DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum mare, problema consum logan

mirzero
post 6 Dec 2007, 20:30
Post #1

Membru incepator

Group: Members

Salut! sunt nou pe forum am si eu cateva intrebari nu stiu daca au mai fost puse asa ca imi cer scuze preventiv.Am carnetul de aproape 3 luni deci sunt incepator am un Logan versiune Laureate 1,4 MPI am facut deocamdata 600 km problema e ca am un consum destul de mare 11.4 L /100 km.Mi s-a spus sa nu depasesc 3000 de rpm dar am cam trecut de limita asta de cateva ori dar imediat am schimbat viteza deci nu am mers mult timp ( ceva de ordinul secundelor) insa nu am trecut de 120 km/h (max 100).Sa fie asta cauza sau e ceva temporar si isi va reveni la normal consumul ( macar 9 L/ 100 km).As dori sa imi spuneti si cateva sfaturi de exemplu la cate rpm schimb vitezele, conteaza la consum daca ii pun benzina de o calitatea superioara eu pun benzina fara plumb 95 de la Petrom samd. Alta problema: e normal sa imi apara chestia aia iesita? poza e facuta la rotile din fata mai exact cea dreapta.Multumesc anticipat!Fotografii_0107.jpg ( Size: 86.53k ) Number of downloads: 595

Ms pt lamurire am luat o minge cu roata din dreapta si m-am uitat pt prima data mai atent sub masina si am vazut furtunul ala si nu stiam daca e normal sa fie acolo.
Din postul respectiv reiese ca am un consum destul de mare aveti ceva explicatii?

This post has been edited by mirzero: 6 Dec 2007, 20:49

--------------------
Dacia Logan Laureate 2007/Standard/..../Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 6 Dec 2007, 20:37
Post #2

Membru autentic

Uite aici de consum:
http://www.daciaclub.ro/Consumul-MEDIU-al-...6-8V-t9116.html

Enjoy. Pe furtunul ala curge apa. De ploaie.

This post has been edited by liviu2004: 6 Dec 2007, 20:38

--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
+
AL
post 7 Dec 2007, 08:46
Post #3

Member