DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Radiator infundat, Probleme cu radiatorul

Smailey
post 7 Jan 2008, 21:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




Am si eu o problema cu radiatorul la o dacia 1300 modificata cu 1310 mi sa infundat radiatorul lam dat jos si lam spalat cu apa fierbinte si au iesit carabusi si brontozauri din el chiar si o saiba , ok nu mai conteaza acum lam pus la loc am maers 2 zile si sa infundat iar nu stiti cum sal curat sau sal desfund mai bine help me plz blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Jan 2008, 21:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai raspunsul e evident.
Se pare ca acei brontozauri salasluiesc si prin motor.
Il dai jos, il speli din nou cu jet de apa, apoi baga jetul si prin motor.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smailey
post 7 Jan 2008, 21:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




Cum sa bag jet de apa in motor? Asta nu am mai auzito.


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 7 Jan 2008, 21:16
Post #4


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




nu chiar prin motor. dai jos radiatorul si furtunele de la radiator. si pe sus acolo unde vine termostatul bagi furtunul cu presiune. dar ar fi mai bine sa desfaci de pe pompa de apa si furtunele de la calorifer si baga si pe acolo un jet de apa.
noroc


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smailey
post 7 Jan 2008, 21:36
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




ok mersi am sa incerc si asta dar apa normala de la robinet nu are calcar ala nu se depune si tre sa bag apa rece sau calda ? ms mult de sfat


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 7 Jan 2008, 21:46
Post #6


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




pai bagi un jet puternic cu furtunul si dupacea bagi antigel cu apa plata nuuuuu apa distilata 3 l de antigel si 2 de apa


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2008, 00:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sau cu detartrant daca este din cupru sa vezi ce brontozauri ies atunci http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1055336

This post has been edited by bygy007: 8 Jan 2008, 00:58


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smailey
post 8 Jan 2008, 21:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




Am spalat radiatorul cu detartrant de azi dimineata pana acum si acum e la inmuiat au iesit tot felul de monstrii din el si tot mai ies nu stiti alta metoda de curatare mai rapida sau mai eficienta ? help plz sad.gif apropo am auzit ca daca lasi mult timp detartrant in el cu am mai vazut pe aici sal lasi 12 ore il distrugi


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 8 Jan 2008, 21:36
Post #9


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




dar de unde iti ies balaurii chiar din el sau dintre celulede afara


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smailey
post 8 Jan 2008, 21:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




Paraziti dintre celule au iesit ca am bagat un jet puternic de apa si sa curatat bine acum mai curge mizerie din el nici nu pot sami imaginez de unde tot iesi oricum cred ca o sal las cu apa pana dimeneata si atunci o sa vad ce mai cade si daca mai cade


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 8 Jan 2008, 22:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(razvanarghius @ 7 Jan 2008, 22:46)
pai bagi un jet puternic cu furtunul si dupacea bagi antigel cu apa plata nuuuuu apa distilata 3 l de antigel si 2 de apa
*




Ba tocmai cu apa distilata se face amestecul.In nici un caz cu apa plata!!!Apa plata contine minerale care se depun in instalatie(apa plata e apa minerala fara adaos de CO2).Si de obicei se face 1/2 apa ,1/2 antigel.Dar depinde de tipul antigelului si de temperatura la care trebuie sa reziste(eu de exemplu am 50% apa ,50% antigel si rezista pana la -37grade C).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2008, 22:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Smailey @ 8 Jan 2008, 22:07)
Am spalat radiatorul cu detartrant de azi dimineata pana acum si acum e la inmuiat au iesit tot felul de monstrii din el si tot mai ies nu stiti alta metoda de curatare mai rapida sau mai eficienta ? help plz sad.gif apropo am auzit ca daca lasi mult timp detartrant in el cu am mai vazut pe aici sal lasi 12 ore il distrugi
*


daca este de cupru insista eu am spalat la el doua zile wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 8 Jan 2008, 22:30
Post #13


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




am vrut sa zic apa distilata dar mam incurcat


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smailey
post 10 Jan 2008, 12:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 October 07




Salutare dupa 2 zile de spalat la radiator am reusit sal curat pana la urma. Lam montat la loc si am schimbat si termostatul deocamdata totul merge perfect oricum ramane de vazut ce se mai intampla ms mult de sfaturi. Bafta


--------------------
Dacia 1410 TLX 1987 - B-14-XSL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 10 Dec 2009, 20:07
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare.M-am apucat sa imi curat radiatorul si eu, in prima faza l-am lasat 9 ore cu 1,5 l de otet( 9 grade acetice) si sa curatat, dar nu de tot.
Azi l-am spalat de doua ori cu mr. muscle( pt desfundat tevi) si sa curatat bine.
Problema e ca a inceput sa se exfolizie vopseaua neagra de pe stut-urile( pe interior) unde se pun furtun-urile. Radiatorul e romanesc, aproape nou, radiator mare de cupru.
Nu stiu ce sa fac nedumerire.gif Sa il montez asa cu vopseaua exfoliata pe masina? Deoarece mai are vopsea si pe interior unde nu ajung, si sa cam exfoliat.
Am dat cu jet de apa, dar nu prea sa dus.Mie frica ca in timp vopseaua o sa ajunga in sistemu de racire. Ce sa fac? Mersi

