modificare frane
![]() ![]() ![]() |
modificare frane
horiabogdan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
S-o lasi asa.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
horiabogdan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
merci
ideea e urmatoarea: masina e carosata in '85 si am inteles ca ma poate lua RAR-ul la intrebari daca am pompa cu simplu circuit |
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
Kruger |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum era in 85, dar banuiesc ca erau cu simplu circuit. Eu dimpotriva trebuie sa am cu dublu, dar am cu simplu circuit.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Stalin |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Si eu ti-as recomanda s-o lasi asa, daca franeaza bine n-ai de ce s-o schimbi, in plus toata lumea se plange de pompele astea pe dublu circuit sunt foarte proaste, eu am pe dublu circuit si e jalnica
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
horiabogdan |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
ca sunt proaste pompele cu dublu circuit am auzit si eu, dar ideea era sa nu am probleme cu "militienii" vreodata daca raman pe simplu circuit.
oricum trebuie sa-mi cumpar alta pompa ca asta a obosit. 11 Dec 2007, 09:32: revin cu o intrebare, totusi cum erau in '85? cu simplu circuit sau dublu, macar sa stiu daca e vreodata sa ma lovesc la RAR de problema asta. This post has been edited by horiabogdan: 11 Dec 2007, 09:32 |
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La RAR conteaza anul fabricatiei sau recarosarea?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
horiabogdan |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
nu stiu nici asta
11 Dec 2007, 09:59: eu nu inteleg de ce ma forteaza ei sa trec pe pompa cu dublu circuit !!!! This post has been edited by horiabogdan: 11 Dec 2007, 09:59 |
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai in certificat cum scrie? anul carosarii, ca masina s-a innoit, caz in care e foarte posibil ca si caroseria sa fie nevoia a avea frine conform anului.
Cel mai corect, scieti la RAR; mie chiar mi-au raspuns o data. Sau, luati telefonul filialei, vorbiti si gata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
horiabogdan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
daca scriu la RAR nu am probleme pentru ca pana acum eu am mers cu masina asa cum e si am facut si inspectiile periodice fara sa se ia nimeni de mine.
|
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Scrii ca vrei sa cumperi o masina recarosata dotata numai cu pompa monocircuit. Dai datele (originala din anul, recarosare in anul..etc.)
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
horiabogdan |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
multimesc frumos
12 Dec 2007, 12:42: Am auzit o chestie: daca piulitele la conducte sunt M10 atunci nu merge pompa cu dublu circuit in schimb, daca sunt m11 merge. Stie cineva daca e adevarat sau nu? Multumesc frumos! 12 Dec 2007, 12:43: Inca ceva, piulitele care prind pompa pe servo sunt pe 11. 12 Dec 2007, 12:50: iar cele care prind conductele pe pompa sunt pe 10 This post has been edited by horiabogdan: 12 Dec 2007, 12:50 |
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La dublucircuit cu 4 conducte ai filet M11, intr-adevar, exceptie conducta bypass care e mai mare (M12, parca). De asemenea, daca ai simplucircuit va trebui inlocuit si limitatorul, fiind necesar unul cu 3 orificii. Apoi, inca o conducta (cea cu holender majorat, asa ceri la magazin). Daca tot faci investitia ia tot setul de conducte din Cu; cele dintre repartitor si roti pot ramine daca sint din Cu, daca nu, schimba-le si pe alea.
Ar mai fi o solutie, mai ales daca ai conducte din Cu: Faci rost de holendere M11, tai "bercul" dinspre pompa la conductele existente, schimbi holenderul si re-"bercuiesti", dar asta presupune sa ai dispozitivul si sa ai si habar de ce faci. "Berc"=termen impropriu dat acelei evazari sau umflaturi a conductei care ajuta la fixare-etansare. Daca pui pompa dublucircuit cu 3 conducte...nu stiu daca filetele is M10 sau M11. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Eu am auzit ca este nevoie de servo-frana pentru a trece ITP-ul... Asa mi-a spus un mosulica, ca nu i-a dat ITP-ul...
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
horiabogdan |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
eu am servo si pompa simplu circuit si am inteles ca trebuie dublu circuit, adica asta era problema dezbatuta, daca sti ceva despre asta spune-mi si mie.(masina e recarosata in '85)
servo nu-ti trebuie decat daca asa se fabricau daciile in anul din care e masina |
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Atat mi-a spus si mie omul, ca e nevoie de servo-frana sa luam ITP-ul... Chiar nu stiu treaba cu anii, a mea este recarosata in 92 si pompa simplu circuit fara servo`. Acum sa vedem, in Ianuarie imi expira ITP-ul+ ca trebuie sa o inscriu...
14 Dec 2007, 12:33: De asemena nu stiu daca trebuie simplu sau dublu circuit This post has been edited by v_razvan_c: 14 Dec 2007, 11:33 |
--------------------
-
-
-
|
|
horiabogdan |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 November 07 ![]() |
la 1310 eu zic sa-i pui si servo(parerea mea), in rest bafta!
|
--------------------
dacia
1300
1976
- ag09rsa
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Da, nu-mi place, dar si eu cred la fel! Bafta si tie, numai bine!
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 00:08 |