DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ceas benzina/martor - nu fct

Chupacabra
post 26 Nov 2007, 22:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 5 June 05




Nu imi merge ceasul (sta tot timpul pe zero), si martorul nu se aprinde.

Va rog sa imi dati cateva hinturi de unde ar putea fi problema.

Si sa imi spuneti si niste preturi pt eventualele repere care ar trebui schimbate.

Ca sa testez ledul de la martor trebuie sa desfac bordul, sa scot ceasurile?

As vrea macar una din cele doua instrumente sa imi mearga ph34r.gif .


--------------------
Dacia 1310 88-tlx - bc-03-jte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 26 Nov 2007, 22:23
Post #2


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




verifica sonda eventual ceasul sa vezi care este cu bubca si/sau firele (eu unul cred ca este de la papucul de la sonda care se mai oxideaza din cand in cand)


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Nov 2007, 22:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




desfa mufa care se duce la sonda de la rezervor cu contactul pus pui pe rind firele la masa cu o sirma una este becul si celalalt este ceasul cind pui firul de bec la masa se aprinde iar cel de ceas la masa se duce spre plin

Attached thumbnail(s)
ceas.JPG ( Size: 23.88k ) Number of downloads: 67


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 27 Nov 2007, 12:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07






--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chupacabra
post 1 Dec 2007, 18:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 5 June 05




Am pus la masa (la tabla rezervorului) ambele firului, si nici o miscare pe bord.

Ma gandesc sa testez firele sa vad daca au continuitate. Un capat il am: la rezervor, dar unde e celalat capat?unde intra in bord? Am acces la el? sau trebuie desfacut tot.?

Poate gasesc la dezmembrari un ceas de benzina si sa il prind pe bord pe undeva si sa trag eu un fir separat de la rezervor. Daca nici asa nu merge inseamna ca e sonda de vina. Si cum e cam ruginit in zona sondei, mi-e si frica sa o desfac, poate raman cu o mare gaura smile.gif .


--------------------
Dacia 1310 88-tlx - bc-03-jte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 1 Dec 2007, 20:20
Post #6


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Capatul celalalt al bordului intra in tabloul de bord nu fix prin ceas, ci printr-un port mixt al cadranului 3, adica printr-o mufa cu papuci tata, ce cumuleaza toate firele cu legatura la cadranul 3, si in care se infige o sumedenie de pini iesiti din bord, cu rol de papuci-mama. Nu ai acces acolo prea usor, decat daca demontezi tabloul de bord si il dai jos cumva, e inghesuit rau prin spate. Si ca sa identifici care e, ar trebui sa stii codul culorilor firelor (asta cred ca se gaseste pe forum oricum).
Teorema cu ceasul de benzina pe bord e cam aiurea, nici nu stiu daca merge si daca are rost sa te apuci de asa ceva in primul rand..., pentru ca ceasul de benzina e normat prin fabrica sa stea in bord. Nici macar protectie, sticla, ceva, n-are. Si decat sa iei alt ceas, sa ii faci protectie, carcasa (si sa-ti arate ca dracu'pe bord) si dupa aia la primul moment de neatentie sa ii tuflesti un cot si sa se indoaie acul, mai degraba te duci la un electrician, iti face verificarea circuitului si a cadranului si la nevoie iti in locuieste ceasul in tablou (de pe la dezmembrari ceva...). Daca n-ai bord cu turometru, iti iei tablou complet de la dezmembrari cu vreo 200-300 k si raman si piese de rezerva. ala cu turometru e ceva mai scump, 600-700k.

This post has been edited by ATM: 1 Dec 2007, 20:22


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:44
Forum Renault