"Moare motorul" daca nu accelerez "cum trebuie"
![]() ![]() ![]() |
"Moare motorul" daca nu accelerez "cum trebuie"
cannavaro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|||
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
curata si tu carburatorul si dupa aia suflal cu aer comprimat si vezi dak mai face
![]() This post has been edited by GARFIELD 87: 11 Jan 2008, 00:33 |
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Neah, pateam si eu. Verifica duza din furtunul ala, ca o ai probabil mare rau. Cand e motorul incalzit bine presupun ca nu mai face asa, doar cand e "caldut". E duza prea mare probabil, asa pateam si eu asta toamna, am pus alta si n-am mai avut probleme.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
os |
![]()
Post
#4
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Eu as banui in prima linie pompa de acceleratie ("pompa de sprit"). Verificare (se poate face cu motorul oprit):
1. demontezi conducta dintre filrul de aer si carburator ("gitul") 2. privesti in carburator, identifici ciocul prin care debiteaza pompa de acceleratie 3. actionezi energic cu mina clapeta de acceleratie, privind in carburator 4. ar trebui sa vazi un mic jet (jet, nu ici-colo cite o picatura) de benzina cum tisneste din cioc. Daca nu vezi jetul pomenit la 4, ai o problema pe aceasta functie. Pot fi: - pirghii fals montate/sarite de la pozitie; - membrana pompei sa fie sparta - jicloare si/sau "cioc" defect. Acesta are in interior o supapa - poate e blocata. --------- Ce se intimpla: In situatia de pornire, motorul lucreaza cu turatie mica. Clapeta de acceleratie fiind mai mult sau mai putin inchisa, motorul poate sa creeze o depresiune suficienta pentru a absorbi cantitatea mica de benzina necesara. La deschiderea lenta a clapetei, turatia creste progresiv asa incit la ajungerea la deschideri mari ale clapetei turatia e deja suficienta pentru a crea depresiunea necesara. La deschiderea brusca a clapetei, turatia motorului nu apuca sa creasca decit putin - sau de loc; se ajunge in situatia in care motorul (turatie mica) nu mai poate genera depresiuna necesara (clapeta larg deschisa). Amestecul saraceste sub limita de aprindere -> motorul se opreste. Pompa de acceleratie ("de sprit") imbogateste amestecul in aceste regimuri prin introducerea fortata de benzina - jetul despre care spuneam. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#5
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Bun. Mersi. O sa verific.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
os |
![]()
Post
#6
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Rog ca - atunci cind chestiunea e rezolvata - sa ne informezi despre cauza/rezolvare.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 10:08 |