pompa de frana dacia 1310 1984, trebuie sa fac ITP
![]() ![]() ![]() |
pompa de frana dacia 1310 1984, trebuie sa fac ITP
nelu_1985 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
era o pompa simpla cu bidon cilindric fara servo pe o dacie din 83 de la un vecin tot 1310
![]() cel mai bine du-te si intreaba unde ai de gand sa faci itp-ul ![]() ![]() This post has been edited by sorin1983: 12 Nov 2007, 00:19 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cele doua fire sunt pt a indica cantitatea de lichid de frana din bidonasul pt lichid, cand cantitatea de lichid scade nepermis ,ti se aprinde becul in bord care te avertizeaza de lipsa lichidului din bidonas,capacul la tine este ca sonda din rezervor
la pompele cu dublu circuit se foloseste un singur fir (chiar daca sunt 2) care este conectat la un manocontact care aprinde becul in bord in cazul scaderii presiunii in circuitul de franare |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pompele simplu circuit nu aveau senzor de nivel.
Cele dublucircuit 3 conducte aveau sonda montata in capac si rezervorul dublu, mare. Cele dublucircuit 4 conducte au acel ICP, conectat pe un singur fir (dintre cele doua existente, cel care cu motorul pornit, la atingerea firului de masa, provoaca aprinderea (!). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
""a mea are pompa de frana cu circuit simplu, dar am vazut ca vin pe instalatia electrica cele 2 fire care se monteaza la capacul de la bidonasul de lichid de frana. ""
Sunt aproape sigur ca tu ai avut pe masina pompa de frana din imaginea 01, si probabil fostul proprietar a schimbat-o ,ma bazez pe faptul ca tatal meu are tot Dacia din '84 si are pompa ca cea din figura 01,iar cele din figura 02 au mai fost montate si la daciile cu 4 faruri ??? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#6
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
asa ma gandeam si eu, ca masina a avut pompa cu dublu circuit si a fost schimbata de vechiul proprietar. cred ca pana la urma va fi nevoie sa o schimb sa nu care cumva sa faca talente aia la revizie. desi eu as fi vrut sa montez doar o servo-frana pe pompa actuala, pentru ca din cate stiu eu pompele cu dublu circuit cu 3 conducte sunt cam pacatoase.
mai ramane sa vad ce se intampla la revizie saptamana asta....... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mirceas |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
da, tot pompa simplu-circuit am avut pe ea. din fabrica venea insa dublu-circuit cu 3 conducte.
problema cu ITP-ul e reala, daca nu te "descurci" trebuie sa revi la sistemul original ![]() |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
arycy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 November 07 ![]() |
salut.. tatal meu a avut o dacie din 84.. da initial a avut pompa cu dublu circuit dar nu avea servo. pe urma tin minte ca a avut simplu circuit si asa a trecut verificarile.. pompele cu dublu circuit is f pacatoase.. acuma am o dacie din 2004 cu care am prob la sistemul de franre... acum cateva luni am schimbat pompa de frana iar acuma au reaparut problemele. nu stiu ce sa mai fac
|
--------------------
dacia
1310 Li
2004
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#9
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
am o cunostinta care din fabrica avea pe masina pompa simpla si la ultima verificare i-a cerut pompa dublu corp
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#10
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
hopa.................... se pare ca se complica treburile. cred ca ma sare randul saptamana asta de la revizie ca mai am ceva de facut pe la directie si trebuie sa schimb cauciucurile. mai vedem ce se intampla cand ajung la ei.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Va spun ce mi-a zis un inginer de la ITP:
"Masina trebuie sa aiba intradevar pompa originala, se face si poza... Dacia a fost echipata cu pompa dublu circuit incepand din 1985". Fratele meu are Dacia 1300 din 1984 si la el e sigur pompa cu circuit simplu si tot asa era stresat dar a facut verificarea fara probleme, dar tu zici ca ai 1310 asa ca nu stiu ce sa zic... Multi si-au schimbat pompele cu circuit dublu si au montat in schimb din alea vechi. Un mecanic mi-a zis ca alea noi merg prost si pierd si lichid pe deasupra... Daca zici ca ai fire pentru martor atunci tind si eu sa cred ca ai avut candva pompa model nou, cu circuit dublu... This post has been edited by DoubleG: 16 Nov 2007, 09:10 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Schimba mecanicul. De ce crezi ca unora le merg bine pompele duble, cu 3 sau 4?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bine zis Liviu
![]() ![]() Cu franele nu este de jucat ,este siguranta voastra in trafic si a celorlalti participanti . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#14
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
DoubleG, dacia 1310 a fost produsa din 1982............si pompele de frana functioneaza dupa bunul plac al mecanicului care a lucrat la ele.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mirceas |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
eu nu am avut probleme cu franele pe simplu circuit si crede-ma ca tineau super.
