Radiator infundat, Probleme cu radiatorul
![]() ![]() ![]() |
Radiator infundat, Probleme cu radiatorul
Smailey |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai raspunsul e evident.
Se pare ca acei brontozauri salasluiesc si prin motor. Il dai jos, il speli din nou cu jet de apa, apoi baga jetul si prin motor. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Smailey |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Cum sa bag jet de apa in motor? Asta nu am mai auzito.
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#4
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
nu chiar prin motor. dai jos radiatorul si furtunele de la radiator. si pe sus acolo unde vine termostatul bagi furtunul cu presiune. dar ar fi mai bine sa desfaci de pe pompa de apa si furtunele de la calorifer si baga si pe acolo un jet de apa.
noroc |
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Smailey |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
ok mersi am sa incerc si asta dar apa normala de la robinet nu are calcar ala nu se depune si tre sa bag apa rece sau calda ? ms mult de sfat
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#6
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
pai bagi un jet puternic cu furtunul si dupacea bagi antigel cu apa plata nuuuuu apa distilata 3 l de antigel si 2 de apa
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau cu detartrant daca este din cupru sa vezi ce brontozauri ies atunci http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1055336
This post has been edited by bygy007: 8 Jan 2008, 00:58 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Smailey |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Am spalat radiatorul cu detartrant de azi dimineata pana acum si acum e la inmuiat au iesit tot felul de monstrii din el si tot mai ies nu stiti alta metoda de curatare mai rapida sau mai eficienta ? help plz
![]() |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#9
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
dar de unde iti ies balaurii chiar din el sau dintre celulede afara
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Smailey |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Paraziti dintre celule au iesit ca am bagat un jet puternic de apa si sa curatat bine acum mai curge mizerie din el nici nu pot sami imaginez de unde tot iesi oricum cred ca o sal las cu apa pana dimeneata si atunci o sa vad ce mai cade si daca mai cade
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
PaulT |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvanarghius @ 7 Jan 2008, 22:46) pai bagi un jet puternic cu furtunul si dupacea bagi antigel cu apa plata nuuuuu apa distilata 3 l de antigel si 2 de apa Ba tocmai cu apa distilata se face amestecul.In nici un caz cu apa plata!!!Apa plata contine minerale care se depun in instalatie(apa plata e apa minerala fara adaos de CO2).Si de obicei se face 1/2 apa ,1/2 antigel.Dar depinde de tipul antigelului si de temperatura la care trebuie sa reziste(eu de exemplu am 50% apa ,50% antigel si rezista pana la -37grade C). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Smailey @ 8 Jan 2008, 22:07) Am spalat radiatorul cu detartrant de azi dimineata pana acum si acum e la inmuiat au iesit tot felul de monstrii din el si tot mai ies nu stiti alta metoda de curatare mai rapida sau mai eficienta ? help plz ![]() daca este de cupru insista eu am spalat la el doua zile ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#13
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
am vrut sa zic apa distilata dar mam incurcat
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Smailey |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 October 07 ![]() |
Salutare dupa 2 zile de spalat la radiator am reusit sal curat pana la urma. Lam montat la loc si am schimbat si termostatul deocamdata totul merge perfect oricum ramane de vazut ce se mai intampla ms mult de sfaturi. Bafta
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
- B-14-XSL
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare.M-am apucat sa imi curat radiatorul si eu, in prima faza l-am lasat 9 ore cu 1,5 l de otet( 9 grade acetice) si sa curatat, dar nu de tot.