10 Dec 2009, 22:47:
nimeni? sad.gif

This post has been edited by paul-tm: 10 Dec 2009, 22:47


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Dec 2009, 08:54
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




La cate ajung in sistemul de racire al masinii, i-ti faci griji pentru niste foicele de vopsea sleep.gif

Ce a iesit din el cu metoda descrisa de tine ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Dec 2009, 09:05
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cate ajung in sistemul de racire si mai ales pe unde? unsure.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 11 Dec 2009, 21:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




A iesit din radiator multe bucati de la antigel intarit. Alta problema a fost cand am vrut sa dau drumu la antigel am zis sa desfac surubu de jos din partea stanga si sa indoit tabla de la radiator cu totu. Din cate am vazut nu sa spart, doar putin parca sa fisurat tabla la suprafata.Radiatoru are surubu de golire bagat inauntru,doar capu surubului se vede. Si am pus chit de fibra si am acoperit locul.
Oare tine?
Si sa vad sa mai clatesc radiatoru, deoarece tot ramane deasupra apei ceva alb.
Deabia dupa ce am folosit mr muscle am vazut ca contine soda caustica. Dar scria pe ambalaj ca nu ataca tevile.
Mersi


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 12 Dec 2009, 19:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




antigel intarit?????? frate e cea mai tare pe care am auzit-o. nu te supara. poate nu stiu eu bine ce e ala antigel, dar de intarit stiu sigur ca nu se intareste. poate ai scos calcar ce s-a depus din cauza apei folosite.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 12 Dec 2009, 22:20
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Eu din vara am radiatoru cumparat second.Si eu numa antigel cu apa distilata folosesc indiferent de anotimp.
Radiatoru a stat 2 ani pe masina( masina de pe care am luat radiatoru) fara sa se circule cu ea, si avea dat drumu la lichidu de racire, si mai ramane ceva antigel in radiator si probabil sa uscat. In fine, radiatoru e aproapre nou,nelovit, radiator mare. La 30 lei biggrin.gif cat am dat pe el a fost castana curata.

This post has been edited by paul-tm: 12 Dec 2009, 22:21


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 16 Dec 2009, 19:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Cred ca am dat de belea cu radiatoru. Deoarece tot iesea minzeri din el.Azi i-am bagat detratant nufarul( am facut vreo 4 spalari ).A iesit din radiator multa minzerie. Radiatoru inauntru sa curatat deaorece se vede culoarea rosiatica. In unele locuri in interiorul radiatorului a mai ramas unele locuri cu ceva negru.
Desi l-am clatit de foarte multe ori tot iese niste bucatele negre din radiator, si nu sunt foarte putine. Si apa ce iese din el e foarte albicioasa.
Si radiatoru cand e nou are culoarea rosiatica? Sau peste tabla de cupru pe interior se da cu ceva din fabrica ?
Ce sa fac: sa cumpar alt radiator? sau ma chinui sa il mai spal? Multumesc mult

This post has been edited by paul-tm: 16 Dec 2009, 19:18

Attached thumbnail(s)
detartrant_nufar_1000ml_det2303.jpg ( Size: 15.8k ) Number of downloads: 752


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Dec 2009, 00:35
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si eu am facut aceeasi operatie , ce a iesit din el nu mai zic ph34r.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 18 Dec 2009, 08:53
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




spala, spala si iar spala .... nu ai ce sa strci wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 14 Jan 2010, 13:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salut
am si eu o problema care ma enerveaza la greu.
pornesc mototrul si ii fac aerisirea la cald, dupa ce se deschide termostatul si lichidul circula bine prin calorifer insa furtunul ce leaga vasul de expansiune si radiator ramane fara lichid, inpingand lichidul in vas. daca ridic vasul de expansiune si amorsez furtunul nivelul in radiator creste dar destul de incet. poate sa fie radiatorul partial infumdat?
dupa ce opresc si repornesc lichidul nu mai este circulat prin calorifer ci trebuie sa ii fac o noua aerisire. care ar putea sa fie cauza acestui fenomen. este posibil ca din cauza radiatorului partial infundat sa nu circule la pornire incalzirea?
in timpul mersului am vazut ca nivelul in radiator este la jumatate restul fiind aer.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Jan 2010, 19:00
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cred ca este colmatat pe undeva.eu zic sa il dai jos si sa il cureti bine de tot si pe urma sa vezi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 23:07
Forum Renault