DoubleG, 1310 s-au facut si in 1984. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
A mea e ce-a din semnatura, si 99% a fost proiectata cu circuit simplu.
Ca sa nu mai deschid alt topic. Am si eu urmatoarea problema: - pe pompa (metal) este umeda tot timpul, cred ca se scurge din bidon Are cineva idee ce se intampla si cum se remediaza ? Dupa parerea mea s-au dus garniturile. Se schimba greu ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
mirceas |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
ce inseamna 99%? am una ca a ta, a venit cu dublu-circuit din fabrica...
cand vine vorba de frane nu as umbla la pompa si circuit nici batut. doar placute sau discurile le schimb. restul, inclusiv test omologat pe banc le fac la service, cineva trebuie sa isi asume raspunderea. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
ATM |
![]()
Post
#18
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Dupa parerea mea s-au dus garniturile. Se schimba greu ? Daca s-au dus garniturile de bidon, se schimba usor. Tragi de bidon in sus, cu un capat de surubelnita scoti garniturile vechi, le pui pe cele noi (au niste caneluri) , pui bidonul si gata., In mod normal, daca esti finut, nu at trebui sa traga pompa aer. Cu totul alta problema este calitatea garniturilor celor noi, eheee...eu am schimbat 3 seturi pana sa gasesc unul care sa etanseze cum trebuie. Evident, Fartec. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#19
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Nu stiu de ce se cramponeaza astia cu eficacitatea pompelor dublu circuit in caz de avarie pe unul dintre circuite etc.. cel putin la dacia mea, am ramas de doua ori fara frane (o data pentru ca a curs lichidul pe la limitator si alta data pentru ca s-a dus naibii o garnitura de la un etrier) si nu a franat absolut deloc cu celalalt circuit.. pur si simplu se ducea pedala in podea fara niciun efect. Noroc ca in ambele cazuri lichidul s-a scurs in parcare si am constatat ca nu am frane cand am dat sa plec, la prima manevra, si am folosit frana de mana ca sa ma opresc. Oricum, ciudata senzatie, nu va doresc sa o aflati
![]() |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
ATM |
![]()
Post
#20
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
am aflat-o si eu acum 3 saptamani, din cauza de garnituri de pompa, m-au luat fiori reci.Brrr...
This post has been edited by ATM: 18 Nov 2007, 19:05 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#21
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
si sa mai lamurim si problema topicului - astazi am ajuns la revizie, acolo surpriza cand deschide ingineru capota ma intreaba direct: din ce an e?. ii raspund scurt '84. SA NU MAI FIE NICI URMA DE INDOIALA, PRECIZEZ CA LA ITP E NEVOIE DE POMPA DE FRANA CU DUBLU CIRCUIT PENTRU DACIILE DIN 1984 INCOACE. Intrucat problema topicului a fost solutionata, rog un moderator sa il inchida. doamne ajuta
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Merced |
![]()
Post
#22
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai uite ca pentru mine e o urma de indoiala. Pentru ca nu inteleg motivul.
Si de ce pentru Daciile din 1984 incoace? Pe cei cu modele mai vechi de ce nu-o obliga? Mai rau ne-ai bagat in ceata. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#23
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
ca sa te scot din ceata, iti spun ca incepand cu 1984 sau montat pompe de frana cu dublu circuit. nu este voie cu pompa cu simplu pentru ca nu ies aceleasi valori de franare ca la pompa cu dublu circuit. deci in concluzie tre sa ai pe masina modelu de pompa cu care a iesit masina din fabrica. deci Merced stai linistit ca tu nu ai nevoie de pompa cu circuit dublu - esti un om fericit.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Merced |
![]()
Post
#24
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Asa-i.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 00:45 |