Conectare RadioCD la comutatorul de pornire
![]() ![]() ![]() |
Conectare RadioCD la comutatorul de pornire
iisus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
x
nova 2000 gti
|
|||
variable_dynamics |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
iisus,ai postat la SuperNova. Rog un moderator sa mute la Nova.
Firul rosu trebuie sa il legi la firul de accesorii. Te priveste exact in ce punct de pe traseul firului asta vrei sa legi firul casului... nu ma pronunt. Insa,firul care te intereseaza pe tine este maro-verde,gros(maro cu dungi verzi) si este conectat cu un papuc pe placa de sigurante,undeva spre tine(cum deschizi cutia de sigurante si te uiti intre usita din plastic si placa de sigurante). Ca sa verifici,masori cu multimetrul. Presupun ca stii ce si cum. Daca ai cele mai mici indoieli, iti recomand cu caldura o vizita la un electrician. Daca insa ai nelamuriri, intreaba. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 26 Nov 2007, 15:06 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
iisus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 07 ![]() |
Merci pentru informatie, deocamdata am legat firele pe direct fara a le trece prin contact....si am masurat consumatorii si ce sa vezi 0.004 mA adica foarte putin tinand cont ca am trei consumatori: alarma care are ledul pornit, ceasul si radiocd-ul care suge curent pentru memorie.
Deocamdata il las asa ca nu ma deranjeaza si in weekend ma bag sa vad cum sta treaba. |
--------------------
dacia
x
nova 2000 gti
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Multe casuri au o problema la variatia rapida a curentului, si se reseteaza, adica tu cand pui contactul pe acceseorii, ii dai tensiune, invarti sa pornesti motorul se ia, si imediat ii da din nou, am avut aceasta problema cu 3 aparate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
de ce la mine cd-player-ul, cand pornesc motorul, ba se inchide, ba nu se inchide.are toane.doar cand vrea el.
sau daca dau mai mult la automat, ori se reseteaza, ori imi da o eroare pe cd, caci radioul functioneaza. E un Japan Victor Company.. ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica JVC. Din motivul mentionat mai sus. Scoate-l de pe contact si vezi ca e OK.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu am un Sony Xplode (4x45W,daca ar avea vreo importanta ) de anul asta cumparat si ambele fire(rosu+galben) sunt legate pe direct de la regleta de "+" continuu si la pornire se intrerupe si apoi functioneaza fara probleme ,care ar fi rezolvarea sa nu mai intrerupa la pornirea motorului ????
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Nov 2007, 08:32) Nu e pe contact ![]() cand ELM-ul invarte greu, se inchide. cand invarte bine, din prima, nu se mai inchide. sa inteleg ca e posibil ca ELM-ul sa fure curent din cand in cand? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
LA pornire e normal sa se opreasca, dar nu sa se reseteze, e mare caderea de tensiune cand merge electromotorul. SI la mien intrerupe, dar in 3 secunde porneste exact de unde a ramas.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am observat ca daca ramane fara alimentare mai putin de 5 secunde, nu se reseteaza, dar daca ramane mai mult timp, s-a resetat
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ce sa ramana fara tensiune? + permanent? ala nu ramane fara tensiune decat cand decuplezi bateria, in rest nu ar trebui sa se restarteze chiar la 8-10V cati sunt cand merge demarorul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Argon
""LA pornire e normal sa se opreasca, dar nu sa se reseteze, e mare caderea de tensiune cand merge electromotorul. SI la mien intrerupe, dar in 3 secunde porneste exact de unde a ramas. "" Corect, asa se intampla si la mine,dar uneori,(cam rar), cand pornesc masina nu se mai opresc muzicantii ,atat timp cat dupa aceea functioneaza bine nici nu imi mai bat capul,bafta mare la toata lumea !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
RMS |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Faza cu opritul la pornire e perfect normala (cel putin daca sunt 2 fire legate in acelasi loc, un + parca.) Este un fel de metoda de protectie. Cand nu este curent suficient pentru toate care sunt pornite sau tensiunea scade sub o anumita valoare, pentru a nu se suprasolicita instalatia sau/si pt protectia cass-ului, se intrerupe alimentarea pana cand revin toate la "normal". In acele momente, cass-ul, farurile si alte accesorii ajung "pe planul 2", mai inportant e demarorul care ia destul de mult curent.
