fara sa se intample ceva.dupa aceasta intamplare, frana si-a at drumul si si-a revenit exact cum era si inainte, si la ora actuala fiin la fel.Am o dacie din 1987 cu pompa dubla cu trei conducte.Care este misterul pana la urma???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Mai detaliaza: Pedala de frana s-a dus pana la capat sau era blocata..foarte tare si nu puteai frana?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
MECCA |
![]()
Post
#19
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
pedala s-a dus pana la fund, nu s-a intrarit ca si cum nu ai avea servo, pur si simplu s-a dus la fund dupa care si-a revenit, insa am tras o sperietura de mama mama
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |