oare rulmentul de presiune
![]() ![]() ![]() |
oare rulmentul de presiune
daniel8810 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 4 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 august
- IS 88 DDI
|
|||
Reed |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca ai si batai in pedala de ambreiaj atunci e volanta, daca nu se duce rulmentul.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#3
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Si eu tot pe rulment as paria....cred ca e cam dus.
ps. cred ca REED a vrut sa spuna "placa" in loc de "volanta" |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
daniel8810 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 4 June 07 ![]() |
multumesc pentru raspunsuri asa credeam si eu k e pe duca.....faza e ca am auzit mai multi care spuneau ca atunci cand se duce rulmentul de presiune se aude huruitul ala si cand masina e pe loic si tu calci ambreiajul ....de asta am zis sa va intreb pe voi...iar batai in pedala de ambreiaj nu am deloc ....pedala nu este tare...ciudat de tot...de obicei atunci cand se duce rulmentul ce mai strica dupa el....
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 august
- IS 88 DDI
|
|
Reed |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Off ...dupa cate stiu, la Slz, placa de presiune face corp comun cu volantul.
OT: pentru ca tot se desface ansamblul ambreiaj se va verifica si starea celorlalte piese si o sa vezi atunci daca mai trebuie si altceva. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#6
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
eu am avut placa crapata si am schimbat tot kit-ul.
Am luat kit ambreiaj Valeo original (cica nu sunt asa reusite ![]() Am dat 500 RON pe kit ....si dupa parerea majoritatii colegilor de forum am dat mult. Deci daca la demontare constati ca e nevoie sa inlocuiesti si discul sau placa....intreaba-i pe baieti mai intai de preturi. off. placa de presiune se monteaza pe volant. Tot pe volant se afla fretata si coroana dintata pe care o invarte bendixul electromotorului (vezi poza) |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
chriss80 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 25 March 07 ![]() |
decat sa schimbi numai rulmentul...mai bine schimbi tot kitul de transmisie tot platesti o manopera...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
- GL
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#8
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
corecta observatia...
si eu tot pe principiul asta am mers...daca tot desface acolo am schimbat tot kit-ul. Nu ne-ai spus cam cati km are masina... Oricum era un topic chestionar din care rezulta ca majoritatea au avut probleme cu ambreiajul pana in 30 000 km, deci eu care am avut problema pe la 62 000 nici nu am mai stat pe ganduri am schimbat tot kit-ul. Attached thumbnail(s) placa_presiune.JPG ( Size: 65.66k ) Number of downloads: 218 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
maky |
![]()
Post
#9
|
![]() :) drum bun! Group: Members Posts: 23 Joined: 31 May 08 ![]() |
Salut! Am si eu o problema, sau nu, masina merge cum trebuie dar se aude un zgomot.
Zgomotul l-am sezizat cand eram in frana de motor pe o panta si aveam 3000 rot, iar pe urma am fost atent si l-am auzit si la drum drept, cum ating 3000 rot iau piciorul de pe acceleratie (cutia fiind cuplata) si incepe sa scoata un zgomot de "polizor", ce sa fie? am citit pe aici si ma gandeam sa fie rulmentul de presiune... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort
|
|
maky |
![]()
Post
#10
|
![]() :) drum bun! Group: Members Posts: 23 Joined: 31 May 08 ![]() |
ceva pareri????
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort
|
|
daniel8810 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 4 June 07 ![]() |
vezi sa nu fie rezonanta esapamentului...stiu ca la acea turatie intra in rezonanta esapamentul deoarece intra in frana de motor...si al doilea motiv ar fi ca la 2800 este si cuplul maxim al motorului...si la mine se aude o vibratie cand las masina in frana de motor la 3000 de ture si se aude pana pe la 2600 de ture...apoi daca accelerez pana la 3000 si dau drumu la acceleratie iar se aude...e un zgomot tehnologic al evacuarii mai ales daca e si mai veche evacuarea....
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 august
- IS 88 DDI
|
|
maky |
![]()
Post
#12
|
![]() :) drum bun! Group: Members Posts: 23 Joined: 31 May 08 ![]() |
esapamentul a fost schimbat de curand, zgomotul se aude la fel ca inainte de a schimba tobele, nu cred ca ar fi rezonanta esapamentului, se aude ca si cum o piesa metalica care se roteste ar freca pe alta care sta fixa, asta e parerea mea despre cum s-ar produce zomotul acela.
mersi pentru parere si astept si altele. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:06 |