Dupa mers mai mult, oprire apoi pornire, nu se intrerupe deoarece bateria e incarcata si curentul ajunge pentru toate, plus ca pornirea se face mult mai usor, motorul fiind cald deja. Apropo JVC este John Victor Company |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
@ RMS
Citez : "Istoria JVC incepe in anul 1926 cand unul dintre fondatorii companiei, doctorul Takayanagi, pentru prima oara in lume a creat cu ajutorul tubului catodic imaginea literei "I" din alfabetul japonez. In anul urmator a fost infiintata Victor Company of Japan. De atunci de numele JVC sant legate o multime de inovatii si tehnologii printre care se numara inventatorea formatului VHS implementat in aparatele video marca JVC, primul televizor si primele inregistrari pe discuri de vinil din Japonia, primul aparat video portabil din lume si multe altele." Nici un "John" nu e... |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RMS |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Ei, ma scuzati.
Eu asa am auzit candva de la o profesoara de engleza si asa stiam. Se pare ca stiam gresit. Scuze inca o data! |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
apollo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mai conteaza?
![]() ideea e ca sunt bune, il am de un an, e plin de scrum ![]() pacat ca modelul care il am eu nu are medii ca sa le reglez ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
iisus |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 07 ![]() |
Si la mine exista intreruperi in momentul in care incerc sa dau la contact , dar intreruperi insesizabile nu resetari de memorie. Cel mai bine este sa pornesti motorul fara consumatori (lumini, cas, aeroterma), oricum cred ca toata lumea a sesizat ca in momentul in care masina este pornita cu luminile deja aprinse acestea au tendinta de a se stinge din simplul motiv ca pe retea prioritate o are aprinderea motorului.
|
--------------------
dacia
x
nova 2000 gti
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
auleu, daca taceai filozof ramaneai
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iisus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 07 ![]() |
Stie cineva pe unde se trag firele pentru difurile din usa fata de la nova ca eu nu reusesc sa trec prin prag cu firele orice as face, mentionez ca am deja un fir de la inchiderea centralizata in partea inferioara a stalpului de la usa (mai jos de balama) si incercand sa trec firul prin gaura de la centralizata acesta se urca pe stalp.
Trebuie data vreo gaura cu bormasina pe undeva??? Voi cum ati rezolvat problema? |
--------------------
dacia
x
nova 2000 gti
|
|
msanyix |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
iisus dupa cum zicea argon daca taceai filozof ramaneai.
In legatura cu casetofonul in majoritatea lor este un sistem de protectie automata care decupleaza cand pornesti motorul (vezi orice masina productie mai noua chiar din fabrica iese asa cand dai pe EM se opreste casul), de fapt sunt cel putin 2 + unul pentru alimentare si unul pentru memorie poate sa fie si 3 ca sa porneasca automat cand invarti cheia in contact, asta depinde de casetofon. La Dacie nici un sistem electric nu este prioritar fata de celalalt numai ca, cand dai la Electromotor acela iti suge din baterie 360 A la un moment dat asa ca nu ajunge curent la restul gadgeturilor electrice. In legatura cu farurile la pornire este recomandat ca inainte de pornire sa le tii aprinse cca 10 secunde ca sa se "miste" curentul in baterie ca dupa cum am zis mai inainte EM consuma la un moment dat 360A si daca nu este curentul in "miscare" iti "prajeste" bateria. Fenomenul acesta se manifesta non stop in baterie numai ca nu cedeaza din prima deci treaba asta se masoara in ani. Ca exemplu de aceea este licuriciul cu LED in multe masini ca sa ai tot timpul un consumator. PS:sper ca nu te am suparat, am explicat aici cat de simplu posibil |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
iisus |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 November 07 ![]() |
Oi fi eu filozof da nici cu tine nu mi-e rusine de unde scoti tu 360A de pe o baterie de 55A/h cred ca te cam inseli. In ceea ce priveste cuvantul "prioritar" ma refeream la faptul ca electromotorul (fiind cel mai mare consumator de la pornire) suge automat din baterie circa 30-40A pana la pornirea motorului.
Ok nu cred ca asta era rostul topicului ... asa ca sa o lasam balta cu electromotoarele. ![]() Dupa cum am spus am legat casul direct la baterie si nu ma deranjeaza pt ca am consum pt memorie, alarma si ceas de 0.004 mA. This post has been edited by iisus: 28 Nov 2007, 18:46 |
--------------------
dacia
x
nova 2000 gti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:37 |