teava legatura intre schimbator si cutia de viteze, teava legatura intre schimbator si cutia de viteze
![]() ![]() ![]() |
teava legatura intre schimbator si cutia de viteze, teava legatura intre schimbator si cutia de viteze
forest77 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
2003
- B-40-KHI
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bag-o si tu intr-o menghina si indoaio spre bord cum ar fi la tine in masina. O mai poti scurta ca sa ati dea un aer mai sportiv.
This post has been edited by djasu82: 27 Nov 2007, 17:24 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia veche avea 2 tampoane de cauciuc la mijloc se scoteau cu o cheie de 8 sau 10 si se inlocuiau (asta daca se mai gasesc acele tamplane)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Teava cu T la mijloc de care vorbesti se numeste bieleta de comanda. Cine a zis ca nu se mai fabrica? Iar cu piesele de origine...
![]() |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Taxon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 18 March 04 From: galati/ploiesti ![]() |
inca se gasesc in magazin bielete model vechi, dar tot ce am vazut sufera tare la calitate.
altfel ... acu am de-asta noua, cu bucsa, dar parca tot modelul vechi functiona mai "smooth" ... |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph-06-vgj ford fusion 2004 - gl-75-chr
|
|
msanyix |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
forest77
Acum o luna am luat una noua cu 11 RON cu T-ul acela la mijloc asa ca te a pacalit acela de la magazin. Mi-am schimbat pedalierul si acum este totul putin mai in fata (AM AVUT MESERIASUL BUN) asa ca a efectiv a taiat 1 cm din parghie si l-am sudat inapoi si merge brici |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
briobit |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
am si eu o intrebare am schimbat si eu piesa aceea a costa 12 lei noi dar am urmatoare problema (am cutie cu 4 trepte) vitezele 1 si 3 intra bine dar 2 si 4 parca prin pe "buza" adica nu are maneta cursa asa mare cum are la 1 si la 3 se poate regla cumva treaba asta sau trebuie sa o tai si sa o sudez la loc?
|
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Bieletele cu tampoane de productie noua is proaste din cauza tampoanelor de calitate indoielnica. Ai luat bine cu bucsa, dar, intreb: ai cutie cu 4 sau cu 5 trepte?
Bieletele pentru 4 tr sint mai lungi, cele pentru 5 mai scurte, pt ca lungimile cutiilor is diferite. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
forest77 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 October 07 ![]() |
am si eu o intrebare am schimbat si eu piesa aceea a costa 12 lei noi dar am urmatoare problema (am cutie cu 4 trepte) vitezele 1 si 3 intra bine dar 2 si 4 parca prin pe "buza" adica nu are maneta cursa asa mare cum are la 1 si la 3 se poate regla cumva treaba asta sau trebuie sa o tai si sa o sudez la loc?
---------------------------------------------------- si eu am patit la fel cu asta cu bucsa, intra mai greu intr-a 2-a si a 4-a, trebuie sa imping mai tare in ea. parca si marsarierul merge mai greu. cred ca o sa iau alta pana la urma. treaba cu taiatul si sudatul la loc, oare e bina sa circulam asa? ca in caz de accident iti poate gasi nod in papura de la orice. nu stiu nici daca rar-ul accepta, poate doar daca nu se prind. 28 Nov 2007, 17:12: Bieletele cu tampoane de productie noua is proaste din cauza tampoanelor de calitate indoielnica. Ai luat bine cu bucsa, dar, intreb: ai cutie cu 4 sau cu 5 trepte? Bieletele pentru 4 tr sint mai lungi, cele pentru 5 mai scurte, pt ca lungimile cutiilor is diferite. ------------------------------------------------- cutia mea e cu 4, si am specificat inainte sa o cumpar, dar cre ca mi-au dat din cealalta, pentru cutia cu 5, daca zici ca sunt de lungimi diferite. This post has been edited by forest77: 28 Nov 2007, 17:12 |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
2003
- B-40-KHI
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
tamponul ala de pe tija are si rol de a amortiza vibratiile ( datorita greutatii ) si zgomotele transmise in masina prin tija schimbatorului. asta in cazul masinilor izolate fonic din fabrica...pt ca mesterii tinichigii dupa o reparatie le recomanda clientilor sa lase fierul gol sa nu intre rugina deci izolare fonica zero.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
briobit |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
eu am cutie cu 4 viteze si am luat piesa penntru cutie cu 4 (are si eticheta pe ea de scrie pt ce cutie este) deja ridic piciorul cu frica cand schimb a 2 sau a 4 .... ma gandesc sa iau tampoanele alea de cauciuc de pe asta noua sa le pun pe fiarele vechi.... ce ma deranjeaza e ca bucsa aia care se prinde de maneta propriu-zisa e cam olarita ... astept orice sugestie...
