DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema motor nova gti

costinu
post 5 Jan 2008, 22:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




Am o nova gti din 2000, 60000km pe bord, 75000 reali. O am din vara, de cand avea 48000km pe bord.

De ceva timp au aparut probleme. Mi-a disparut initial uleiul din motor si am mers ceva (1000-1500km) cu foarte putin. Nu am observat sa curga atunci pe undeva, asa ca banuiesc ca l-a mancat, asta cam in primii 8000km. Am schimbat sau mai bine spus am pus ulei. Acum, dupa alti 3000 am ajuns la concluzia ca am ramas iar fara ulei si am completat. Diferenta a fost insa ca acum imi arunca ulei pe la fulaia accea acre iese din motor si angreneaza pompa de apa respectiv alternatorul.
In capacul de la motor(ulei) se afla o substanta verzuie (multa), la care cineva facea referire foarte plastic sub denumirea de "muci". Daca scot joja in timp ce motorul este pronit arunca ulei la 20-30 de cm de gaura.
La relanti am observat ca acum sta la aproape 1000 rotatii; inainte statea la 850-900. Daca apes pe frana imi scade la 800.
In mers, cu a parta la 60, daca apas pe acceleratie mai tare imi da senzatia ca se infraneaza, la fel si intr-a treia la 40km/ora.

Un alt lucru pe care l-am observat este eset ca pierd apa unde. Pe la furtune nu este ud, nici pe la radiator. Sper sa nu fie chiuloasa.

Intrebari:
Cat costa un set motor? (nu vreau sa umblu de 2 ori, si sa schimb acum segmentii si mai tarziu sa umblu iar).
Cat costa chiuloasa? (sper sa nu fie cazul, dar vreau sa-mi fac calculele pe cel mai pesimist scenariu)

Daca credeti ca ar putea fi si din alta parte...astept sugestii.


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2008, 22:58
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă zici că pierde pe la fulia arborelui cotit, trebuie schimbat un simering acolo.

Pentru apă, dacă nu curge pe la radiator, furtune, capacul pompei, sau caloriferul din habitaclu, atunci în motor se pierde...

Presiunea uleiului cum e?

This post has been edited by Catalin Marinarul: 5 Jan 2008, 23:05


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinu
post 5 Jan 2008, 23:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




cum pot sa verific presiunea la ulei? nu am nici un indicator la bord


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2008, 23:35
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai bord de SN... sad.gif

Pe bordul "autentic" Nova exista indicator de presiune a uleiului...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinu
post 5 Jan 2008, 23:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




exact. si indicatorul de la ulei s-a apins abia and am ramas fara nici un pic de ulei

PS: ai idee cat cost setul si garnitura de chiuloasa?

Semeringul ala se poate schimba fara sa dau motorul jos? mi-a dat taica-miu o presa pt bagat semeringul acolo, dar nu stiu daca imi incape si mai ales nu stiu cum il scot pe cel vechi.

This post has been edited by costinu: 5 Jan 2008, 23:49


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2008, 23:58
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Am răspuns la ce am știut. tongue.gif

Ai MP.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 6 Jan 2008, 02:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Setul motor - 400-500 ron(parca).
Garnitura chiulasa - 14 ron.



--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 6 Jan 2008, 07:45
Post #8


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Poate scapi fara set motor. Stiu vreo 2 cazuri de dacii clasice care au mers cu 0,5 l ulei mult si bine pâna si-au dat seama. Oricum cred ca nu scapi fara reglat culbutorii.
Ca sa stii o treaba du-te la un service schimba simeringul de la distributie, vezi ca smecherii fac o treaba pun 2 simeringuri din care cel de la exterioro se unge cu grafit sau MoS2, dupa aia pui compresmetrul pe ea. Daca nu exista pb cu compresia nu te chinui.
In ceea ce priveste garnitura de chiulasa daca nu face bulbuci in vasul de expansiune, "numarul" bulbucilor proportional cu acceleratia, ai 99,9 % sa scapi fara garnitura de chiulasa.
Cât despre muci pune si tu un ulei semisintetic si un aditiv cu MoS2, asta dupa ce rezolvi problemele.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:47
Forum Renault