Azi l-am spalat de doua ori cu mr. muscle( pt desfundat tevi) si sa curatat bine. Problema e ca a inceput sa se exfolizie vopseaua neagra de pe stut-urile( pe interior) unde se pun furtun-urile. Radiatorul e romanesc, aproape nou, radiator mare de cupru. Nu stiu ce sa fac ![]() Am dat cu jet de apa, dar nu prea sa dus.Mie frica ca in timp vopseaua o sa ajunga in sistemu de racire. Ce sa fac? Mersi 10 Dec 2009, 22:47: nimeni? ![]() This post has been edited by paul-tm: 10 Dec 2009, 22:47 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
La cate ajung in sistemul de racire al masinii, i-ti faci griji pentru niste foicele de vopsea
![]() Ce a iesit din el cu metoda descrisa de tine ? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cate ajung in sistemul de racire si mai ales pe unde?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
A iesit din radiator multe bucati de la antigel intarit. Alta problema a fost cand am vrut sa dau drumu la antigel am zis sa desfac surubu de jos din partea stanga si sa indoit tabla de la radiator cu totu. Din cate am vazut nu sa spart, doar putin parca sa fisurat tabla la suprafata.Radiatoru are surubu de golire bagat inauntru,doar capu surubului se vede. Si am pus chit de fibra si am acoperit locul.
Oare tine? Si sa vad sa mai clatesc radiatoru, deoarece tot ramane deasupra apei ceva alb. Deabia dupa ce am folosit mr muscle am vazut ca contine soda caustica. Dar scria pe ambalaj ca nu ataca tevile. Mersi |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
antigel intarit?????? frate e cea mai tare pe care am auzit-o. nu te supara. poate nu stiu eu bine ce e ala antigel, dar de intarit stiu sigur ca nu se intareste. poate ai scos calcar ce s-a depus din cauza apei folosite.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Eu din vara am radiatoru cumparat second.Si eu numa antigel cu apa distilata folosesc indiferent de anotimp.
Radiatoru a stat 2 ani pe masina( masina de pe care am luat radiatoru) fara sa se circule cu ea, si avea dat drumu la lichidu de racire, si mai ramane ceva antigel in radiator si probabil sa uscat. In fine, radiatoru e aproapre nou,nelovit, radiator mare. La 30 lei ![]() This post has been edited by paul-tm: 12 Dec 2009, 22:21 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Cred ca am dat de belea cu radiatoru. Deoarece tot iesea minzeri din el.Azi i-am bagat detratant nufarul( am facut vreo 4 spalari ).A iesit din radiator multa minzerie. Radiatoru inauntru sa curatat deaorece se vede culoarea rosiatica. In unele locuri in interiorul radiatorului a mai ramas unele locuri cu ceva negru.
Desi l-am clatit de foarte multe ori tot iese niste bucatele negre din radiator, si nu sunt foarte putine. Si apa ce iese din el e foarte albicioasa. Si radiatoru cand e nou are culoarea rosiatica? Sau peste tabla de cupru pe interior se da cu ceva din fabrica ? Ce sa fac: sa cumpar alt radiator? sau ma chinui sa il mai spal? Multumesc mult This post has been edited by paul-tm: 16 Dec 2009, 19:18 Attached thumbnail(s) detartrant_nufar_1000ml_det2303.jpg ( Size: 15.8k ) Number of downloads: 752 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si eu am facut aceeasi operatie , ce a iesit din el nu mai zic
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
spala, spala si iar spala .... nu ai ce sa strci
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
micri |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
salut
am si eu o problema care ma enerveaza la greu. pornesc mototrul si ii fac aerisirea la cald, dupa ce se deschide termostatul si lichidul circula bine prin calorifer insa furtunul ce leaga vasul de expansiune si radiator ramane fara lichid, inpingand lichidul in vas. daca ridic vasul de expansiune si amorsez furtunul nivelul in radiator creste dar destul de incet. poate sa fie radiatorul partial infumdat? dupa ce opresc si repornesc lichidul nu mai este circulat prin calorifer ci trebuie sa ii fac o noua aerisire. care ar putea sa fie cauza acestui fenomen. este posibil ca din cauza radiatorului partial infundat sa nu circule la pornire incalzirea? in timpul mersului am vazut ca nivelul in radiator este la jumatate restul fiind aer. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
ghitza |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cred ca este colmatat pe undeva.eu zic sa il dai jos si sa il cureti bine de tot si pe urma sa vezi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:07 |