(de intrat vitezele intra parfum acum si 1 si 4 si spate da la a 2 si a 4 ma apuca frica sa ridic picioru de pe ambreiaj ca poate o imi sare din viteza exact cand vrei sa te infigi in trafic...) |
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cind vreti sa schimbati bieletele, luati pe cea veche cu voi si masurati.
E foarte posibil ca la etichetare sa fi lipit "5 trepte" in loc de "4 trepte" si invers. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
msanyix |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
QUOTE(forest77 @ 28 Nov 2007, 17:10) am si eu o intrebare am schimbat si eu piesa aceea a costa 12 lei noi dar am urmatoare problema (am cutie cu 4 trepte) vitezele 1 si 3 intra bine dar 2 si 4 parca prin pe "buza" adica nu are maneta cursa asa mare cum are la 1 si la 3 se poate regla cumva treaba asta sau trebuie sa o tai si sa o sudez la loc? ---------------------------------------------------- si eu am patit la fel cu asta cu bucsa, intra mai greu intr-a 2-a si a 4-a, trebuie sa imping mai tare in ea. parca si marsarierul merge mai greu. cred ca o sa iau alta pana la urma. treaba cu taiatul si sudatul la loc, oare e bina sa circulam asa? ca in caz de accident iti poate gasi nod in papura de la orice. nu stiu nici daca rar-ul accepta, poate doar daca nu se prind. <span class='edit'>28 Nov 2007, 17:12:</span> Bieletele cu tampoane de productie noua is proaste din cauza tampoanelor de calitate indoielnica. Ai luat bine cu bucsa, dar, intreb: ai cutie cu 4 sau cu 5 trepte? Bieletele pentru 4 tr sint mai lungi, cele pentru 5 mai scurte, pt ca lungimile cutiilor is diferite. ------------------------------------------------- cutia mea e cu 4, si am specificat inainte sa o cumpar, dar cre ca mi-au dat din cealalta, pentru cutia cu 5, daca zici ca sunt de lungimi diferite. Nu cred ca din cauza parghiei intre maneta si cutie o sa faci accident in cazul in care se rupe. Intradevar trebuie sudata ca lumea ca sa nu ai neplaceri dar iti zic ca este pe el din fabrica o sudura de rahat (dupa cum stim unele piese de daciese fac in sura ) numai ca este galvanizata dupa si arata mai bine. Eu l-am taiat la una dintre suduri, am taiat din lungime si mi l-a sudat inapoi unul care stie sa sudeze si la final l-am vopsit cu grund. Daca iti intra greu in a 2-a si a 4-a inseamna ca ai parghia prea scurta ceeace inseamna ca poate ti-a dat in magazin pentru modelul cu 5 viteze. Nu exista posibilitate de reglaj la modelul pe care il ai. Mai de mult era un model mai altfel pe care puteai sa-l reglezi pe lungime (era bagata o tija intr-o teava asemanator cu inbinarea la esapament) dar eu nu am gasit din acela. Sper ca nu ai schimbat pedalier. Compara lungimea cu originalul. Bafta |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
Paca |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
intrebare:daca schimb timoneria cu totul...ma refer la partea de sub masina...fara levier...o sa intre mai bine in viteze ? mie mi se pare ca intra grelut in sensul in care se aude poc cand scot si poc cand bag in viteza...ce-as putea sa fac sa imbunatatesc performantele timoneriei...o dirijare mai buna,levierul sa revina la mijloc mai mult..?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
briobit |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
deci pot sa zic dupa ce am schimbat t ala de sub masina la inceput aveam belele cu a 2 si a 4 am lasat-o asa cateva zile ... pot sa zic ca acum intra parca e cutie de audi si-au dat drumu si a 2 si a 4... nu mai stau sa caut vitezele .... e parfum ce sa mai sa vedem cat ma tine
![]() |
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
Siconi |
![]()
Post
#16
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Dupa cum acuza autorul acestui topic anume ca pozitia treptelor s-a schimbat si e catre scaune, trag concluzia ca bieleta e mai SCURTA, nu mai lunga. Deci, nu are ce scurta, ci ar trebui lungita, adica taiata si sudat un adaos intre cele 2 bucati obtinute in urma taierii.
Mai bine mergi cu ea la magazinul respectiv si o schimbi decat sa te muncesti atata. Data viitoare casca ochii si cere ce trebuie. Te va scuti de drumuri inutile si bani aruncati. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SSilent |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
io nu stiu cum sa fac sa trag maneta de la schimbator mai in spate si voi vreti mai in fata
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
mikkai |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
Atunci faceti schimb si sunteti amandoi multumiti
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
Siconi |
![]()
Post
#19
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Absolut nimic nu ne impiedica, decat faptul ca nu prea mai gasesti dacii. De la masini straine cam slabe sanse sa gasesti ceva compatibil; astea au de obicei cate 2 timoniere si actioneaza pe 2 cai in cutie.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:09 |