DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme presiune ulei

iulian_iti
post 16 Nov 2007, 23:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 November 07




am facut cat de curand motoru si am schimbat : arbore, set ,ax came,am schimbat pinioanele de la pompa de ulei,pinionul de la delcou,tacheti.
nu am presiune,acul sta al 2 si in turatie nu creste de loc(sta mort acolo) ,am facut vreo 600 km si nu a patit nimik motoru asta inseamna k am presiune?
am ulei aral 15w40,oare sa bag 20w50?
poate e cineva care a trecut prin astea.

mersi mult

16 Nov 2007, 23:11:
si inca ceva,becu la ulei se aprinde numai cand pun contactu si apoi se stinge dupa ce a pornit motoru

This post has been edited by iulian_iti: 16 Nov 2007, 23:11


--------------------
dacia 1310 1987 - vn11lcs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 16 Nov 2007, 23:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Cand o pornesti la rece,ce presiune ai?....posibil sonda defecta sau motor facut aiurea.


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 16 Nov 2007, 23:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Sigur ai strans bine pompa de ulei.Am mai auzit cazuri din astea.
Sau poate pompa pe care ai luat-o tu nu e buna, o fi avand o fisura din fabricatie sau nu inchide bine supapa din ea.Supapa din pompa se mai infunda cu mizerie (scame de la carpe).Ai curatat bine motorul inainte de montare?


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_iti
post 16 Nov 2007, 23:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 November 07




nu creste de loc


16 Nov 2007, 23:16:
l-am curatat bine
dak era pana acum dak nu aveam presiune nu se bloca?

16 Nov 2007, 23:17:
pompa e sransa cu simt de raspundere


This post has been edited by iulian_iti: 16 Nov 2007, 23:17


--------------------
dacia 1310 1987 - vn11lcs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 16 Nov 2007, 23:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Nu s-au pasuit cuzinetii cine ti-a facut motorul


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_iti
post 16 Nov 2007, 23:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 November 07




pompa e cea veche dar cu pinioanele schimbate
inainte sa fac motoru avea presiune
am mai avut probleme cu senzorii de ulei
cred k aceeasi problema e


16 Nov 2007, 23:21:
un mecanic care stiu k e bun


16 Nov 2007, 23:22:
daca ma mai duce 2000 de km sunt multumit

16 Nov 2007, 23:30:
nu mai stau k maine ma duc la munca ,poate mai primes cateva lamuriri de la voi

o seara buna

This post has been edited by iulian_iti: 16 Nov 2007, 23:30


--------------------
dacia 1310 1987 - vn11lcs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Nov 2007, 11:51
Post #7


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Probabil manometrul. Si renunta la modul asta de scriere.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 17 Nov 2007, 13:09
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Ai verificat pinioanele din interiorul "Morcovului" ? Acelea care invarte pompa deulei. Daca il demontezi ai grija ca dac nu-l pui la loc cum trebuie nu-ti mai porneste motorul.
Bafta


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 17 Nov 2007, 18:59
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




cand pui contectul, fara sa pornesti motorul, acea valoare de pe ceas e 0. Iar cand pornesti motorul cand e rece trebuie sa urce mini 4 atm sau vreo 2 linii. daca nu indica de loc, uitate la fire si la sonda. Ca sa fi sigur ca nu ai probleme cu ungerea, porneste motorul si deschide busonul de la tacheti (pe unde bagi uleiul). Daca se vade uleiul si mai ales stropeste ulei, mai ales daca il accelerezi putin, atunci poti sa stai linistit ca ai ulei. Uleiul conteaza ca sa ajunga unde trebuie si sa unga, nu trebuie sa ajunga in cantitati industriale. Cred ca mai important e ca sa fie de calitate. Gandestete ca el intre piesele in miscare e intro pelicula foarte subtire, ca alfel ar bate motorul.


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Nov 2007, 22:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




apelati cu incredere la functia de cautare http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Sear...e=presiune+ulei


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:27
Forum Renault